close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מעבר של דואר שורש- פרטים

מערכת שורשד ניסן, תשעה24/03/2015

לצערנו, אנחנו נאלצים להעביר שוב את דואר שורש למערכת חדשה. אנא קראו את הכתבה לצורך פרטים חשובים!!

תגיות:
שלום רב לכל גולשינו ובעלי תיבות הדואר.

כזכור לכולם, לפני מספר חודשים עברנו עם דואר שורש למערכת חדשה לגמרי, מבוססת על מערכת של מיקרוסופט ובשיתוף עם חברה שהיא ספקית אינטרנט נקי. תלינו תקוות גדולות במעבר הזה וחשבנו שהוא ישפר את התנאים ואת האיכות של הדואר שלנו לאורך זמן.
לצערנו, חלק ניכר מהתקוות הללו התבדו. הדואר הוכח כלא יציב וסבל מנפילות חוזרות ונשנות, והתלות שלנו בחברות חיצוניות הרעה מאוד את התנאים של בעלי התיבות.

כעת, אחרי מספר חודשים, הודיעה לנו החברה שהיא לא תתמוך יותר בדואר שלנו החל מעוד כמה ימים. אנחנו מאוד מצטערים על זה, ובעיקר על ההתראה הקצרה, אולם לצערנו אין לנו ברירה. הצעד שאנחנו נוקטים הוא להעביר מהר ככל הניתן את התיבות למערכת חדשה, שבנינו בעצמנו מאפס, הנתונה תחת שליטתנו המליאה ושאינה תלויה באף חברה אחרת.

אנחנו סבורים שהמערכת החדשה תהיה גם טובה יותר מהמערכת של מיקרוסופט.

אולם, מהניסיון בפעם הקודמת של המעבר, ברור לנו שיהיו כמה וכמה ימים עם קשיים. בעיקר בשל העובדה שנאלצנו להיערך בזמן קצר מאוד בשל ההתראה הקצרה שקיבלנו.

בשלב ראשון נעביר את התיבות, כך שניתן יהיה להיכנס, לקבל ולשלוח דואר.
בשלב שני נעביר את כל הדואר הקיים לתיבות החדשות. אנחנו יודעים שזה לא נח, אולם בפשטות- אין לנו ברירה, אנחנו תלויים לחלוטין ברצונות של החברה שאיתה עבדנו עד היום ובמה שהן נותנים לנו.

זו גם הסיבה שאין לנו את הסיסמאות של כולם לכניסה לדואר... אנחנו מקבלים את תוכן התיבות, אולם לא את הסיסמאות. כך שנאלץ לקבוע לכולם סיסמא גנרית, וכל אחד יחליף את הסיסמא שלו לאחר הכניסה.

הסיסמא הגנרית הראשונה תהיה-
shoresh157

חשוב מאוד- להחליף את הסיסמא הגנרית מיד אחרי הכניסה הראשונה.
נכנסים ל"הגדרות" מצד שמאל למעלה... ומשנים סיסמא. באותה הזמנות אנא הגדריו את השם שלכם מחדש וכן שאלות לרענון סיסמא בהמשך.

כמו כן, כל מי שמחובר לדואר דרך smtp (הכוונה לחיבור דרך תוכנות חיצוניות, או אפליקציות דואר וכדומה), יש לשנות את שם המשתמש כך שהוא יכלול גם את הדומיין של שורש. לדוגמא, אם שם המשתמש שלכם הוא m. הרי שבשם המשתמש בתוכנות הללו צריך להיות [email protected].

הגדרות השרתים של שורש לתוכנות, טאבלטים וטלפונים חכמים-
שרת דואר נכנס (pop3)- כתובת mail.shoresh.org.il או pop.shoresh.org.il
שרת דואר יוצא (smtp)- כתובת mail.shoresh.org.il או smtp.shoresh.org.il

כך שאם נכנסתם לדואר שלכם ואין שם דואר, אנחנו נעביר אותו בימים הקרובים. ניתן לפנות אלינו לתמיכה בטלפון-
1599-55-99-59

אנחנו מאוד מאוד מצטערים על השינוי, הוא נכפה עלינו ואין לנו שום שליטה על העניין. מצד שני, ברור לנו שמעתה מערכת חדשה שתהיה כולה בניהולנו תהיה טובה יותר.

בברכה,
צוות שורש


הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה