close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

על שפת ים כנרת – מדריך לחופשה בטבריה

מערכת שורשכה תשרי, תשפב01/10/2021

כל אחד ואחת, כל זוג או משפחה, יכולים למצוא בדיוק את הדברים שיעשו עבורם את החופשה בטבריה ובכנרת למושלמת

תגיות:
צילום: סונטה לאור ירח, יבניאל
ישראלים רבים אשר לא ביקרו בטבריה ואזור הכנרת כבר שנים רבות נוטים לשכוח עד כמה אזור זה יפה, נעים ומהווה יעד אטרקטיבי לחופשה משפחתית או זוגית. לא נס לחו של הקסם על ים כנרת, והשנה במיוחד ניתן ליהנות ממפלס גבוה של האגם של המדינה, ומגוון אטרקציות ומוקדי עניין בסביבה אשר יבטיחו חופשה חלומית ובלתי נשכחת.
מהם הבילויים, מוקדי העניין והאטרקציות למיניהן שכדאי להכיר אשר יעשו לנו את החופשה? המדריך לחופשה מוצלחת בטבריה ובכנרת:

לפני הכל – ליהנות מהכנרת עצמה
נתחיל מהאטרקציה הגדולה, העיקרית והחשובה ביותר בכל הסיפור, אחת האטרקציות
צילום: סונטה לאור ירח, יבניאל
ומשאבי הטבע החשובים ביותר של ישראל בכלל. הכוונה היא לכנרת עצמה כמובן, אשר עומדת במוקד החופשה שלנו בטבריה והסביבה.
מה לא נאמר ונכתב כבר על הכנרת? בכל זאת, ננסה להסביר בקצרה מדוע מדובר באטרקציה המרכזית ובאחד ממוקדי העניין הטבעיים המושכים ביותר במדינה – הכנרת היא אגם המים המתוקים הגדול ביותר בישראל. היא שוכנת בין רמת הגולן לגליל, בסביבה ירוקה ושופעת. גם במהלך חודשי הקיץ, בהם ההרים שמסביב מצהיבים והצמחייה מתייבשת, הכנרת עצמה נותרת מוקד של חיים ושפע – אינספור מינים של צמחים ובעלי חיים, מים צוננים ונעימים לרחצה, מסלולי טיול שונים ועוד. ניתן לרחוץ בכנרת לכל אורך השנה (למרות שבחורף המים מעט קרירים, אך לאורך מרבית השנה נעימים ביותר) ופשוט ליהנות מהטבע שבסביבתה. במיוחד עבור מרבית תושבי המדינה המגיעים ממרכז הארץ הצפוף, הסלול והסואן, מדובר בפיסת טבע מרהיבה ויפיפייה שכדאי לחוות ולשהות בה כמה שרק ניתן.
במהלך החופשה שלכם, בין אם אתם שוהים בצימרים בטבריה ובין אם בסביבתה מחוץ לעיר, בצימר על הכנרת, אל תשכחו את מוקד המשיכה הראשון והעיקרי בזכותו העיר בכלל קיימת – אגם הכנרת...

מסעדות ומכוני ספא מפנקים
לטבריה עצמה יש כמובן המון מה להציע, הן לזוגות והן למשפחות עם ילדים. מומלץ לחפש אחר אחד מבין שלל צימרים בטבריה, לחוויית אירוח נעימה, אינטימית ומהנה במיוחד, אך לכך נגיע מעט בהמשך.
בטבריה נוכל למצוא לא מעט מסעדות מצוינות, בפרט מסעדות דגים, המגישות את הדגים הטריים שנתפסו באותו יום בכנרת. בנוסף, היצע רחב ביותר של מסעדות התפתח בעיר בעשורים האחרונים במענה לתיירות הענפה, כך שכל אחד ואחת יוכלו למצוא מסעדה המגישה אוכל שמתאים להם. בין אם אתם מעוניינים בדגים, בשרים, אוכל טבעוני או צמחוני, מזון מהיר או מסעדות מזרחיות המפנקות עם סלטים מכאן ועד הודעה חדשה – בטבריה תמצאו את מבוקשכם. סיבוב מהיר ברחובות המרכזיים של טבריה אשר שוכנים באזור הקרוב לקו המים יספיק על מנת למצוא את מה שאתם מחפשים.
בנוסף, תוכלו למצוא בכמה וכמה מקומות בטבריה מכוני ספא מפנקים, בין אם בבתי המלון היוקרתיים ובין אם בנפרד. דוגמה טובה לכך היא "חמי טבריה", כמובן ,השוכנת על שפת הכנרת, אך זו ממש אינה האפשרות היחידה. עיסוי טוב, טבילה באמבט עם מי מלחים ושאר טיפולים מפנקים, ולאחריהם רחצה מהנה בכנרת – מה יותר טוב מזה ליום חופשה טיפוסי?...

הטיילת של טבריה
מדריך לחופשה בטבריה לא יהיה שלם ללא אזכור לטיילת של טבריה – טיילת מושקעת ומטופחת הכוללת אינספור מסעדות מסוגים וסגנונות שונים, נקודות יפות לישיבה וצפייה באגם, סירות בהן ניתן לצאת לשייט באגם (עם ילדים או בלי, שייט פרטי לזוגות וכד'...) ואטרקציות רבות נוספות. ציירי הקריקטורות יספקו לכם ציור בלתי נשכח של החופשה, הדוכנים השונים יעסיקו את הילדים בזמן שההורים מטיילים להנאתם לאורך הטיילת וכולם ימצאו עניין והנאה, בכל שעות היום...


צילום- שירת האגם


חופשה בטבריה למשפחות ועם ילדים

חלק משמעותי מקהל היעד של חופשה בטבריה וסביבת הכנרת הוא כמובן משפחות עם ילדים בגילאים שונים. לא תתקשו למצוא צימרים למשפחות בטבריה אשר יהיו מאובזרים לעילא ויספקו לכם את כל מה שאתם צריכים על מנת שלכולם יהיה נוח במהלך השהייה. לילדים אף יהיו כמה וכמה אטרקציות שיעסיקו אותם כשאתם בצימר, כך שלהורים יהיה יותר שקט ושלווה. אך בין אם אתם מחפשים אחר צימר בטבריה או צימרים בכנרת ובסביבה שמחוץ לעיר, אפשר להיות רגועים בנוגע לפעילויות והאטרקציות שימלאו את ימי החופשה. ילדים מכל הגילאים בדרך כלל אינם משתעממים, אלא מתלהבים ביותר מחופשה באזור זה, מכיוון שיש לו המון מה להציע לילדים – כמובן שהרחצה בכנרת היא אטרקציה בפני עצמה, ואין צורך להכביר על כך במילים. בנוסף, תוכלו למצוא בטבריה עצמה את חוף גיא עם מגלשות מים מרשימות שלא ישאירו אף ילד אדיש, ומגוון חופים נוספים בהם מפעילים אטרקציות במיוחד לילדים. הדוגמאות המתבקשות לכך הן כמובן סירות שמושכות בננה, המבורגר ומתנפחים למיניהם המוצבים במים, ובנוסף ניתן לעשות גם סקי מים בכנרת, או סתם לשכשך ולשחות במים המתוקים.
אם אתם רוצים ממש לפנק את הילדים חפשו אחר אחד מבין שלל צימרים בטבריה עם בריכה, וכך הם יוכלו להמשיך לשחק וליהנות במים גם כשחוזרים לצימר.

חופשה בטבריה לזוגות
גם עבור זוגות מהווה טבריה וסביבת הכנרת יעד אטרקטיבי ביותר לחופשה, וגם כאן תמצאו מבחר רחב הן של צימרים לזוגות בטבריה, והן של צימרים בכנרת והסביבה שמחוץ לטבריה עצמה, כאלו המתאימים במיוחד לזוגות.
למעשה, חופשה זוגית בטבריה היא חופשה זוגית קלאסית – אין יותר רומנטי מהכנרת בזריחה או בשקיעה, ובסביבה תמצאו גם אינספור פינות חמד לצד המים או בהרים שמסביב בהם ניתן לערוך פיקניק רומנטי או סתם לשחות ולשכשך בפרטיות.
בטיילת של העיר תמצאו מגוון אטרקציות המתאימות גם לזוגות, דוגמת מסעדות רומנטיות, אפשרות לשיט רומנטי בכנרת וכד'.

צימרים זולים בטבריה
גם אם אתם מחפשים אחר צימרים בזול בטבריה, על מנת לצמצם בעלויות החופשה, המבחר הרחב של צימרים באזור יבטיח כי תמצאו את מבוקשכם. מאחר ובעיר עצמה, כמו גם בכנרת עצמה, ישנן כל כך הרבה אטרקציות, מובן כי לא כל אחד ירצה להשקיע בצימר יקר יחסית.
צימר זול אינו חייב להיות ברמת איכות נמוכה, ובדיוק בשביל זה חשוב לחפש אחר צימרים זולים בטבריה במקומות הנכונים – אתרים המרכזים מגוון רחב של צימרים ומבטיחים תקשרת ישירה ופתוחה עם בעל הצימר, כך שתוכלו לדעת בדיוק מה אתם מקבלים בתמורה לכסף שלכם.


צילום- נופש ונוף לכנרת

בקיצור – כל אחד ואחת, כל זוג או משפחה, יכולים למצוא בדיוק את הדברים שיעשו עבורם את החופשה בטבריה ובכנרת למושלמת. אז חבל להוציא סכומי עתק על מלונות יוקרה במקומות אחרים, אשר אטרקטיביים מטבעם הרבה פחות מאשר הכנרת. בואו לטבריה!...
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה