close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

טיפול גלי הלם לכאבי גב

מערכת שורשיב חשוון, תשעו25/10/2015

באמצעות טיפול בגלי הלם ניתן לסייע לכם במהרה ולהקל משמעותית על כאבי הגב מהם אתם סובלים

תגיות:

סובלים מכאבי גב וטרם מצאתם פתרון מניח את הדעת? האם שמעתם על טכניקת הטיפול באמצעות גלי הלם? ובכן, טיפול באמצעות גלי הלם נוסה בהצלחה על מיליוני אנשים ברחבי העולם וידוע כטכניקה יעילה לטיפול במגוון בעיות אורתופדיות ולבעיות רבות נוספות. השיטה נחשבת יחסית לחדשנית בעולם האורתופדיה לכן היא מעוררת סקרנות רבה, ולאור שיעורי ההצלחה הגבוהים החלו מרכזי רפואה ומכוני אורתופדיה רבים בארץ ובעולם לרכוש מכשירים איכותיים באמצעותם ניתן להפחית משמעותית את כאבי הגב, כבר בסיום הטיפול הראשון. כדאי לדעת כי טיפול בגלי הלם לכאבי גב מתאים בעיקר לאנשים הסובלים מהסתיידות בכתף

ומדלקות גידים ורצועות כרוניות באזור הגב. כמו כן, הטיפול מיועד למגוון אזורים נוספים בגוף, לרבות דלקות בגיד אכילס, דורבן העקב, מרפק טניס ועוד.

למידע נוסף בנושא טיפול בגלי הלם כנסו לכאן

כיצד מתנהל הטיפול?

גלם הלם הם למעשה גלי קול המסייעים לגוף לרפא מגוון פתולוגיות אורתופדיות כגון דלקות כרוניות בגידים, בבורסות השרירים, ברצועות וברקמות החיבור הרכות. באמצעות מכשיר גלי הלם ייעודי משדרים בדיוק רב את גלי הקול לאזור הפגוע והכואב, בתדירות של 10-20 פעמים בשנייה. לגלי הלם יכולת חדירה גבוהה ובאפשרותם להגיע עד למרחק של כשלושה וחצי ס"מ מתחת לפני העור. יש לציין כי הטיפול אינו פולשני וללא תופעות לוואי, לכן השיטה החדשנית נחשבת ליעילה ולבטוחה.

כל טיפול נמשך כעשרים דקות, וכבר לאחר הטיפול הראשון ניתן להרגיש הפחתה משמעותית בכאבי הגב. עם זאת, מומלץ לשלב את הטיפול יחד עם טיפולי פיזיותרפיה, כדי לזרז את ההחלמה, ועל מנת לקצר את משך הטיפול, ולסייע לגוף באמצעים נוספים. לרוב, ימליץ המטפל על סדרת טיפולים בתדירות של פעם בשבוע, כמות הטיפולים המומלצת היא לרוב 3- 10 מפגשים.

שיטת טיפול אלטרנטיבית

טיפול בגלי הלם לכאבי גב נחשב לשיטת טיפול אלטרנטיבית, אך למרות שיעורי ההצלחה הגבוהים עדיין רבים מהסובלים מכאבי גב לא מופנים לטיפול זה. באמצעות הטיפול ניתן להפחית משמעותית את כאבי הגב, שיטת הטיפול החדשנית יעילה ביותר לסובלים מכתף קפואה, מבעיות בעצמות השכמה, ומכאבי גב תחתון. כמו כן, הטיפול יעיל לסובלים מכאבי גב בגלל פריצת דיסק, עם זאת חשוב להדגיש כי רק באמצעות מכשיר עם ראש קטן ומדויק ניתן לקבל מענה לבעיות מהן סובלים. לכן, חשוב לוודא עם צוות המכון האורתופדי אליו פונים כי ברשותו מכשיר עם ראש קטן מדויק (מכשיר גלי הלם של חברת רדילספק).

כאמור, הטיפול יעיל למגוון בעיות ופתולוגיות אורתופדיות, ומאחר ורבים באוכלוסייה עובדים שעות ארוכות מול המחשב, הרי רבים סובלים מכאבים בשכמות ומכאבי גב תחתון בגלל הישיבה הרציפה והלא נוחה מול מסך המחשב. באמצעות טיפול בגלי הלם ניתן לסייע לכם במהרה ולהקל משמעותית על כאבי הגב מהם אתם סובלים, וזאת ללא תופעות לוואי או צורך בטיפול פולשני.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה