close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

5 טיפים לעיצוב כרטיס הביקור שלך

מערכת שורשט טבת, תשפא24/12/2020

כרטיס הביקור שלך הוא חלון הראווה לעסק שלך. לכן, הוא צריך להיות מזמין, ברור ותואם לסגנון העסק. עיצוב כרטיס הביקור שלך הוא מלאכת מחשבת וצריך לשלב בתוכו מספר אלמנטים שיגרמו לכל לקוח פוטנציאלי ליצור אתכם קשר

תגיות:

לוגו קריא

רבים האנשים שחושבים שעיצוב לוגו צריך להיות מתוחכם וייחודי. המחשבה הזו אמנם נכונה, אבל הדבר החשוב ביותר בבחירת לוגו לעסק שלך הינו שהוא יהיה קריא. כך, אם הלקוח רוצה לחפש עליך מידע נוסף, הוא לא יתקשה בקריאת שם העסק וחיפושו. הלוגו כמובן צריך להיות מושך ואסתטי, אבל הוא חייב להיות ברור ומהיר לקריאה. נסו להימנע מכתב מחובר ולא ברור, מחיבור אותיות ומשימוש בסמלים במקום אותיות.

התאמת הכרטיס לעסק

לא כל עסק יכול להשתמש באותו סגנון של

כרטיס ביקור. הכרטיס צריך להתאים לסוג העסק ולתחום בו עוסקים. כרטיס ביקור לפי תחום יכול להגיד ללקוח באיזה עסק מדובר עוד לפני שהוא קרא את שם העסק. כרטיס ביקור של רופאת שיניים וכרטיס ביקור של שוזרת פרחים צריכים להיות בסגנון שונה לחלוטין. לקוח שמחפש רופאת שיניים ויראה כרטיס ביקור פרחוני לא בהכרח יבחר להתעכב עליו ולהיפך. לכן, חשוב שכרטיס הביקור יהיה מעוצב לפי תחום העסק. 

עיצוב נכון

בעיצוב כרטיסי ביקור חשוב לחשוב על העיצוב הכללי ולא רק על הלוגו. כרטיסי ביקור מעצובים יכולים לשנות את פני העסק שלכם ולקבוע אם הלקוח הפוטנציאלי יפנה אליכם או לא. נהוג לחשוב שכרטיסי ביקור צריכים להיות פשוטים ואינפורמטיביים. עם כמה שזה נכון, העיצוב צריך לבלוט לעין ולהיות בעל צבע שנעים להסתכל עליו. כשבאים לבחור צבע לכרטיסי ביקור מעוצבים, חשוב לזכור שהצבע צריך לבלוט במידה והלקוח אסף כמה כרטיסי ביקור של עסקים דומים.

הדפסה מתאימה

אחרי שסיימתם לעצב את הכרטיס, תצטרכו להדפיס אותו בבית דפוס. גם במלאכת הדפסת כרטיסי ביקור יש דברים שחשוב לשקול לפני ההדפסה, כמו למשל ציפוי הכרטיס. גם בחירת הציפוי היא החלטה חשובה כשמעצבים כרטיס ביקור לפי תחום. אפשר לבחור ציפוי מאט או מבריק, ציפוי נוצץ או חלק ועוד אפשרויות רבות לפי סוגי הנייר בבית הדפוס אותו אתם בוחרים.

עבודה עם מקצוענים

בית הדפוס אותו תבחרו הוא החלטה קריטית בנוגע לכרטיסי הביקור שלכם. חשוב לעבוד עם בית דפוס מקצועי כמו למשל בית דפוס אקספרס פרינט. הדפסת כרטיסי הביקור היא החלק האחרון בתהליך של עיצוב כרטיס הביקור, וחשוב שהיא תיעשה באופן מקצועי לחלוטין. באקספרס פרינט יוכלו לתת לכם ייעוץ מקצועי לגבי הכרטיס והתאמתו לעסק שלכם.

כשאתם ניגשים לחשוב על עיצוב כרטיס הביקור שלכם, כדאי לשקלל את כל הנתונים והטיפים על מנת לקבל כרטיסי ביקור מעוצבים בהתאם לעסק ותחום ההתמחות שלכם. זכרו, יש רק הזדמנות אחת לרושם ראשוני. 
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה