close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

טיפים ורעיונות להפקת יום כיף לעובדים

מערכת שורשכ תשרי, תשעה14/10/2014

כך תארגנו ערב כיף או ערב גיבוש לעובדים בצורה נוחה יותר ומתאימה יותר לארגון שלכם

תגיות:
צילום: יח"צ
ארגון ימי גיבוש וכיף לעובדים הפכו בשנים האחרונות להפקה של ממש, עד כדי כך שחברות רבות מחליטות לשכור את שירותיה של חברה להפקת אירועים על מנת שתסייע להם בארגון. מגוון האפשרויות הרחב משאיר לעיתים את בעלי העסק או החברה אובדי עצות אל מול שפע האפשרויות והאטרקציות השונות העומד לרשותם. ישנה אפשרות לשכור טיולי סגווי, טיולי אופניים, טיולי ג'יפים וטרקטורונים או סיורים מאורגנים, ישנה אפשרות למופע סטנד אפ, ארוחה במסעדה יוקרתית, סדנא או הרצאה מעניינת ואפילו ערב שירה בציבור, והיד עוד נטויה. למעשה, על מנת לארגן יום כיף לעובדים בצורה מוצלחת ומהנה, חשוב מאוד להתחשב ברצונותיהם של כלל עובדי החברה. מאחר וחברות רבות מורכבות ממגוון רחב של עובדים, כאשר לכל עובד תחומי עניין שונים, קשה מאוד לקלוע לפעילות משותפת אשר כולם ייהנו ממנה. 

מתי כדאי לתכנן יום כיף לעובדים?
ארגון יום כיף לעובדים יכול להתבצע בכל מועד במהלך השנה, ותמיד הוא יתקבל בברכה. אולם, ישנם מספר מועדים בהם ימי גיבוש וכיף שכאלו יכולים להיות שינוי מרענן, ויציאה מהשגרה הקשה והעמוסה:  

חגים וחופשות: יש משהו חגיגי ומיוחד בעונת החגים או במהלך חופשות ארוכות אשר מוציא את כולנו מעט מן השגרה היומית של העבודה. האווירה החגיגית גורמת לכולנו לרצות לחגוג ולבלות עם חברים, עם בני משפחה וגם עם המכרים בעבודה. תקופת החגים, או חופשות שונות במהלך השנה הם זמנים מצוינים לארגן ימי כיף וגיבוש לעובדים בחברה, במיוחד אם אתם מעוניינים לארגן ימי כיף לעובדים ולמשפחותיהם.  
לאחר שינויים ארגוניים: שינויים ארגוניים שונים אשר נעשים בתוך החברה כמו החלפה של ההנהלה או פיטורים של עובדים תמיד מעלים קצת חשש בקרב הצוות, ועשויים להוריד מעט את המורל. ארגון של ימי גיבוש או ערבי כיף דווקא בתקופה שכזו יכול להיות רעיון מצוין לשמח מעט את הצוות, וגם ליצור קשרים וחברויות בין ההנהלה החדשה או העובדים החדשים.
לאחר פרויקט גדול: פרויקטים גדולים במהלך השנה מצריכים מהעובדים לתת את כל כולם לצורך הפרויקט. ארגון של יום כיף לאחר פרויקט גדול שכזה יכול להיות שינוי מרענן לשגרה השוחקת, וגם כאות תודה של המנהלים בארגון לעובדים על העבודה הקשה, ועל תרומתם לעסק.  
טיפים לתכנון מוצלח   

אז החלטתם שזה הזמן המתאים לתכנן יום כיף לעובדים? מצוין, הנה מספר טיפים שיסייעו לכם בארגון מוצלח:
אם התחלתם כבר לארגן ערב גיבוש לעובדים ואתם רואים שהדברים אינם מסתדרים כמו שצריך, או שהארגון גוזל מכם זמן יקר של עבודה, מומלץ שתעבירו את האחריות לחברה מקצועית להפקת אירועים על מנת שתסייע.
אם אתם מעוניינים לקלוע לטעמם של העובדים תוכלו להעביר סקר עם כמה אפשרויות לימי כיף, ולראות באיזו אפשרות בוחר הרוב.
הקפידו לתכנן פעילויות אשר מוציאות את העובד מאזור הנוחות שלו ומהשגרה, והשתדלו לארגן את ימי הכיף מחוץ למסגרת המשרד.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה