close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

חופשה בצפון - כך תעשו את זה נכון

מערכת שורשי תמוז, תשפא20/06/2021

הצפון קורא לכם להשתזף בו, לטייל במסלולי מים מרהיבים ולהנות מבתי הארחה של בוטיק אמיתי?

תגיות:
הצפון קורא לכם להשתזף בו, לטייל במסלולי מים מרהיבים ולהנות מבתי הארחה של בוטיק אמיתי? אין ספק, צפון הארץ גדושה בהמון פעילויות שונות ונופים מרהיבים, צימרים פנטסטיים והמון שלווה פסטוראלית. ובכדי לחזור עם חיוך מאוזן לאוזן מהנופש, הכנו עבורכם כמה טיפים טובים.

אין כמו הזמן הזה בשנה, כשהחופשה מתקרבת. בין אם מדובר בזוג שמחפש צימר ברמת הגולן, או שמא מדובר במשפחה ואולי אפילו בקבוצה קטנה, הצימרים יאפשרו לכם להנות מכל הפינוקים השונים תחת קורת גג אחת. יש לכם צימרים עם מתחמי ספא, סוויטות יוקרה עם בריכות פרטיות מול הכנרת, מלונות בוטיק עם חמאם טורקי
ועוד המון פינוקים שונים. אז אם אתם בדרך לצפון וגם מחפשים איזה צימר רומנטי, השורות הבאות נכתבו עבורכם.

מה יש בדרך כלל בצימרים בצפון?
בין אם אתם מחפשים צימר בצפון או מלון בוטיק, כדאי להכיר את סוגי בתי ההארחה האלו. הם כוללים לפעמים בריכות פרטיות, אך במקרים אחרים גם בריכות משותפות. זה פרט שכדאי תמיד לבדוק מראש. כמו כן, צימרים בצפון בדרך כלל כוללים גם מטבחונים מאובזרים וחדרי מקלחת מפנקים בטירוף.

מתחמי הצימרים בצפון עשויים גם לכלול גם מיני מתחמי ספא. ישנם צימרים שכוללים אפילו טיפולי רפלקסולוגיה, טיפולים באבנים חמות, עיסויים מקצועיים בצימר ועוד. בואו נגיד ככה, לא חסר פינוקים עבור זוגות, משפחות וקבוצות. אגב, גם אירועים מיוחדים אפשר לחגוג בצימרים. ואם אתם אכן בדרך לצפון, איך אפשר בלי לדבר קצת על אטרקציות?

אטרקציות בצפון ששווה להכיר ב-2021
אמרתם צימר בצפון הארץ, אמרתם אטרקציות לזוגות, משפחות וקבוצות. בצפון יש כל כך הרבה סוגי פעילויות שונות, עד שאתם עשויים ממש להתבלבל. בואו נפשט את זה – לכו עם הלב שלכם. תמיד חלמתם לרכב על סוסים בין מסלולי מים יפהפיים? לכו על זה! חולמים דווקא על טיול רייזרים בצפון? סגרו לכם צימר בצפון ולכו על זה!

כמו טיולי ג'יפים, רייזרים וטיולי סוסים, יש גם פעילויות בצפון שייקחו אתכם למקומות יותר גבוהים, תרתי משמע. שמעתם על אטרקציות אקסטרים בצפון? אם סגרתם על צימר בצפון בסופ"ש הקרוב, כדאי לברר למשל לגבי סנפלינג, בנג'י, כדור פורח, צלילה ועוד. לא לכולם הפעילויות האלו יתאימו, ככה שאם אתם מגיעים כקבוצה, שווה לעשות סקר קצר ובדיקה בין החברים בקבוצה.

אילו סוגי צימרים בצפון נחשבים אהובים במיוחד?
אם מדברים על צימרים בצפון, בהכרח מדברים למשל על בקתות עץ. בקתות העץ מאוד מתאימות לזוגות, אבל בהחלט אפשר לבחור גם בבקתות אבן. ואם אתם מחפשים אחר צימר בצפון או ברמת הגולן, כדאי להכיר גם את מלונות הבוטיק שיש בצפון. כמו כן, מתחמי הסוויטות היוקרתיות נחשבות אהובות במיוחד. כך או כך, הצפון קורא לכם לנצל את כל הכיף שהוא מציע.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה