close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אתר חדש מציע מידע על מבצעים לציבור הדתי

מערכת שורשכג אב, תשסח24/08/2008

אודות אתר חדש שמטרתו להציג לציבור הדתי מבצעים ו"סיילים" מרשתות השיווק השונות. מתבלבלים משפע ההצעות? לא מצליחים לעקוב אחרי המבצעים... האתר הזה בשבילכם.

בעבר דיברו תמיד על ה"סיילים" והמבצעים הידועים בארצות הברית. מבצעים של סוף עונה, או של ימים מיוחדים בהם יש פתאום הנחה משמעותית על מוצרים שונים – הנחה של 50% ולעיתים אף של 70%.
גם לארץ כבר הגיעה מזמן תרבות הצריכה, איתה תרבות הרשתות והקניונים ואיתם – גם תרבות המבצעים. מה שגורם לכך שמבצעים קיימים היום בשפע והופכים את הקניה לכדאית מאוד.

אולם, הבעיה היא שצריך לדעת למצוא את המבצעים וזו משימה כלל לא פשוטה בהתחשב במספר הרשתות הקיימות ובים האינפורמציה שמרעיפה עלינו כל רשת.

אתר מבצע נועד לפתור את הבעיה
זו בדיוק.
מטרת האתר היא להקל על תהליך איתור המבצעים של רשתות, ולחסוך עבודת רגליים בשיטוט בין חנויות.
האתר, המיועד לציבור הדתי, מרכז בתוכו מבצעים של רשתות הפונות לציבור הדתי. בשלב ראשון מציג האתר מבצעים של רשתות אופנה לגברים, נשים וילדים. יפורסמו מבצעים של רשתות כמו: בגיר, פולגת, גולף, הוניגמן וכו'. האתר יציג גם מידע על מבצעים מתחום הטיפוח (בשמים איפור וכו').
בהמשך מתכננים יוצרי האתר להרחיבו ולהציג מידע על מבצעים ברשתות נוספות – שלא מתחום האופנה והטיפוח.

באתר ישנו סקר שדרכו ניתנת לגולשים האפשרות לבחור באילו תחומים נוספים הם היו מעוניינים לקבל מידע על מבצעים ובעתיד יוסיף האתר תחומים וקטגוריות של מבצעים לפי הצבעות הגולשים.

חשוב לציין שאתר מבצע אינו מנוע להשוואת מחירים, ההבדל המרכזי הוא שמנועים להשוואת מחירים נותנים לרוב מידע על מוצרים שניתן לקנות דרך האינטרנט, בחנויות וירטואליות ולא בחנויות אמיתיות. אתר מבצע בא לתת מענה אחר – לספק מידע על מבצעים הקיימים בחנויות וברשתות שאנו ברות קיימא שאנו מכירים. מטרתו של האתר היא לספק כלי עבור הציבור הדתי לאיתור מבצעים והנחות שיש ברשתות בצורה מהירה נוחה ואמינה.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה