close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

5 הרגלים שכדאי לאמץ בבית

מערכת שורשכו כסליו, תשפב30/11/2021

הלכלוך בבית מטריד את מנוחתכם? תמיד תוכלו לבצע ניקיון לבית בצורה יסודית,

תגיות:
צילום: freepik
נמאס לכם להרגיש שאינכם מתמודדים עם מצבים שונים כמו שצריך? קיימים כל מיני הרגלים שונים שתוכלו לאמץ אותם בבית ולשפר את אורח החיים שלכם.
צילום: freepik
ישנם הרגלים קטנים וישנם הרגלים גדולים, אך כל אחד מהם יכול להביא איתו שינוי משמעותי. אז אילו הרגלים אתם צריכים לאמץ בבית שלכם? זוהי שאלה שרק אתם תוכלו לענות עליה כמו שצריך. אנו ננסה לתת לכמה כמה טיפים להרגלים שיכולים לשנות את החיים שלכם. תזכרו כי גם שינוי קטן הוא כזה שיכול להביא איתו שינוי גדול בהמשך הדרך.

אל תדחו משימות
כמה פעמים יוצא לכם לדחות משימות שונות שאותם אתם צריכים לבצע? יש כאלה שלא אוהבים לבצע משימות וזה לגמרי דבר מובן. אך עליכם לדעת כי ככל שתדחו את המשימות, כך תצטרכו לבצע אותם ביחד עם אחרות. לכן ההרגל הכי חשוב הוא לא לדחות משימות שאפשר לבצע היום. זה לא משנה אם המשימה היא דחופה יותר או דחופה פחות. תנסו לפנות את עצמכם להתמודד עם משימות אחרות שיכולות להיות מעבר לפינה. כל משימה שתעשו היום תחסוך מכם כאבי ראש ביום שלמחרת.

ללכת לישון מוקדם
השינה שלכם חשובה מאוד לתפקוד הקבוע והיומיומי. האינטרס שלכם חייב להיות להקדים את שעות השינה עד כמה שאפשר. כמובן שלא תמיד שעות השינה צריכות להיות גבוהות, אך תשתדלו ליישם זאת באופן שכיח. ככל שתצליחו לישון יותר בלילה, כך תוכלו לקום עם אנרגיות טובות ביום שלמחרת. בימים שבהם אתם נמצאים בבית בערב, תוכלו לנצל את שעות השינה לטובתכם. כל מי שישן מוקדם ומצליח לישון שעות רבות מבין על מה מדובר. ההבדל יכול להיות הבדל משמעותי מאוד בראייה קדימה.

תנסו לא לאגור חפצים
לכל אחד מאיתנו יש את הנטייה לאגור חפצים שלא עושים בהם שימוש. אגירה של חפצים זה לא דבר טוב, והוא יגביל אתכם מאוד גם בהתחדשות. ברגע שאתם אוגרים חפצים, לא יהיה לכם מקום לרכישת חפצים חדשים. את החפצים הישנים תוכלו לתרום לכאלה שבאמת צריכים אותם. כך לא רק שתפנו מקום לחפצים חדשים, גם תוכלו לעשות מעשה שתרגישו איתו הכי טוב שיש. גם חפצים שמבחינתכם הם חסרי תועלת, עבור אחרים הם עולם ומלואו. לכן תנסו להסתכל תמיד על כל הצדדים שעומדים לרשותכם.

לנקות את הבית אחת לשבוע
הלכלוך בבית מטריד את מנוחתכם? תמיד תוכלו לבצע ניקיון לבית בצורה יסודית, אך מוטב כי תעשו זאת בתדירות קבועה. ברגע שאתם תבצעו את הניקיון אחת לשבוע, תדעו כי אתם לא מפספסים אותו. כל מי שלא מבצע את הניקיון בזמן קבוע ימצא את עצמו מפספס את המומנטום המתאים. ביחד עם הניקוי של הבית, תוכלו לשים גם כיסוי מיטה ועוד כל מיני דברים אחרים. כיסוי מיטה וכל פעולה אחרת שתבחרו בה תשפר את ההרגשה כאשר אתם נמצאים בבית.

הכניסו לבית תמונות
חשוב מאוד שתרגישו בתוך הבית שלכם הכי נעים שיש. זה יכול לקרות רק אם תשימו בבית כל מיני חפצים שונים שיש להם ערך סנטימנטלי עבורכם. בין אם מדובר על תמונות או כל חפץ אחר שאתם רואים לנכון. תפזרו אותם באזורים שונים בבית ותוכלו לראות מיד עד כמה הם מוסיפים. כל תוספת קטנה כזאת תגרום לכם להרגיש שיש לכם סיבה לחזור לבית. כל אחד קובע מה נכון עבורו ומה מתאים לו. מה שנכון לאחרים לא בהכרח יהיה נכון לכם, כל אחד עושה את הבחירות שטובות עבורו.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה