close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

קייטרינג בחתונה- הגשה או בופה, מה עדיף?

מערכת שורשב חשוון, תשעו15/10/2015

אז מה עדיף בחתונה, קייטרינג או בופה?

תגיות:

איכות האוכל בחתונה מהווה פרמטר חשוב וקריטי להצלחת האירוע, לכן חשוב לבחור בקפידה את חברת הקייטרינג. מומלץ להשקיע זמן ומחשבה בנושא בחירת חברת הקייטרינג, מאחר ובסוף האירוע, האורחים ישוחחו עוד זמן רב בעיקר על המזון שהוגש

להם. כמו כן, עליכם להחליט כיצד יוגש האוכל לאורחים המגיעים לחתונה שלכם, ולפניכם שתי ברירות- הגשת המנות על ידי צוות מלצרים מיומן ומקצועי או מזנוני אוכל (בופה) כך שהאורחים ניגשים עם צלחות ריקות ומעמיסים מכל טוב כאוות נפשם.

למעשה, יש הטוענים כי בחתונה מומלץ להגיש את האוכל באמצעות צוות מלצרים כיוון שכך מכבדים את האורחים ומעניקים להם שירות כמו במסעדה, עם זאת, אחרים טוענים כי בופה מאפשר לאורחים לנהל שיחות מול המזנונים העמוסים בכל טוב וליהנות מבחירה חופשית מה לאכול וכיצד להעמיס את הצלחת.

עניין של גישה
רבים מהזוגות העומדים להתחתן תוהים מהי צורת הגשת האוכל הנכונה והעדיפה עבורם. רבים שואלים את חברות הקייטרינג ומנהלי אולמות אירועים האם עליהם לבחור חברת קייטרינג המציעה הגשה של המנות באמצעות מלצרים או שמא עדיף להגיש את האוכל על שולחנות בופה מעוצבים ומהודרים. חשוב להדגיש כי שולחנות בופה מאפשרים לאורחים למלא את הצלחת שלהם כאוות נפשם וזאת מבלי להמתין למלצר שייגש אל השולחן שלהם. עם זאת, לצד שולחנות הבופה עלול להשתרך תור ארוך המעיב במעט על הנאת האורחים, אך מצד שני בזמן ההמתנה ניתן לפגוש קרובי משפחה שמזמן לא ראיתם ולנהל שיחה על דא ועל הא.

לכן, לפני שאתם מחליטים על צורת ההגשה כדאי שתשאלו את עצמכם מה מתאים יותר לסגנון האירוע שלכם, האם יש בין האורחים מבוגרים וקשישים העלולים להתקשות להגיע לשולחנות הבופה, והאם לדעתכם הגשה אישית לשולחנות עדיפה ומתאימה יותר עבורכם. יש לזכור כי חברת הקייטרינג יכולה לספק עבורכם צוות מלצרים מקצועי ומנוסה, וגם אם תבחרו בבופה הרי עדיין יש צוות מלצרים שתפקידו למזוג שתייה, לפנות צלחות ולשרת את האורחים. לכן, השיקול הכלכלי אינו העיקר כאן אלא צורת ההגשה המתאימה ביותר עבורכם, בהתאם לסגנון האירוע ולהעדפה האישית שלכם. כמובן שבמידה ותבחרו בצורת הגשה לשולחנות עליכם לזכור כי האורחים ישלמו טיפים למלצרים על מנת לקבל שירות טוב יותר, וגם אתם תדרשו בסיום האירוע להעניק תשר גבוה.

הגשת המנות על ידי מלצרים
לרוב, זוגות הבוחרים חברת קייטרינג בוטיק יעדיפו להגיש את מנות הגורמה המושקעות באמצעות מלצרים. הגשה אישית של המנות לשולחנות האורחים נחשבת למכובדת יותר וגישה זו נחשבת גם לנוחה יותר עבור רוב האורחים, ובמיוחד עבור המבוגרים והורים לילדים. עם זאת, עליכם לזכור כי המלצר אינו פנוי לשרת את כל האורחים בו זמנית, לכן כדאי לברר מראש כמה אנשים ישרת כל מלצר, ההמלצה היא לבחור במלצר אחד לכל עשרה עד חמישה עשר אורחים.

לקריאה נוספת בנושא של קייטרינג בוטיק להפקת אירועי בראנץ' יוקרתיים כנסו לכאן

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה