close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

קורסים מקצועיים ללא בגרות

מערכת שורשכד כסליו, תשפ22/12/2019

אלו קורסים פתוחים בפניך אם אין לך בגרות?

תגיות:
במהלך החיים כל אדם מחליט לעסוק במקצוע מסוים, לפעמים החיבור מצליח והתחום שבו החליט לעסוק בחור בן21 לאחר שירות צבאי, הוא תחום מרתק עבורו והוא שכיר בחברה גדולה או עצמאי, עושה חיל ומוערך מאד, עם השנים הוא מתקדם במעלה הסולם והמיומנות שלו רק משתבחת.

אם החיבור אינו מצליח ולאחר כמה חודשים או כמה שנים, העובד מחליט שתחום זה אינו מסקרן אותו ולכן הוא לא נמצא עם הלב ועם הנשמה בעבודה, אלא רק מעביר את היום. במקרה כזה חשוב שבחור זה יבצע חשיבה מחודשת ויחליט איזה תחום עיסוק מעניין אותו ובו הוא מעוניין לקדם את עצמו.

קורסים מקצועיים
ללא בגרות

תלמידי התיכון המעוניינים לאחר השירות הצבאי ללמוד לתואר ראשון, שני וכך הלאה זקוקים לתעודת בגרות או לתוצאות המבחן הפסיכומטרי. אך מי שמעוניין ללמוד קורסים מקצועיים שונים לאחר גיל שלושים אינו זקוק לתעודת בגרות והוא יכול ללמוד כל תחום אשר מעניין אותו.

הקורסים הללו הם המפתח להצלחה בעתיד עבור אנשים רבים אשר מעוניינים להשתלם בתחום עיסוקם ואחרים המעוניינים ללמוד תחום חדש או לעשות הסבת מקצוע.

תחומי לימוד
קשת האפשרויות במסגרת קורסים מקצועיים הן מגוונות וכוללות הרבה מאד תחומים כך שכמעט כל אדם ימצא קורס שמתאים לכישוריו ולתחומים אשר הוא מעוניין לעסוק בהם כמו לדוגמה:
• מקצועות הקשורים במלאכת כפיים כמו נגרות, שרברבות, בניה, חשמל ועוד.
• תחומי אמנות שונים כמו צורפות ותכשיטנות.
• תחומים ניהוליים כמו מנהלי חשבונות.
• תחומים דיגיטליים כמו קורס שיווק דיגיטלי.
• תחומים לוגיסטיים כמו שילוח בין לאומי, יבוא ויצוא.
• תחומים טכנולוגיים שונים.
• תחומים תברואתיים הקשורים להגנת הסביבה.
וקורסים רבים נוספים אשר אין בהם צורך בתעודת בגרות.

עתיד מקצועי
עבור אדם שהוא חרוץ ובעל רצון אמיתי לקדם את עצמו ואת יכולותיו בתחום ספציפי שבו הוא מוכשר, קורסים מקצועיים יחוללו עבורו מהפך. הוא סוף סוף ילמד תחום מסקרן אשר חלם עליו לאורך שנים אך חשב שללא תעודת בגרות הוא לא יוכל ללמוד זאת.
המקצועות הנלמדים הם מקצועיות פרקטיים אשר בתום כל קורס הסטודנט יכול לחפש בהם משרה או לחילופין לפתוח עסק ולעסוק בו.
במהלך הקורס הסטודנט עובר גם הכשרה מעשית ולא רק תיאורטית ולכן עם הזמן הוא יתנסה בכך ויגביר את רמת המיומנות שלו, דבר שיפתח עבורו דלתות הן במקום עבודה חדש, הנוכחי או כבעל עסק הוא יבין לעומק איך עליו לפעול ברבדים השונים של ניהול העסק.

הכדאיות בביצוע קורס מקצועי
בשנים האחרונות הקורסים הללו הגשימו חלומות של הרבה מאד אנשים שעוסקים בשביל הפרנסה בעבודה אשר משעממת אותם, הם עשו פריצת דרך, למדו במשך כמה חודשים או שנים וכעת הם עוסקים במקצוע אשר אותו הם מאד אוהבים וזו הגשמת חלום.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה