close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

קידום אתרים בגוגל- הדרך שלך לייצר נוכחות ברשת

מערכת שורשא טבת, תשעח19/12/2017

קידום אתרים מצריך ידע, ניסיון וגם הכרות רבה מאד עם התחום. לא כל אחד יכול לעשות זאת ולא כל אחד יודע גם איך מקדמים בגוגל בצורה החכמה ביותר

תגיות:
אם יש לכם עסק עצמאי בתחום כלשהו, סביר להניח וייתכן מאד שגם יש לכם אתר אינטרנט שנועד לחשוף את העסק ולמשוך אליו כמה שיותר לקוחות. בין אם מדובר על אתר תדמיתי או על אתר שיווקי... אז, בניתם אתר אינטרנט (או ליתר דיוק, בנו עבורכם אתר שכזה), השקעתם לא מעט זמן בכתיבת התכנים.

אבל עכשיו, הגיע הזמן לקדם אותו במנוע החיפוש, כך שיופיע בתוצאות הראשונות ויביא אליו גולשים רבים. איך מקדמים נכון בגוגל?

הנה כמה טיפים.

שילוב מילות מפתח רלוונטיות
קידום אתרים בגוגל באופן חכם כולל שילוב מילות מפתח רלוונטיות בתכנים הקשורים לאתר (בין אם אלה תכנים שמופיעים באתר עצמו ובין אם אלה תכנים שמפנים אליו ומופיעים באתרים אחרים). חשוב שאלו תהיינה מילות מפתח שקשורות לתחום שבו עוסק העסק עצמו, מילות מפתח פופולאריות שרבים משתמשים בהן כדי להגיע לאתרי האינטרנט שאותם הם מחפשים ולמצוא את המידע הדרוש להם. ניתן לבצע כיום מחקר של מילות מפתח על מנת לזהות אילו רלוונטיות יותר ואילו פחות.

ניצול הרשתות החברתיות
הרשתות החברתיות מהוות כיום פלטפורמה מצוינת שתעזור לכם לקדם ולחשוף את העסק שלכם לכמה שיותר גולשים ולקוחות פוטנציאליים. פרסום פוסטים בפייסבוק למשל הכוללים קישור ישיר לאתר שלכם יביא אליו תעבורה רבה יותר ויהפוך את האתר שלכם לפופולארי הרבה יותר. קישור כזה יחשוף את העסק שלכם ויעזור לכם להתמודד בתחרות הלא פשוטה מול בעלי העסקים האחרים.

שימו לב לדומיין שלכם
רכשתם דומיין חדש לאתר? ודאו שלא השתמשו בו קודם ושהוא לא נענש על ידי גוגל. גם אם דאגתם להחליף את התכנים שלכם באתר ולעצב אותו מחדש, דומיין שנענש עשוי לפגוע בקידום האתר שלכם. נכון, גוגל נותן דירוג גבוה יותר בדרך כלל לאתרים ותיקים, אולם אם הדבר עשוי להשפיע עליכם לרעה, רכשו דומיין חדש לגמרי שלא נעשה בו שימוש קודם לכם.

סבלנות היא מילת המפתח
למרות הכלים הרבים המסייעים כיום לקדם אתרים, חשוב לזכור שקידום האתר, ובמיוחד כשזהו אתר חדש, הוא תהליך שיכול לקחת זמן. הדבר תלוי במתחרים של האתר, באיכות התכנים שבו וגם בכמות וכמובן גם עד כמה האתר מקודם.

פונים לחברת קידום אתרים המתמחה בכך
קידום אתרים מצריך ידע, ניסיון וגם הכרות רבה מאד עם התחום. לא כל אחד יכול לעשות זאת ולא כל אחד יודע גם איך מקדמים בגוגל בצורה החכמה ביותר. ולכן, לא משנה לאיזה תחום שייך העסק שלכם, האם זה עסק גדול או קטן וגם מה אתם רוצים להציע ללקוחות שלכם, פנו לחברה המתמחה בקידום כדי שזו תוכל לבצע את התהליך עצמו בצורה הטובה ביותר ולהגיע גם לתוצאות הרצויות. אל תתפשרו על פחות מכך וגם אל תתפתו לבחור בהצעות זולות מאד.

אנחנו אולי לא החברה הזולה בשוק, אבל אצלנו בחברת לינקשייק לקידום אתרים ושיווק ברשת אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו את השירות הטוב והמקצועי ביותר.

לפרטים נוספים בקרו באתר לינקשייק!
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה