close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

בירור מספר/144- כשאתם רוצים להתקשר למישהו מהר

מערכת שורשט כסליו, תשפא25/11/2020

חשוב שתדעו תמיד ומהר מה מספר הטלפון או הנייד שאתם רוצים להתקשר אליו

תגיות:
קרה לכם פעם שהייתם צריכים להתקשר למישהו מהר בשביל משהו חשוב ולא ידעתם את המספר שלו. עד עכשיו הייתם מתקשרים למוקד 144 ומחכים זמן רב כל כך לקבל את המספר עד שהייתם שוכחים בשביל מה רציתם להתקשר. בירור מספר/144 באינטרנט חוסך לכם זמן והרבה צרות. החיים הם עניין של תזמון ומה שהייתם יכולים לקבל עכשיו, לא בטוח שתוכלו לקבל בעתיד. לכן חשוב שתדעו תמיד ומהר מה מספר הטלפון או הנייד שאתם רוצים להתקשר אליו. חבל שתפסידו ראיון עבודה חשוב או לקוח כי פספסתם אותו ואתם לא יכולים להתקשר בחזרה. ידע זה דבר חשוב לקידום החיים שלכם, לא משנה כמה הידע הזה קטן.

מה
אפשר לקבל בבירור מספר/144

• כל אדם שברשותו מספר, משויך באופן אוטומטי ל-144 אלא אם הוא אומר אחרת. זה אומר שאתם יכולים לאתר כמעט כל אחד.
• הכתובת המשויכת למספר מופיע בבירור מספר/144 מתעדכנת כל כמה שנים, כך תוכלו לדעת לא רק מה מספר הנייד של האדם שאתם מבררים עליו, גם אלא איפה הוא גר.
• 144 בא להחליף את דפי זהב וניתן למצוא לא רק אנשים פרטיים אלא גם עסקים.
• 144 יכול להוביל אתכם לאנשי מקצוע איכותיים שיכולים לעזור לכם במגוון תחומים.

איך יכול 144 לעזור לבעלי עסקים
אם אתם אנשי מקצוע, למשל טכנאים, ספרים אינסטלטורים ועוד, כדאי לכם להירשם לשירות של 144. בצורה כזאת הרבה לקוחות יוכלו למצוא את המספר שלכם ולהתקשר עליכם. הרבה אנשים מחפשים בבירור מספר/144 ואתם תוכלו לעזור להם ולהתפרנס מזה. ב-144 יש גם דירוג של בעלי המקצוע כך שהלקוחות יוכלו להתרשם מהביצועים שלכם וליצור אתכם קשר. ישנה אפשרות לקדם את העסק שלכם באמצעות הודעות ממומנות שמקפיצות את העסק שלכם אל מול המתחרים, מה שיעזור לכם לקבל עוד לקוחות. לפעמים שווה לעשות השקעה כספית קטנה ולקבל הרבה לקוחות שיחזירו לכם את ההשקעה ויביאו לכם רווחים.

איך כאדם פרטי תוכלו ליהנות מלהיות רשומים ב-144
כאדם פרטי שרשום בבירור מספר/144, תוכלו לדעת שאפשר למצוא אתכם בקלות. אם למשל אתם מחפשים עבודה, המאגר של 144 זה מקום שמעסיקים יכולים להסתכל בו ולמצוא את המספר שלכם. אם אתם יוצאים עם מישהו או מישהי ונמחק לכם המספר שלהם, 144 יעזור לכם לאתר את המספר שלהם. אם להם נמחק המספר שלכם, הם יוכלו למצוא אותו בקלות. זהו שירות מאוד שיכול לעזור לכם למצוא את מי שאתם צריכים. כמה טוב שיש שירות שמאפשר לכם ליצור קשר עם אנשים בלחיצת כפתור מבלי לחכות הרבה זמן לנציג שירות.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה