close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מדריך קנייה – איך לבחור מכונת קפה למשרד

מערכת שורשיב אייר, תשעה01/05/2015

יותר ויותר אנשים בוחרים היום להשקיע במכונות קפה גם בבית וגם במשרד כדי שיוכלו ליהנות מכוס קפה איכותי וטעים לאורך כול היום

תגיות:
אין כמו כוס קפה ריחני ומושלם כדי להתחיל את הבוקר בחיוך ובכיף. ואכן, יותר ויותר אנשים בוחרים היום להשקיע במכונות קפה גם בבית וגם במשרד כדי שיוכלו ליהנות מכוס קפה איכותי וטעים לאורך כל היום.

כשמחפשים מכונת קפה למשרד די מהר מגלים את המגוון הרחב של מכונות הקפה שזמינות היום בשוק. אלה נעים בין הפרקולטור הבסיסי למכונת האספרסו המשוכללת. אם אתם מעוניינים לרכוש מכונת קפה או מתקן מים לעסק שכולל גם מים חמים – יש כמה טכניקות להכנת קפה שמשמשות את מכונות הקפה המשוכללות.

אולי אתם רוצים ליהנות ממגוון של טעמי קפה וללגום בכול פעם כוס קפה בטעם אחר... אולי אתם מעדיפים לטחון את פולי הקפה ברגע הכנת הקפה או בוחרים להשתמש באבקה ולא בקפסולות... אם אתם מתלבטים, כדאי שתכירו טוב יותר את הסוגים השונים של מכונות הקפה, כדי לבחור את המכונה המתאימה לצרכים ולטעם שלכם.

מכונת קפה שמבוססת על טחינת פולי קפה
מכונת קפה שטוחנת את פולי הקפה ברגע שבו אתם רוצים להכין כוס קפה, מפיקה קפה איכותי וטרי ומאפשרת להוסיף גם חלב טרי. בדרך כלל במכונות אלה תוכלו לבחור את עובי פולי הקפה ואת כמות הטחינה שלהם.

עם מכונות אלה תוכלו ליהנות מארומה ומניחוח קפה טרי שנטחן זה עתה. גם מכונה זו מופעלת בלחיצת כפתור שמפעילה מיד מספר שלבים שמתחילים בטחינה, דחיסה ובישול מקדים, ומסתיימים בחליטה ובהעברת הקפה המוכן, החם והטעים, אל הכוס שממתינה בסבלנות עד שתתמלא כנדרש.

מכונת קפה שמבוססת על אבקות
מכונות הקפה שמבוססות על אבקות קפה נחשבות למכונות הנפוצות ביותר, בהשוואה לשאר המכונות. מכונות אלה מתאימות מאוד לשימוש במשרדים או במקומות שבהם מספר רב של משתמשים. המכונה מכינה במהירות רבה ובלחיצת כפתור קלה כוס קפה במגוון טעמים כמו מוקאצ'ינו או פרנץ' ונילה.

מכונת קפה שמבוססת על קפסולות
מכונות קפה אלה משתמשות בקפסולת קפה אטומה לחליטת הקפה. הקפסולה היא בעצם מיכל מפלסטיק שיש לו שני תפקידים עיקריים, האחד לאחסן את קפה האספרסו הטחון והשני לשמור על טריותו של הקפה. השימוש בקפסולת קפה מבטיח הכנת ספל קפה טעים בקלות וללא טחינה או אבקה שעלולות ללכלך את הסביבה.

מכונות קפה שמשתמשות בקפסולות הופכות יותר ויותר פופולריות בגלל שכמעט ולא צריך לנקות את המכשיר לאחר ההכנה ובגלל המגוון הרחב של קפסולות הקפה שזמין בשוק.

איך פועלת מכונה שכזו? פשוט מכניסים את קפסולת הקפה למקום המיועד במכונה, לוחצים על כפתור ומכונת הקפה מתחילה להעביר מים חמים על הקפסולה כדי לחלוט את כוס הקפה. מכונות קפה אלה מוזגות גם חלב טרי. כאמור, קפסולות אלה זמינות בכול מיני טעמים כמו Keurig French Vanilla או Green Mountain Breakfast Bland.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה