close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך בוחרים קייטרינג לבר מצווה

מערכת שורשכו אלול, תשעט26/09/2019

הבחירה שלכם בקייטרינג לבר המצווה צריכה להיות מתוך הבנה כי מגוון האנשים שינכחו במקום הוא כמגוון הטעמים שאתם צריכים להגיש להם

תגיות:
יום ההולדת ה- 13 של בנים יהודיים הוא חגיגה גדולה אשר נערכת בשתי דרכים עיקריות. החלק המהותי והדתי שהוא העלייה לתורה והחלק של האירוע, שמקובל לערוך לכבוד הילד ואליו גם מוזמנים בני משפחה וחברים רבים. בחירת קייטרינג לבר מצווה צריכה להיעשות בקפידה, במיוחד לאור העובדה כי עבור שמחה שכזאת מגיעים אורחים מכובדים מכל חלקי הארץ ולפעמים אפילו מחו"ל. באירועי בר מצווה משתתפים אנשים מקשת של גילאים, מתינוקות ועד לקשישים, לכן הזמנת קייטרינג עבור בר מצווה ובייחוד בחירת התפריט – הן משימות מאתגרות. חשוב לשים לב למגוון הכיבוד המוגש, לשילוב הטעמים ובעיקר לאיכות חומרי
הגלם. כיצד עושים זאת?

איך עורכים חגיגת בר מצווה מוצלחת?
אם נתייחס לבר המצווה כאירוע דו-שלבי, חשוב להבין את ההבדל: לאירוע המצומצם יותר של העלייה לתורה, לרוב מגיעים רק בני המשפחה הקרובה ובנוסף הוא נערך בשבת בבוקר. המשמעות היא שהיקף ההזמנה של קייטרינג לבר מצווה, לשלב של בית הכנסת, הוא קטן יותר והאוכל צריך להיות קליל, מרענן ומתאים לסעודה של בוקר. לעומת זאת, אירוע שנערך בערב ומשתתפים בו מאות מוזמנים, הוא שונה לגמרי. הזמנה של קייטרינג עבור חגיגת בר מצווה באולם או בגן אירועים, היא בהיקף רחב, כאשר הרעיון הוא להעניק סעודה מלאה – בדרך כלל בשרית – אשר כוללת מגוון של מנות אשר יכולות בהחלט להיות מורכבות ו"כבדות" יותר. אין ספק כי משימת הבחירה של המנות איננה פשוטה, אך ישנם כמה דגשים שיכולים לסייע לכם בכך.

בחירת קייטרינג לבר מצווה תוך חשיבה על האורחים
בחגיגה הגדולה של בן ה 13 אשר תיערך בערב, ינכחו כפי הנראה ילדים מהכיתה שלו, בני משפחה מכל הגילאים וכמובן גם חברים שלכם, ההורים. הבחירה שלכם בקייטרינג לבר המצווה צריכה להיות מתוך הבנה כי מגוון האנשים שינכחו במקום הוא כמגוון הטעמים שאתם צריכים להגיש להם בתור כיבוד. הרעיון הוא להעניק שפע גדול של מנות שונות, החל מראשונות, דרך עיקריות ועד למנות אחרונות וטעימות. חשובה הכשרות בהזמנת קייטרינג לבר מצווה ועל כן כדאי לבחור בחברה אשר יודעת לייצר קינוחי פרווה משובחים אשר יהיו טעימים במיוחד. זכרו כי בכל חגיגה גדולה, תמיד יהיו גם אורחים צמחונים וטבעונים לצד קרניבורים – לכן כדאי לוודא כי מלבד בשר באיכות גבוהה, יהיו גם מנות המבוססות על חומרי גלם שאינם מגיעים מן החי.

דגשים לעריכת אירוע שמח במיוחד
בחירת המקום בו ייערך האירוע וההחלטה על חברת קייטרינג לבר מצווה הם מהעניינים החשובים ביותר בשלב הארגון של החגיגה. מלבד הנושאים הללו, כדאי להחליט על אנשי מקצוע נוספים שיכולים להפוך את השמחה למושלמת, כמו צלם מוכשר שיתעד את המתרחש וכמובן תקליטן או להקה שיעשו שמח על רחבת הריקודים. קייטרינג לאירועים, עם זאת, היה ויישאר הבסיס לכל שמחה מוצלחת והמחמאה הכי טובה שתוכלו לקבל היא "כמה טעים היה האוכל בבר מצווה שלכם".
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה