הוסף למועדפים|
 
תכנים|שו"ת ברשת|מוצרים 
 
 
התחברות-שלום אורח
 
 
  
 
הגדרות חוקיות בשורש מוסיקה
 
עוד ממערכת שורש
שיטת העבודה של שורש מוסיקה
ותחיינה את הילדים- העניקי לי חיים
לימודים כשרים כחול לבן - האפשרויות לרכישת השכלה
קונצרט חזנות ביפנית. יש דבר כזה?
תמצית מידע בנושא תפילין
איך לבחור אולמות לבת מצווה
פורת נב- אגדלך, אלבום פיוטים חדש
יובל סלע מפתיע עם לחן חדש לפיוט מעוז צור
המצעד בתל אביב – "גם לציוני יש זכויות אדם"
עצות לבחירת אדריכל לתכנון ועיצוב בית מסורתי - דתי
 
עוד בנושא אמונה
שיטת העבודה של שורש מוסיקה
עולמות נפגשים
שובבי"ם- סיכום
ביטחון עצמי מתוקן
סדרת החשיבה החיובית- אהבה ומעשה
שינוי התודעה מביא לשינוי המציאות
תחשוב טוב, יהיה טוב
פניה מיניב חניא בנוגע לסינון סולולרי
הצעה למפגש כיתתי שבועי סביב פרשת השבוע
מימוש עצמי תוך שמירה על זהות יהודית
 
 
הגדרות חוקיות בשורש מוסיקה

מערכת שורש  כג טבת, תשעב  1/18/2012

חוקים
.......................

שורש מיוזיק- תנאים משפטיים

1) שורש מיוזיק היא פלטפורמה אינטרנטית למכירת, הפצת ושיווק מוסיקה דיגיטלית ותכנים דיגיטלים אחרים דרך הרשת. המערכת מאפשרת ליוצרים לשווק תוצרת רוחנית דרך הרשת ולגולשים להוריד, לשמוע ולנגן מוסיקה ויצירות אחרות תמורת תשלום.

2) רכישת הקבצים בשורש מיוזיק מתבצעת על ידי כרטיס אישי אתו טוען המשתמש בסכום המבוקש ובאמצעות הוא מבצע רכישות באתר, כמו"כ תיתכן אפשרות רכישה בודדת של תוכן דרך מפעיל חיצוני בהתחשבנות שונה (כרגע לא פעיל), לאחר התשלום עבור התוכן הוא יתווסף לחשבונו האישי של המשתמש ובו ימצא לצורך הורדה והאזנה כל עוד החשבון בתוקפו.

3) המשתמש יכול למלא את כרטיסו האישי בסכומים עגולים (למעט בתשלום ישיר, לאחר שהשירות יופעל), סכומי השירים שאותם בחר המשתמש להוסיף לחשבונו יורדו מהחשבון הכולל, האסמכתא להורדה של שיר והתשלום עליו היא עצם הרישום בבסיס הנתונים של שורש.

4) המערכת תאפשר השמעה ישירה של השירים ןהיצירות, הורדתם בפורמטים קלים (בדרך כלל MP3), וכן הורדות חוזרות בפרק זמן סביר, שיקבע מידי פעם על ידי המערכת ולא פחות משבוע ימים לפחות מאז הוספתו לרשימת ההשמעה. לאחר פרק זמן זה יתכן והשיר שנרכש יוסר מרשימת

5) השירים נמכרים למשתמש לשימוש אישי בלבד, להאזנה ביתית ולא לשימוש מסחרי, שימוש שיש בו משום בניית רווח, השמעה בתשלום בפורמטים שונים, אירועים וכדומה. הורדת השירים הינה להאזנה אישית ופרטית.

6) אסור להעביר למשתמש אחר, לשלוח במייל, להפיץ, להעלות לאינטרנט שירים שנרכשו דרך שורש מוסיקה, השירים נמכרים לשימושו של המוריד.

7) זכויות היוצרים של השירים שייכים למנהלים/ יוצרים/ זמרים/ במאים וכל המעורבים ביצירת השירים. היוצרים שומרים לעצמם את הזכות לתבוע, לדון, לבקש הבהרות וכדומה על כל הפרה של זכויות יוצרים, שאינה כלולה בשמיעה אישית. היוצרים עשויים לשתול בקבצי המדיה מערכות או קודים שיאפשרו בדיקה של העתקה או העברה לא מורשה של מדיה למי שלא רכש אותה כחוק.

8) חיוב כרטיסי האשראי באתר מתבצע על ידי מערכת מאובטחת, מוגנת ועל פי תקני PCI הבינלאומיים. זיכוי כרטיסו של הלקוח מתבצע רק לאחר קבלת האישור מחברת האקראי על סליקה מוצלחת ושורש לא תזכה כרטיס שאין לגביו אישור עסקה ישיר. התהליך הוא אוטומטי, לא מגע יד אדם וללא שמירת פרטים אישיים.

9) בשל אופיה של רשת האינטרנט יתכנו תקלות, שירים שנמחקו, שירים שאינם נשמעים טוב, דריסה, דחיסה, קפיצת מילים וכדומה. במקרה של תקלה טכנית מעין זו תשלח שורש את השיר בצורה מתוקנת, לאחר קבלת תלונה או בקשה מפורשת מהלקוח. במקרה של קישור שבור, ישלח קישור מתוקן. במקרים מסויימים ועל פי שיקול שעת של עורכי האתר, תזכה שורש את חשבונו של הלקוח בסכום ההורדה לאחר שהלקוח יוכיח שהיה פגם בקובץ.

10) שורש עושה ככל יכולתה כדי לאבטח את רשימות ההורדות, הרכישות והתשלומים, אולם יתכנו נפילות, אובדן מידע, מחיקה של נתונים וכדומה. במקרה של אובדן מידע גמור וטענה של הלקוח כי הוא רכש/שילם/ צבר נקודות זכות וכדומה יעשה בירור אישי מול הלקוח, מול חברת האשראי, מול הזיכויים של שורש ויקבע הסכום שיועמד מחדש לזכות הלקוח. בכל מקרה, עצם הטענה על אובדן מידע, מחיקתו, העלמותו וכדומה לא תהיה בסיס לתביעה כל שהיא כלפי שורש.

11) טענות על החזרות, אי רצון לקבל את המוצר, להוריד אותו וכדומה יכובדו בהתאם לחוקי המסחר הרגילים ובהוכחה של הלקוח כי הוא לא הוריד את השיר/ המדיה שרכש.

12) שורש עושה ככל יכולתה להתאים את תכני האתר להלכה היהודית ולאופי הגולשים, אולם יתכנו טעויות בעניין, שורש תסיר חומרים שאינם תואמים את אופי הגולשים על פי בקשה ולאחר בדיקה של עורכי האתר.

 


הוסף תגובה
הדפס
המלץ לחבר
שמור
+
-
גודל אות
הוסף תגובה-
שם מלא:
כותרת:
תוכן:
סגור


 
תגובות
 
 
 
תכנים
מגזין
כתבות
ערוצים
מאמרים
דעות
שירותים
המרת תאריך עברי ללועזי
מילון עברי/ אנגלי
ייעוץ ובניית אתרים
תיבת דואר שורש
הנצחות וברכות
כיף
סאטירה
משחקי פלאש
כרטיסי ברכה ממוחשבים
עוד בשורש
אמירת קדיש לע"נ
למורים, בעין חינוכית
סדנאות למורים בנושאי אמונה
שותפים לדרך
אמירת משניות לעילוי נשמת
אמירת תהילים לעילוי נשמת
הובלות דירה
מרכז האשראי לעסקים
פסוקים ומשניות לפי השם
חנות ספרי יהדות
קשר
צור קשר
אי מייל ישיר