close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שובי נפשי האלבום הישיבתי של להקת נִשמחה

מערכת שורשטז אדר א, תשעט21/02/2019

שובי נפשי- אלבום הבכורה הישיבתי של להקת החתונות 'נִשמחה', מקבץ אליו את מיטב הלהיטים החסידיים של עולם הישיבות

תגיות:
במהלך השנתיים האחרונות, הופיעה להקת החתונות 'נשמחה' בקרוב ל300 חתונות ואירועים וצברה למעלה ממליון צפיות בערוץ היו-טיוב הפופלארי שלה ו600 אלף בעמוד הפייסבוק. ההצלחה הגדולה של מקימי הלהקה שמואל רקנטי ומשה אברון, נבעה מתוך הצורך שנוצר בשוק החתונות לאווירה ישיבתית אותנטית, יחד עם עיבודים והפקה מוסיקלית צעירה, עדכנית ומובילה.

הרצון להוביל מהפכת תרבות, גם מחוץ לאולמות השמחות, הוביל את הלהקה להפקת מספר קליפים, שאינם בהכרח שירי חתונה, כמו 'הטוב הטוב', 'אהללה', ו'ותבנהו מהרה' ואחרים, שגרפו מאות אלפי צפיות ביו-טיוב. התגובות החמות שהתקבלו, גרמו
לצעד המתבקש הבא: כניסה לאולפן והקלטת אלבום.

לאחר חודשים ארוכים של עבודה אינטנסיבית רואה אור אלבום הבכורה של נִשמחה: 'שובי נפשי'. ליבת האלבום החדש הוא מחרוזת ישיבות עם מיטב הלהיטים החסידיים של עולם הישיבות, כמו: אחד יחיד ומיוחד, אהללה, ותבנהו מהרה, ואילו פינו ואחרים - בעיבודים אותנטיים ורעננים כאחד. גם מקומה של מחרוזת ניגונים לא נפקד מהאלבום, עם ניגון באבוב, ניגון מצווה טאנץ ויז'ניץ, ניגוני בעלזא, קרלין ואחרים. רצועה מיוחדת מוקדשת לניגון המיוחס לרבי לוי יצחק מברדיצ'ב.

כיאה לאלבום ישיבתי, גם אורחים מגיעים לבקר ולהשפיע טוב ושמחה. אהרן רזאל מתארח בשיר הנושא של האלבום 'שובי נפשי' בלחנו המרגש של ר' שלמה קרליבך. יצחק מאיר מתארח בשיר 'לפיכך' בלחנו של ר' חיים בנט. באופן מפתיע הרב אייל ורד מתארח ברצועת בונוס מיוחדת, עם שיחת התעוררות קצרה על ניגוני התשובה.




הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה