close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

סיטונאות מזון לכל אחד

מערכת שורשח אדר א, תשפב09/02/2022

במידה והינכם צרכנים פרטיים וברצונכם לבצע רכישה סיטונאית באפשרותכם לבצע חיפוש בגוגל אחר מחסן מזון סיטונאי ...

תגיות:
אצל רובנו הדבר הראשון שעולה לראש כשאנחנו שומעים על סיטונאות זה סחורה בכמויות גדולות, באריזות ענקיות שמובילים במלגזה ובטח שלא משהו שרלוונטי לבית הפרטי שלנו. מחשבה זו אינה טעות, שכן סיטונאות
מזון הינה אכן מחסן ענק אשר מספר סחורה למסעדות, מכולות, חנויות וסופרמרקטים. אך כיום, עם התפתחות ההזמנות באינטרנט ועלייה באפשרויות הקיימות לקונים ולמוכרים בפלטפורמות השונות. יותר ויותר מחסני מזון סיטונאיים מחליטים לפנות גם לקהל הפרטי ולשווק לו מוצרי מזון בכמויות משפחתיות.

למה שמחסן מזון סיטונאי ימכור בכמות קטנה?
אחד מכלי המפתח שמגדירים מזון כאיכותי הוא טריותו. הטריות חשובה על מנת שנוכל להנות ממנות מוצלחות ובריאות. בנוסף, במחסן סיטונאי מזון יושב על המדף זמן מה ולאחר שנמכר בדרך כלל הוא עובר לשבת על מדף אחר, במחסן אחר. פירוש הדבר הוא שהמזון ימשיך לצבור וותק ולכן אנו נרצה שהוא יהיה בתנועה כמה שיותר מהר ויגיע לצרכן או לסועד בטריות המקסימלית.
מכירה של מזון ישירות מהמחסן הסיטונאי מדלגת על שלב בדרך ללקוח ומאפשרת לו לרכוש מזון קרוב יותר למועד הייצור, וכך להבטיח שהמזון ייצרך במצב האופטימלי ובטריות המקסימלית.
האינטרס של מחסן המזון הוא שהסחורה תגיע ללקוח באיכות הגבוהה ביותר, ובאמצעות מכירה ישירה לצרכן הקצה הוא יכול להבטיח זאת.

משתלם לקנות ממחסן מזון סיטונאי?
קניה ממחסן מזון סיטונאי יכולה להיות משתלמת מאוד אם עושים אותה נכון. כשאנו עושים קניות לבית ישנם מצרכים בעלי תוקף קצר, אותם אנו קונים מידי שבוע ואף יותר אך ישנם מוצרים רבים כגון קטניות, פסטה, שימורים ומזון יבש אחר אשר הינם בעלי תוקף ארוך וניתן לשמור אותם במזווה שבועות ואף חודשים רבים ללא פגיעה באיכותם. מוצרים אלו ניתן לרכוש במחיר מוזל בכמות גדולה ולאחסן בארון עד השימוש. ברכישה סיטונאית נוכל לקבל על מוצרים אלו מחירים אטרקטיביים במיוחד בעבור קניה מרוכזת. כך נהנה ממוצרים מהחברות המובילות באיכות גבוהה ומחירים משתלמים.

משפחות רבות בישראל מבצעות קניה מרוכזת לטווח ארוך או מרכזים קניה של מספר בתי אב מחסני מזון סיטונאיים וכך מוזילים את הקניות לביתם באחוזים רבים, חיסכון אשר מצטבר ברמה השנתית לחיסכון של מאות עד אלפי שקלים!

איך בוחרים איפה לקנות בסיטונאות?
אם הינכם מנהלים מסעדה או מקום לממכר קמעונאי ישנם סוכנים של חברות סיטונאיות שדרכם ניתן לבצע הזמנות ותשלומים, אך לא זה הסיפור במאמר זה. במידה והינכם צרכנים פרטיים וברצונכם לבצע רכישה סיטונאית באפשרותכם לבצע חיפוש בגוגל אחר מחסן מזון סיטונאי ולשאול אותם אם הם יכולים למכור לכם באופן פרטי. סביר להניח שחלק מהם, ואף רובם לא יסכימו אך בעבור הסיכוי שתמצאו לאחר חיפוש קצר של כמה דקות את המחסן שכן ימכור לכם החיפוש יהיה שווה את זה.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה