close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מזל טוב! 5 מתנות לחתונה הכי מקוריות

מערכת שורשג אדר, תשעח18/02/2018

כיום לא רק שמדובר בסטנדרט אלא יש ציפייה מצד האורחים לקבל מתנה כלשהי כמזכרת מהאירוע!

תגיות:
הרבה מאד כאב ראש וטרחה יש בתקופה שבה מארגנים את החתונה. יש הרבה מה לעשות, עם מי לדבר, מה לברר ולבסוף – שלב קבלת ההחלטות – החלטות חשובות מאד שהן תהיינה אלה שיעצבו את האירוע הסופי, את איך שהוא ייראה ואת איך שיחושו בו האורחים שיגיעו לשמוח ולשמח ביחד עם החתן והכלה. אחרי שבוחרים את האולם, קובעים את התאריך וקונים אביזרים שונים שדרושים לחתונה – צריך כעת לחשוב על האורחים ולהחליט האם רוצים לקנות להם מתנות שלאחר החתונה יהפכו להיות מזכרות מהחתונה ויכולות להישאר בידיהם לנצח.

כיום לא רק שמדובר בסטנדרט אלא יש ציפייה מצד האורחים לקבל מתנה כלשהי כמזכרת מהאירוע. אם בעבר המתנות היו מחולקות בסיום האירוע, הרי שכיום הן כבר תהיינה מונחות על גבי השולחנות למן ההתחלה והאורחים יוכלו לשמור לעצמם מתנה כבר עם הגיעם לשולחן שלהם. נשאלת השאלה – איזו מתנה תהיה המתאימה ביותר? מה יעמוד בציפייה הגוברת של האורחים ולא יאכזב אותם? חשוב להקדיש את הזמן ותשומת הלב הנאותים על מנת לקבל את ההחלטה הנכונה גם בנושא הזה.

אילו מתנות אפשר למצוא עבור האורחים בבתי דפוס?
אפשר להחליט שהמתנה שתינתן לאורחים בסיום האירוע תהיה שימושית, כלומר חפץ כלשהו שלבטח הם יצטרכו לעשות בו שימוש לפחות מדי פעם, אם לא ממש על בסיס שגרתי. להלן כמה רעיונות שיכולים להתאים בתור מתנות שאורחים יקבלו וישמחו בהן מאד:
1. ברכונים לחתונה – אם מדובר במוזמנים הנמנים על הציבור הדתי – אפשר לחשוב על רעיונות שונים לברכות הפקות מנייר שנוח מאד לשאת בתיק, באוטו או ליד שולחן האוכל. הברכות תהיינה ממותגות, תישאנה את שמות החתן והכלה וכמובן את מועד החתונה וכך יהפכו מיד גם לחפץ שיש בו שימוש שגרתי וגם למזכרת שתמיד יהיה נעים בעזרתה להיזכר בחתונה.
2. מגנטים – תמונות המודפסות על גבי מגנטים הן בדרך כלל מתנה שקל מאד לקלוע בעזרתה לטעם של האורחים, שכן ברוב המקרים מדפיסים את התמונות במקום והאורחים בוחרים אותן בעצמם. מה שהתחיל כטרנד שהיה נדמה כי יחלוף תוך פרק זמן קצר – עדיין חי ונושא וזוגות רבים לא מוותרים (וגם האורחים לא) על הזמנת שירות הדפסת מגנטים לחתונה שלהם.
3. נייר מכתבים ממותג – אין ספק שזו מזכרת מיוחדת במינה שמשולבת בה גם מחשבה על וינטאג' וחזרה לאופנות שכבר חלפו. ברוב המקרים כלל לא יהיה שימוש בנייר המכתבים, בשל הייחוד שלו והרגשות שהוא יעורר בקרב כל מי שקיבל אותו, אך הוא יישמר כמזכרת מאירוע חשוב ותמיד יהיה נעים להיזכר.
4. מחזיקי מפתחות – גם כאן מדובר בחפץ שלכל אדם יש ויהיה בו שימוש תמיד ולכן אף פעם לא נמאס לקבל אותו, בעיקר כשהוא ממותג עם שמותיהם של החתן והכלה ותאריך החתונה. אפשר לבחור גדלים או צורות, את הכיתוב ואפילו לשלב תמונה.
5. מדבקות אישיות – מדובר במתנה אישית שמושקעת בה הרבה מאד מחשבה. צריך לקחת בחשבון את שמות האורחים שאמורים להגיע או להפיק את המדבקות על המקום – בדומה להדפסת מגנטים מהירה. אין ספק שמדובר בגימיק נחמד מאד עבור כל גיל.
בחירה נכונה של המתנה לאורחים תגביר מאד את התחושות הטובות והחיוביות שאיתן ילכו האורחים הביתה לאחר החתונה. הם יידעו שההגעה שלהם לא נלקחת כמובנת מאליה אליה קיבלה התייחסות נאותה ושמו לב להגעתם ולמה שהם היו צריכים לעשות על מנת לפנות את לוח המזנים שלהם ולהגיע לשמוח ולשמח.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה