close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

5 סיבות לא לוותר על מכונת קפה לעסק שלכם

מערכת שורשכ אלול, תשעז11/09/2017

הסיבה הטובה ביותר להזמין מכונת קפה היא פשוט משום שהעסק שלכם תלוי בה...

תגיות:

כל עסק הוא שונה ומיוחד, לכל אחד אופי משלו, שיטות עבודה שונות וגם משאב אנושי יקר ערך. אלא שלכולם יש גם מכנה משותף אחד. בכל משרד שאליו אתם מגיעים יש תמיד פינת קפה, ומה שמבדיל ביניהן הוא סוג הקפה ורמת ההשקעה של המקום במשקה הפופולארי ביותר בעולם. אם אתם מתלבטים בשאלה האם אתם זקוקים למכונת קפה או לא, חמש הסיבות שלפניכם יבהירו לכם באופן חד משמעי שמדובר בשדרוג מצוין לעסק.

1 – חוויית אירוח טובה יותר

אורח חשוב מגיע לביקור, לקוח פוטנציאלי עומד לסגור עסקה, וכל אחד מהם ראוי לאירוח ברמה הגבוהה ביותר. מכונת קפה לעסק היא בהחלט דרך נהדרת לקבל את פניו של האורח שלכם. במקום להציע לו מים חמים עם אבקת קפה נמס אתם יכולים להציע לו קפה טרי ואיכותי, עם הריח המשכר והטעם הנפלא שקשה לעמוד בקסמו. אם יש משהו שהלקוחות שלכם יעריכו זה את תשומת הלב שלכם לפרטים הקטנים ואת הרצון שלכם לפנק אותם עוד קצת.

2 – שדרוג להפסקת הקפה

נניח בצד את האורחים שמגיעים לעתים קרובות יותר או פחות ונתמקד באנשים החשובים ביותר עבור העסק – אתם והעובדים שלכם. בסופו של יום הצוות הוא זה שמקדם את הפעילות העסקית שלכם, וגם לו מגיע יחס חם וקפה איכותי. מכונת הקפה תאפשר להם ליהנות מכל הפסקת קפה עד תום, וכשעובד מרגיש שדואגים לו הוא נוטה להחזיר לארגון, ובגדול.

3 – פתרון פשוט ונוח

עסקים רבים מתלבטים האם להזמין מכונת קפה לעסק משום שהפתרון הזה נתפס בעיניהם כמורכב למדי. בפועל האמת הפוכה לחלוטין. מכונת קפה הופכת את מלאכת הכנה הקפה לפשוטה יותר, ובלחיצת כפתור אפשר ליהנות מקפה נפלא בלי לצאת מהמשרד כדי לחפש לאטה עם קצף או אספרסו שיעניק זריקת אנרגיה.

4 – מגוון אפשרויות

חובבי הקפה בדרך כלל בררנים מאוד ביחס לאופן הכנת המשקה שלהם. הם יודעים בדיוק כמה חזק (או חלש) הקפה צריך להיות, כמה חלב (או קצף) וגם מה רמת המתיקות האידאלית. היתרון של מכונת הקפה הוא שתהליך ההכנה ברור ומוגדר מאוד. אם אתם לא יכולים לפתוח את הבוקר בלעדיו או אם אתם זקוקים להפסקה של ארבע כדי לטעון מצברים לקראת עוד שעתיים או שלוש של עבודה, מכונת הקפה תבטיח לכם טעם נפלא בכל פעם מחדש.

5 – אין קפה אין עסקים

הסיבה הטובה ביותר להזמין מכונת קפה היא פשוט משום שהעסק שלכם תלוי בה. מסעדות, בתי קפה וגם קונדיטוריה קטנה ושכונתית, כולן זקוקות למכונת קפה חזקה וטובה, שתאפשר להם להגיע קפה משובח לכל לקוח. כאמור, הקפה הוא כבר מזמן סמל סטטוס שאי אפשר בלעדיו. אם כן, אל תוותרו עליו, ואל תוותרו על פתרון יעיל, פשוט ונוח מאוד, שיאפשר לכם לפנק כל לקוח כיד המלך.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה