close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

פיזיותרפיה לרצפת האגן

מערכת שורשיד אדר א, תשפב15/02/2022

כאשר תגיעו לטיפול הראשון במכון הפיזיותרפיה, תעברו מעין בירור ראשוני אחר המצב הבריאותי שלכם, הבעיות מהן אתם סובלים והמטרות שלכם מהטיפול

תגיות:

טיפולי פיזיותרפיה נוגעים למגוון רחב מאוד של אזורים בגוף במטרה להוביל לשינוי ושיפור במצב הקיים אשר יוצר עומס ומגבלה על חיי המטופלים. פיזיותרפיה לרצפת האגן, נוגעת הן לנשים והן לגברים ומטרתה לשפר ולחזק את אזור שרירי רצפת האגן ולהוביל למהפכה של ממש בחיי המטופלים אשר סובלים מהיחלשות רצפת האגן ולבעיות הנלוות לכך הקשורות לשלפוחית השתן, בלוטת הערמונית אצל גברים, הרחם ואזור החלחולת. כאשר רצפת האגן חלשה ולא מתפקדת היטב, ישנה צניחה של האיברים הפנימיים הגורמים לבעיות רבות

באיכות החיים ולמעשה מדובר במגבלה של ממש המונעת מהמטופלים חיים נאותים וללא בעיות פיזיות. 

השפעה פיזיולוגית, חברתית ואינטימית
בעיות אשר מתחוללות ברצפת האגן, משפיעות לא רק בהיבט הפיזיולוגי, אלה גם בהיבט החברתי, תעסוקתי, מיני וכמובן על חוזק הביטחון העצמי והיכולת להתמודד עם בעיות. כאשר סובלים מבעיות ברצפת האגן, רוב הזמן מטופלים טרודים בבעיות הנלוות לכך, דבר אשר מונע מהם להרגיש תחושת ביטחון ולהעז לצאת קדימה ולכבוש פסגות מקצועיות או לחוות ריגושים מיניים וזאת מחשש להיקלע לסיטואציות לא נעימות אשר מקורן בבעיה ברצפת האגן כגון: אי שליטה בסוגרים, כאבים באזור האגן, כאבים בעת יחסי מין ועוד מגוון בעיות מטרידות אשר מנהלות את אורח חיי המטופלים ומונעות מהם חשיפה חברתית ואינטימית אשר כל כך נחוצה בחיינו.

מהי פיזיותרפיה לרצפת האגן
טיפולי פיזיותרפיה אשר מיועדים לחיזוק רצפת האגן, מתמקדים בהקניית טכניקות למטופלים אשר מטרתן לשמור ולמנוע היחלשות של שרירי רצפת האגן ויחד עם זאת, כוללים טכניקות ותרגילים אשר מסייעים בחיזוק רצפת האגן ושיפור המצב הקיים וזאת במטרה להקנות אורח חיים בריא, איכותי וללא כל בעיות והתמודדות עם מצבים וסיטואציות לא נעימות שמקורן, בבעיות ברצפת האגן. המטרה בטיפולי פיזיותרפיה לאגן, היא לאפשר למטופלים לשלוט באופן אבסולוטי בשרירי רצפת האגן, להכיר ולחוש את השרירים הנמצאים ברצפת האגן ולדעת לחזק אותם היטב ולהוביל לשינוי משמעותי באורח החיים. 

כאשר תגיעו לטיפול הראשון במכון הפיזיותרפיה, תעברו מעין בירור ראשוני אחר המצב הבריאותי שלכם, הבעיות מהן אתם סובלים והמטרות שלכם מהטיפול. כמו כן, תקבלו הסבר מקיף אחר המבנה האנטומי של רצפת האגן וזאת במטרה שתדעו על מה אתם הולכים לעבוד ולחזק ומעין נובעות הבעיות וההשלכות של רצפת אגן חלשה. כמו כן, במהלך הטיפול הראשון, יבוצעו בדיקות במטרה להעריך את גודל הבעיה ברצפת האגן והתאמת הטיפול המתאים אשר יספק את התוצאות הטובות והמהירות ביותר. באופן כלי, טיפולי הפיזיותרפיה לרצפת האגן כוללים מגוון שיטות ודרכי טיפול וגם שיעורי בית מהסיבה שמדובר בעבודה מסביב לשעון אשר ניתן לעשותה בכל מקום ובכל זמן ולא רק במכון הפיזיותרפיה. 

במומנטום פיזיותרפיה תוכלו לקבל סיוע רב אודות שיפור בריאותכם ותחושתכם בגוף

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה