close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

סינגל וואקלי חדש לארמוניה- כל משבריך

מערכת שורשכט ניסן, תשע13/04/2010

בעקבות ימי העומר, משחררת להקת ארמוניה סינגל חדש- עם ליווי קולות בלבד. מעניין ומיוחד.

להקת ארמונ-יה משחררת סינגל ווקאלי חדש לכבוד ימי ספירת העומר- "כל משבריך". המילים נובעות מעומק הלב ומעוררות כיסופים אל השם: "כל משבריך וגליך עלי עברו, אך אף על פי כן רק אליך צעקתי..". השיר במקור הולחן ע"י הרב רונן חזיזה ומופיע באלבום שלו "תפילה".

להקת ארמונ-יה זוכה להצלחה מרובה בעולם החתונות ומפורסמת בעיקר בעקבות העיבודים המיוחדים שלה. לפני כשנה הוציאה הלהקה אלבום בכורה "השמיעני", בו 20 רצועות שרובן מעולם החתונות. האלבום כולל את הלהיט "נקדישך" שאותו הלחינו יעקב אסרף, מנהל הלהקה ואורי כהן צדק, סולן הלהקה.

הלהקה מביאה איתה המון קצב ורוח צעירה, הכל בשם הקדושה. הנגנים הינם חברים קרובים בנפש עוד לפני שהוקמה הלהקה, כשלמדו בישיבת "ארץ הצבי" בפדואל. כל מי שראה את החבר'ה האלה שם לב מיד שהחברות אצלם הוא ערך עליון, כמו השמחה.

משמעות שם הלהקה "ארמונ-יה" מגיע מתוך כיסופים לבית מקדש שלישי: ארמון להשם. "ישנה אמרה של רבי נתן מברסלב" - מציין יעקב אסרף - "שהעולם אומרים שהיכל הנגינה שוכן ליד היכל התשובה, אני אומר היכל הנגינה הוא היכל התשובה. מטרת הנגינה היא תפילה ללא מילים, אש של קדושה שיכולה להרים לנו את הנפש ולגעת בנשמה במקום פנימי-שמחה/ אמונה/ תפילה -אחד הם".

למרות הסגנון רווי האנרגיות והגיטרות, הפעם בסינגל "כל משבריך" אנו שומעים את הלהקה מזווית שונה ללא כלי נגינה, עם שירה בלבד. "העבודה עם חומרים ווקאלים היא שונה בתכלית ממה שאנחנו מכירים, אתה מגיע לאולפן ופתאום אין גיטרה, אין קלידים, אין תופים- רק הקולות שלנו. זו הייתה חוויה מיוחדת, והתוצר מאוד משמח אותנו" – מסכם יעקב אסרף.


לשמיעת הסינגל-
 
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה