close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כיצד להכין מצגת משקיעים בצורה נכונה

מערכת שורשז תשרי, תשפג02/10/2022

ישנן דרכים רבות בהן ניתן להציג מידע למשקיעים. אחד הטרנדים האחרונים הוא פורמט וידאו חי המאפשר למשקיעים ללמוד מהטובים והמבריקים בתעשייה

תגיות:
הכנת מצגת משקיעים היא אחד הדברים החשובים ביותר שסטארט-אפ או חברת הייטק מתחילה צריכה לעשות.
זה הזמן שבו נציגי החברה צריכים לעשות פיץ' ולשכנע את אותם משקיעים או יזמים למה כדאי להם להשקיע בחברה.
יש הרבה היבטים שונים של מצגת משקיעים שצריך לכסות וזה יכול להיות מאוד קשה לאנשים שמעולם לא עשו זאת בעבר.
צריך לדעת איזה סוג מידע יעניין את המשקיעים, כמה פרטים צריך לספק, כמה זמן צריך להשקיע בכל שקופית וכן הלאה.
במאמר זה נלמד על כל ההיבטים הללו ונראה גם כמה דוגמאות מסטרטאפים אחרים שניהלו את מצגות
המשקיעים
שלהם בהצלחה.
שלבים בהכנת מצגת משקיעים
הכנת מצגת משקיעים דורשת תשומת לב רבה לפרטים.

להלן השלבים העיקריים בהכנת מצגת משקיעים.
1) זהה את קהל היעד
הבנת וזיהוי קהל היעד הוא המפתח לכל מצגת משקיעים.
ככל שתדעו על הקהל שלכם יותר, כך המצגת שלכם תפנה טוב יותר לצרכים ולהעדפות שלהם.
הצעד הראשון בזיהוי קהל יעד הוא לזהות מה הם רוצים מהמוצר או מהשירות שלכם.
2) להבין את הצרכים והדאגות של קהל היעד
קהל היעד הוא החלק החשוב ביותר בכל מצגת משקיעים או כל מצגת עסקית, זו הסיבה שכל חברה יוצרת מוצר או השירות שפונה מראש לקהל מסוים או קהל ספציפי.
3) צור את המסר שיהדהד להם
המסר שאתה מציג לקהל שלך צריך להיות רלוונטי, מרתק ומשכנע. אתה צריך למשוך את תשומת הלב של הקהל שלך ולגרום לו לרצות להקשיב למה שיש לך להגיד.
הדבר החשוב ביותר הוא להכיר את הקהל שלך ואת הצרכים שלו.
4) כתבו סיפור מרתק
סיפורים הם דרך רבת עוצמה להעברת מסרים. הם מחזיקים את תשומת הלב של הקורא וגורמים לו להרגיש מחובר יותר למסר.
לסיפורים יש גם השפעה רגשית על אנשים, ולכן הם יכולים לשמש ככלי משכנע.
5) פתח קריאה ברורה לפעולה
הקריאה לפעולה היא המסר שאתה רוצה שהקהל שלך ייקח מהתוכן של המצגת שלך.
קריאה ברורה לפעולה תעזור לך להמיר יותר מהקהל שלך ללקוחות.

מצגת משקיעים בעולם ההייטק
המשקיעים הם עמוד השדרה של כל סטארט-אפ. הם נמצאים בחזית ההצלחה של כל חברה, מכיוון שהם מספקים כספים והדרכה כדי לעזור לה לצמוח.

אבל איך מציגים מידע על החברה למשקיע או ללקוח פוטנציאלי?
ישנן דרכים רבות בהן ניתן להציג מידע למשקיעים. אחד הטרנדים האחרונים הוא פורמט וידאו חי המאפשר למשקיעים ללמוד מהטובים והמבריקים בתעשייה. הסרטונים האלה הם בדרך כלל קצרים ותמציתיים, אבל הם מכילים הרבה תוכן בעל ערך עבור הצופים שלהם.
הוסף תגובה
הדפס את המאמר
המלץ לחבר
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה