close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כיצד עדכון iOS 14.5 של אפל משפיע על ניהול דף עסקי בפייסבוק

מערכת שורשכ אב, תשפא29/07/2021

כל יצרניות הטכנולוגיה מתחילות להיות מחוייבות יותר לפרטיות צרכנים. איך זה משפיע על דף הפייסבוק העסקי שלכם?

תגיות:
תרצה או לא תרצה, פרסום בפייסבוק הפך לחיוני. ניתן לטעון שהפלטפורמה הדיגיטלית המשפיעה ביותר בעולם עם כמעט 2.9 מיליארד משתמשים פעילים מדי חודש ברחבי העולם, ההשפעות של שינויים במדיניות הגדולים ועדכוני הפרטיות - כמו העדכון האחרון של iOS 14.5 מבית אפל - מורגשות באופן מיידי ומשפיעות לרעה על המותגים קמפיינים שיווקיים ופרסומיים.

עדכון iOS 14.5
העדכון מאפשר למשתמשים להחליט אם הם רוצים שיעקבו אחרי הפעילות שלהם על פני אפליקציות שונות במכשיר ה- iOS שלהם.

לכל מכשיר iOS מוקצה מזהה ייחודי, הנקרא מזהה למפרסמים (IDFA),
שיכול לעקוב אחר המשתמש. מטרת ה- IDFA היא שמפרסמים יתאימו אישית ויעדו מודעות בצורה יעילה יותר.

פייסבוק ואפל
מאז שהכריזה אפל על תכונת ה- ATT בשנה שעברה, פייסבוק נפרדה בין האמרה כי התכונה תפגע במודל העסקי שלה לבין התמיכה בבחירה החדשה למשתמשים.

לאחר שהתנגדה בתוקף לתכונה בזמן הכרזתה, פייסבוק תומכת כעת ב- ATT וטוענת כי התכונה עשויה לחזק את מעמדה של החברה.

למרות שעדכון iOS 14.5 הושק באפריל השנה, הצוות שלנו בסוכנות קרית טק פתרונות דיגיטליים עקב אחר ההשפעה הפוטנציאלית מאז תחילת 2021 במטרה להכין את לקוחותינו.

מכיוון שעדכון ה- iOS ימשיך להשפיע ישירות על ניהול דף עסקי בפייסבוק, מגבלות הקמפיין, הדיווח, המיקוד והאופטימיזציה, ישנן דרכים למותגים כמו שלך להסתגל לשינוי זה על ידי התמקדות בתחומי המפתח הבאים:

אמת את הדומיין שלך במנהל העסקים של פייסבוק
זה ימנע כל הפרעה בקמפיין הפרסום שלך שקשור באתר ומאפשר לך להגדיר את אירועי ההמרה שנעקבים אחר הדומיינים שלך.

בחר את ההמרות שלך בזהירות
כעת תוכל לבחור עד שמונה אירועי המרה לדומיין ולדרג אותם לפי סדר חשיבותם. למשתמשים שביטלו את המעקב, יתבצע מעקב אחר האירוע המדורג ביותר. עבור משתמשים המאשרים מעקב, פייסבוק תעקוב אחר שמונה אירועים.

קבע תקציב וצור קבוצות מודעות
וודא שחשבון המודעה שלך נמצא במגבלה החדשה של תשעה קמפיינים לכל סוג של המרה עם מקסימום חמש קבוצות מודעות כל אחת. פייסבוק מקימה מגבלות אלה כדי למזער את הסיכון לאופטימיזציה ודיווח שגויים של קמפיינים.

בדוק היסטוריות ועונתיות
אתה יכול להעריך את המחיר לקליק + כמות החשיפה של יום אחד, לחץ על + תצוגה של 7 ימים ואת נתוני הייחוס המלאים של 28 יום כדי להבין כיצד השפעת הדיווח העתידי שלך עשויה להיות.

השקיעו ברשימות לקוחות אחרים
ככל שמשתמשים מבטלים את המעקב במכשירי iOS 14.5, גודל הקהלים המותאמים של האתר שלך, עשוי לרדת.

ללא ספק, ההשפעות ארוכות הטווח של עדכון iOS משמעותי. גם כשאנחנו מדברים על 14.5, התעשייה מציפה עוד עדכונים משמעותיים יותר בעתיד הקרוב מכיוון שמגמות פרטיות הצרכנים ממשיכות לעלות.
הוסף תגובה
הדפס את המאמר
המלץ לחבר
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה