close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הפקת יום כיף לעובדים - אירוע מגבש בסטייל

מערכת שורשכד תשרי, תשעט03/10/2018

יום כיף לעובדים הוא יום מהנה ומועיל להנהלה ולעובדים. הוא בבחינת WIN-WIN

תגיות:
מנהלים רבים גילו זה מכבר את התרומה ואת התועלת הרבות של יום כיף לעובדים לחברתם. יום כזה מאפשר לצאת מהשגרה, לבלות, להתגבש, לצבור חוויות, ואז לחזור לשגרה בכוחות חדשים עם אנרגיות טובות.

בגלל חשיבתו של היום, רצוי להתכונן ולהתארגן לקראת יום זה כאל יום שחשוב להעשירו ולגוונו בתוכן מעניין. חשוב לתכנן לוח זמנים ליום זה, כדי שאפשר יהיה להפיק ממנו את המרב ואת המיטב. ניתן ואף רצוי להסתייע בשירותיה של חברה המאומנת בארגון ובהפקה של ימי כיף לעובדים.

הואיל ומזון מהווה חלק בלתי נפרד מכל יום בכלל ומים כיף בפרט, אפשר להיעזר בשירותיה של חברה המספקת קייטרינג לאירועים - ולכל סוגי האירועים! ניתן להיערך במתכונת הסעדה שתתאים לאופי הפעילות ביום זה, למיקומה, לשעות שבה היא נערכת, וכמובן- בהינתן מסגרת תקציבית לנושא זה.

יום כיף לעובדים- רווחה לגוף ולנפש
קיום תקופתי של יום כיף לעובדים מהווה ערך מוסף חשוב ביותר עבורם. הם חשים כי ההנהלה חושבת עליהם, דואגת לרווחתם, מעשירה אותם. יום כיף שמנוהל במתכונת של יום גיבוש המשלב את המהנה עם המועיל, מחזק, באופן טבעי, את תחושת השייכות של העובדים לחברה או לארגון. רמת המחויבות שלהם עולה. הם חשים כי יש תגמול למאמציהם ולהשקעתם. כי הם לא רק נותנים, הם גם מקבלים.

כאמור, מנהלים רבים מבינים כיום כי מימון יום כיף לעובדים היא השקעה נדרשת כמו השקעה בכל תחום אחר- בשיווק, ברכש, בציוד משרדי ועוד. בשגרת העבודה השוחקת, התובענית, לא ניתנת אפשרות לשוחח באופן מסודר, בשקט, ללא אילוצי הזמן ולחצי העבודה. היציאה המשותפת של העובדים אל יום כיף מאפשרת להם זאת בתנאים מיטביים.

רעיונות ומיקומים לימי כיף לעובדים
ניתן לשתף את העובדים בהעלאת רעיונות ליום כיף- למיקומו, לתכניו, לעיתויו. ניתן ומומלץ להסתייע בידע ובניסיון של חברות המתמחות בהפקת אירועים בכלל ולעובדים בפרט. אפשר לשלב ביום זה ספורט אתגרי, משחקי חשיבה, שיט בים, חדרי בריחה, מופע סטנדאפ, קוסם. אפשר לקיים יום כיף, או חלקו, בחוף הים, על רכס הר, במסעדה גדולה מספיק, באולם שנשכר במיוחד לשם כך. ניתן לשלב בה טיסה חווייתית בשמי הארץ.

יום כיף לעובדים מאפשר להם לטעון את מצברי הגוף והנפש, אשר שגרת העבודה מרוקנת אותם (לפחות אצל לא מעט מהם...) תכנונו המוקפד של יום זה מגביר את הסיכוי כי הוא ינוצל במלואו, וכי לא ייווצרו במהלכו "איים של חוסר מעשה ושעמום". לוח הזמנים חשוב כמסגרת ולא בהכרח כמשהו מחייב; חשוב לדעת כי יציאה ליום זה היא יציאה מבורכת מהשגרה, על מנת לחוות במהלכה חוויות שהשגרה אינה מאפשרת.

יום כיף לעובדים הוא יום מהנה ומועיל להנהלה ולעובדים. הוא בבחינת WIN-WIN. הגברת התפוקה והפריון לאחר יום זה מאפשרת ובהחלט מצדיקה להידרש על עלות היום הזה כאל הוצאה מחוללת הכנסה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה