close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

יבוא תכולת בית מסין כך תחסכו עלויות

מערכת שורשי ניסן, תשעד10/04/2014

כשרוצים לרכוש תכולת בית מסין, בזול, צריך להיערך לכך מראש

תגיות:

כשרוצים לרכוש תכולת בית מסין, לא מספיק פשוט לרכוש כרטיס טיסה לבייג'ינג, לשוטט בשוק ולהתחיל לקנות

את מה שרוצים. צריך להיערך לכך מראש. מלבד איתור הספקים המתאימים, אתם צריכים גם להכין לעצמכם רשימה של הפריטים שאתם רוצים לרכוש, לוודא מהו התקציב שעומד לרשותכם, ואפילו לבדוק את המוצרים שמוצעים בחנויות בארץ. בקיצור, יבוא תכולת בית מסין משתלם מאוד, אבל אין לעשות זאת כלאחר יד. הדבר דורש הכנה של מספר שבועות מראש.

יבואנים רבים מבקרים בתערוכות בסין או גולשים באינטרנט כדי למצוא את הספקים שלהם. הם מוצאים חברות שמציעות את המוצרים שהם מחפשים, הם בודקים את המחירים ואז בוחרים במחיר הנמוך ביותר. מומחים בנושא טוענים שרוב הזמן זו טעות גדולה. ואכן, רכישה בסין מצריכה מומחיות וניסיון.

הישראלים באים
בשנים האחרונות יוצאים ישראלים רבים לסין כדי לרכוש שם את כל תכולת הבית שמגיעה לארץ במכולת מלאה. היום, כמעט כל משפחה שבונה או משפצת את ביתה, מנסה לחסוך בעלויות על ידי יבוא תכולת הבית כמעט מהמסד ועד לטפחות – מסין. בסין אפשר לקנות הכול, אריחים או פרקט לריצוף הרצפה, דלתות, רהיטים (לבית ולגינה), כלים סניטריים, גופי תאורה, אביזרי נוי לגינה ועוד.

אמנם, הרכישה היא זולה, אבל הדרך לא תמיד פשוטה. לכן, כדי להבטיח קנייה אצל ספק אמין שיספק לכם מוצרים איכותיים שיתאימו להזמנה שלכם, עדיף להשתמש בשירותיה של חברה מקצועית.

חברה שכזאת, שעוסקת בייבוא אישי מסין של תכולת הבית, מבטיחה לכם ליווי צמוד לאורך כל הדרך. בנוסף, החברה בוודאי מקפידה לעבוד עם יצרנים סינים מקצועיים ואמינים, שעומדים בתקן האמריקאי והאירופאי.

לייבא בחוכמה
סין ידועה בייצור מוצרים מועתקים ומזויפים, ולכן, מומלץ לבצע רכישה חכמה בליווי חברה מקצועית שתספק לכם ליווי מקומי של מדריך שדובר אנגלית. מלווה זה ייקח אתכם לחנויות אמינות ויעזור לכם לבצע עסקה משתלמת גם מבחינת העלויות וגם מבחינת איכות המוצר. חשוב לדעת שחברות אלה מפעילות אנשי בקרת איכות שמפיקים דוחות על ספקים וחנויות מומלצים, בכל אחד מתחומי המוצרים שאתם מבקשים לרכוש.

תוכלו לחסוך באופן משמעותי אם תרכשו בסין אביזרים ופריטים כמו ברזים, מערכת מטבח שלמה, ארונות מכל סוג, מיטות, כל ריהוט הסלון, אסלות, מכשירי חשמל וגופי תאורה ועוד. לא מעט מותגים מוכרים וידועים בעולם בוחרים לייצר בסין, כך שבקנייה ישירות מהיצרן, תוכלו לרכוש אותם במחירים שהם זולים יותר יחסית לכל מקום אחר בעולם.

חברה שעוסקת ביבוא מסין תדריך את הלקוח לאן בדיוק כדאי לנסוע, מה כדאי לקנות והיכן, איך משלמים, איך אורזים ואיך שולחים את כל התכולה לארץ.

לחסוך בעלויות
בסכום שיעלה לכם לרכוש בישראל חצי מתכולת הבית, אפשר לקנות תכולה לשני בתים בסין. בדרך כלל מדובר במחצית המחיר, כמו למשל פרקט למינציה שעולה בארץ כ-50 שקלים למטר, ובסין עולה רק 25 שקלים. אפשר לרכוש גם מטבח שלם שיהיה זול בחמישים אחוזים ממטבח בישראל. חוץ מזה, בסין יש לכם מגוון ענק, ותוכלו לבחור מתוך ההיצע המרשים הזה בדיוק מה שמתאים לכם.

אם שולחן ועשרה כסאות גינה מעץ מלא עולים בארץ קרוב ל-5,000 שקלים, בסין תוכלו להשיג מערכת זו רק ב-1,700 שקלים. ברז מטבח שעולה בארץ קרוב ל-1,400 שקלים, עולה בסין 250 שקלים. מספרים אלה מלמדים אתכם על מידת החיסכון שתוכלו לחסוך ברכישה של תכולת הבית בסין.

המאמר באדיבות - http://www.sw-trade.co.il/he/home

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה