close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

לא צריך להגביל את עצמכם, רק בגלל שאתם על כיסא גלגלים

מערכת שורשז כסליו, תשפב11/11/2021

כמו שאתם בוודאי מצליחים להבין, גם אם יש לכם מוגבלות זה לא אומר שאתם צריכים לשבת כל היום בין ארבעה קירות ולהמתין לעזרה ממישהו אחר

תגיות:
צילום: pixabay

החיים שלכם אף פעם לא היו חיים רגילים, ותמיד מצאתם את עצמכם מתמודדים עם קשיים כאלה ואחרים בגלל המוגבלויות הפיזיות או הקוגניטיביות שאתם מתמודדים איתן לאורך שנים ארוכות והחיים שלכם. מצד אחד,

אתם באמת לא מאמינים שם מוגבלות מגדירה אתכם בתור אנשים ואתם מתמודדים בהצלחה עם המון אתגרים לאורך החיים.

אגב, סיור על אופניים חשמליים במהלך החופשה יכול להעצים את הנופש, יחד עם זאת, בפעילויות הקטנות ביותר כמו למשל הזמנת חדר מלון בוטיק בירושלים, אתם מוצאים את עצמכם מאותגרים, וכמעט בלתי אפשרי לבצע הזמנת מלונות בצפון או מלונות בירושלים מבלי לקבל סיוע של אנשי מקצוע. בשנים האחרונות אנחנו רואים שינוי בעולם המלונאות והבנה שיש צורך להתחשב בצרכים של אנשים עם דרישות מיוחדות, וכתוצאה מכך יש לא מעט מלונות ברחבי הארץ שמאפשרים לכם לקבל את העזרה שאתם צריכים לקבל, על בסיס עבודת רקע עם אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים.

מלונות בירושלים או מלונות בצפון שישמחו לעזור לכם לתכנן את החופשה האידיאלית
אם אתם רוצים לצאת לחופשה, אבל אתם חוששים שתהיה לכם בעיה עם הצרכים המיוחדים שלכם, הדבר הנכון ביותר שאתם צריכים לעשות הוא לשוחח בפתיחות עם מלונות בירושלים או מלונות בצפון שאליהם אתם מתכננים להגיע. חשוב להסביר לאנשי המקצוע מה הם הצרכים המיוחדים שלכם, ובעיקר חשוב לציין בפניהם

  1. האם אתם נדרשים לקבל ליווי צמוד של מטפל או קרוב משפחה אפילו שאתם במלון במטבח ומתענגים על האוכל וקינוחי מגשי פירות הרי עד גם חדר אוכל צריך להיות נגיש. הן בגלל שמדובר על מוגבלות קוגניטיבית והן בגלל שאתם צריכים עזרה פיזית לאורך החופשה. כך ניתן יהיה להציע שירות כולל גם לכן אבל גם לאנשים שנלווים עליכם בחופשה. במיוחד אם יש לכם ילדים צעירים, אתם צריכים לקחת בחשבון כמה מלווים ולכן מבחינה לוגיסטית יש פה הכנה קצת יותר נרחבת.
  2. האם אתם צריכים לקבל החדר שמותאם לשימוש עם כיסא גלגלים או ואביזרים אחרים? אם יש לכם הליכונים או אביזרים שעוזרים לכם להתנייד ממקום למקום, אתם חייבים למצוא חברים שיכולים להכיל את כל אביזרים אבל גם לאפשר לכם להתנייד בצורה חופשית ממקום למקום, בתוך חלל הפנים של החדר. הרי ממש לא נעים לישון בחדר צפוף כאשר אתם ובני המשפחה שלכם לא יכולים להנות מהחוויה של מלון יוקרתי בגלל הציוד שלכם.
  3. כשמדברים על חופשה ובכלל בפרט על מלונות בתל אביבהאם יש לכם צורך לקבל עזרה של כלב נחייה? רוב בתי המלון מתקשים לקבל את הצורך להביא כלבים באופן כללי. אבל יכול להיות שבגלל שיש לכם כלב נחייה ואתם נעזרים בו ברמה היומיומית כדי להתנייד בכוחות עצמכם, בית המלון יבין את הצורך שלכם ויוכל לבצע התאמות על מנת לעזור לכם להביא את הכלב שלכם ביחד איתכם אל החופשה.


המוגבלות מקשה אבל ממש לא עוצרת את השגרה
כמו שאתם בוודאי מצליחים להבין, גם אם יש לכם מוגבלות זה לא אומר שאתם צריכים לשבת כל היום בין ארבעה קירות ולהמתין לקבל עזרה ממישהו אחר. אפשר לצאת לחופש ואפשר לחיות את החיים במלואם שרית בוודאי אם אתם מתכוננים מבעוד מועד לחופשה שלכם. כל מה שאתם צריכים לעשות בשלב הזה, הוא פשוט למצוא את בית המלון שיכול להציע לכם את החוויה השלמה והנכונה ביותר לציפיות שלכם, לקראת החופשה הקרובה שלכם. נזכיר גם שיש מלונות שאפשר להשתמש בהשכרת ציוד לאירועים לעשות שם אירוע.

המאמר בחסות חדשות bignews

הוסף תגובה
צילום: pixabay
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה