close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

השוואת מחירים סלולר - איך לבדוק מה הכי משתלם?

מערכת שורשכא שבט, תשפא03/02/2021

מטרת העל של השוואת מחירי סלולר היא לבדוק מה הכי משתלם. עם זאת, מה שמשתלם לאדם אחד לא בהכרח יהיה משתלם גם עבור אדם אחר...

תגיות:
השימוש בסלולר הופך להיות קריטי עם כל יום שעובר, אבל זה לא
אומר שאנחנו צריכים לשלם ביוקר על השירות של החברות הגדולות והקטנות. אז היכן כדאי לבדוק מחירים של מסלולי סלולר בחברות המובילות, איך מתעדכנים במבצעים ובהטבות וכיצד מחליטים מה הכי משתלם? הנה תשובות


השוואה בין מחירים של מסלולים בחברות סלולר היא כיום פעולה מתבקשת. בעידן שבו כל אחד ואחת מאיתנו תלויים במכשיר הנייד כדי לשמור על קשר עם חברים ומשפחה אבל גם כדי לעבוד, ללמוד או לבצע מטלות אישיות, יש משמעות אדירה לשאלה מי ספקית הסלולר שלנו.

אז מצד אחד, אנחנו פחות או יותר תלויים בחברת הסלולר וזה הופך להיות קריטי עם כל יום שעובר. מצד שני, זה ממש לא אומר שעלינו לשלם ביוקר. דווקא בגלל התחרות בין החברות השונות, עלינו לבדוק מחירים של מסלולי סלול ולמצוא מה הכי משתלם ספציפית עבורנו.

אתר הבוררת – המקום להשוות בין מחירים של החברות המובילות
החדשות הטובות הן שיש אתרים אובייקטיביים כמו אתר הבוררת, שבהם אפשר להשתמש על מנת להשוות בין מחירים של מסלולי סלולר בחברות המובילות. בניגוד לבדיקה ישירות מול החברה שתמיד יהיו מעורבים בה שיקולים שיווקיים מצד מישהו שמנסה למכור לנו משהו, באתר הבוררת מקבלים מידע אובייקטיבי שאינו תלוי בכלום.

במילים אחרות, האתר של הבוררת מאפשר להשוות בין מסלולים של חברת פלאפון אבל הוא לא מזניח נתונים על פרטנר סלולר או על הצטרפות לסלקום. אם לא מרוצים מהמחירים של פלאפון או סלקום סלולר, אפשר להוסיף להשוואה את 012 מובייל ואת we4g או הוט מובייל. לאחר מכן, יש גם מקום להשוות בין חברות קטנות יותר כגון 019 מובייל, גולן טלקום וכמובן רמי לוי תקשורת

איפה אפשר להתעדכן בכל מבצעי הסלולר?
מלבד אתר הבוררת, כדאי להתעדכן בכל מבצעי הסלולר. דרך אחת לעשות את זה היא לעקוב אחר פרסומים רשמיים באמצעי התקשורת.
חברות סלולר גדולות כמו פלאפון, סלקום סלולר או פרטנר סלולר כבר ידאגו לעדכן אותנו בטלוויזיה וברדיו, בעוד חברות כמו 012 מובייל וגם we4g או הוט מובייל אולי יפנו אלינו דרך הרשתות החברתיות. במקביל, כדאי להישאר עם אצבע על הדופק ולבדוק מבצעים שוברי שוק של חברות כגון 019 מובייל, גולן טלקום או כאמור רמי לוי תקשורת.

דרך אחרת להתעדכן במבצעי הסלולר היא ליזום את זה. אפשר ליצור קשר עם מוקד טלפוני של שירות לקוחות בחברת הסלולר הקיימת, לשאול על מבצעים ולהתעניין בהטבות. מהרגע שבו מגיעים אל מוקד שימור לקוחות למשל, סביר להניח שנציגי החברה כבר יעשו מאמץ על מנת להשאיר אותנו אצלם.

איך נחליט מה הכי משתלם עבורנו?
מטרת העל של השוואת מחירי סלולר היא לבדוק מה הכי משתלם. עם זאת, מה שמשתלם לאדם אחד לא בהכרח יהיה משתלם גם עבור אדם אחר. בשביל שהמחיר יהיה משתלם, צריך לשקלל עוד נתונים כגון נפח גלישה באינטרנט, האמינות של חברת הסלולר, היציבות של הקו, התמיכה ברשתות תקשורת מתקדמות וכן הלאה.

שקלול של כל הנתונים יחד יסייע לדעת איזו חברת סלולר הכי משתלמת עבורנו ועל מי כדאי לסמוך. במקרה של דילמה או התלבטות, יש מקום לקבל המלצות מצד חברים ומשפחה. אם לא מכירים באופן אישי כאלה שמרוצים מחברת הסלולר שלהם, ניתן לחזור לאתר כמו הבוררת ולהיעזר בו. כך מבססים את הבחירה בחברת סלולר ועושים זאת בראש שקט.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה