close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מתנה לראש השנה- עם הרגשה טובה על הלב

מערכת שורשכא סיוון, תשעד19/06/2014

כבר מתכוננים לראש השנה- והפעם עם מתנה ייחודית, מתנה שעצם הקניה שלי היא נתינה

תגיות:

ראש השנה הוא ללא ספק אחד החגים המיוחדים ביותר שיש בלוח השנה היהודי. האפשרות להתחיל מחדש בכל, שנה, תחושת ההתחדשות, האיחולים לקראת השנה החדשה, האנרגיות החדשות, כולם הופכים את החג הזה ללא ספק למיוחד. כמובן, שההכנות לקראת ראש השנה הן בגדר טקס של ממש וכוללות לא מעט פעולות, שאחת העיקריות שבהן היא קניית מתנות.

כמובן, שבמסגרת החג, יוצא לשהות בחברת המשפחה וכמובן שאם מתארחים, אי אפשר שלא לבוא עם מתנה. משפחות מהמגזר הדתי, לרוב מבלות את כל החג באותו המקום, כך, שכל מי שמתארח רוצה ומעוניין לדאוג לכך שהמארח שלו יקבל את הכרת התודה הראויה ולדאוג למתנה שתשקף זאת.

כיום, כמובן שלפני כל חג, בעיקר כאשר מדובר על ראש השנה ופסח, יש לא מעט מבצעים, מתנות חדשות והרשתות השונות דואגות גם להציע מגוון הצעות מאוד מפתות. אולם, לפעמים התחושה היא שרוצים להביא את המתנה הכי מיוחדת שאפשר, ולא תמיד למצוא את המתנה הזאת, שכן הרבה פעמים הכל נראה אותו הדבר.

מתנה שהמקור שלה שונה
בשנים האחרונות, יש כבר אפשרות לקנות מתנות מיוחדות שמאחוריהן יש סיפור מיוחד. כך, לדוגמא יש מיזמים חברתיים מיוחדים בהם אוכלוסיות מיוחדות מייצרות מתנות מיוחדות, אותם דואגים למכור במהלך החגים. אין ספר שלקנות מתנה כזאת, זאת גם דרך מיוחדת להגיד תודה בחג וכן גם לעשות מצווה של ממש בכך שממשיכים לפרנס את אותן אוכלוסיות מיוחדות שהצליחו להשתלב בחברה כראוי.

דוגמא לכך, הינה קרן אהבה מבית איזי שפירא, שזוהי קרן מיוחדת המשלבת בין תרומה לקהילה לבין עולם העסקים. הקרן עצמה עוסקת בייצור של מתנות מיוחדות עבור חברות, חנויות וירידים מיוחדים לקראת חגים לדוגמא, כאשר כל ההכנסות שמתקבלות ממכירת המתנות מושקעות לשיפור חייהם של אוכלוסיות מיוחדת.

מאחורי מתנות השונות שמוצעות למכירה על ידי הקרן, יש סיפורים שלמים, לא מעט מחשבות לא מעט התלבטויות, כיצד להיות כמה שיותר אטרקטיביים ומקוריים עבור השוק שהוא ללא ספק תחרותי מאוד. הדבר החשוב ביותר הוא, שכל מי שתומך וקונה את המתנות של הקרן, יכול לגרום להרחבת פעילותה ולגרום לכך שיותר אנשים עם מוגבלויות ישתלבו בשוק העבודה ויהיו חלק בלתי נפרד מהחברה.

חלק בלתי נפרד מעולם המתנות
קרן אהבה, הינה כבר חלק בלתי נפרד מעולם המתנות כבר יותר מ-20 שנים. הקרן יודעת כל פעם להרגיש את הטרנדים החדשים בשוק, ולפעול בהתאם. מי שיצא לו לראות את המתנות שמיוצרות על ידי הקרן, עד כה לא התאכזב וכל פעם התרגש מחדש כאשר קנה אותם במחיר שהוא יותר מהוגן.

אז, מי שרוצה גם לשמח את האנשים הקרובים אליו במהלך ראש השנה וגם מעוניין לתרום לקהילה, צריך לראות את המתנות השונות שכבר מוצעות על ידי קרן אהבה (לדוגמא מארזים מדהימים של יינות, שמן זין וממרחים במחירים מצחיקים( ולהזמין אתם בהזמנה המוקדמת, שכבר נפתחה בחודש יוני.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה