close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שלוש שאלות חשובות לפני רכישת מדפסת חדשה

מערכת שורשכז אדר, תשעח14/03/2018

מעוניינים לרכוש מדפסת חדשה? כמה עצות לפני...

תגיות:
החלטתם להתחדש ולהכניס הביתה (או למשרד) מדפסת חדשה. יכול להיות שיש לכם פתרון ישן ומיושן, כזה שמקרטע ומשמיע קולות בלתי נסבלים בזמן ההדפסה, וגם ייתכן שזו תהיה המדפסת הראשונה שלכם, או שאתם מחפשים דרך טובה לשלב בין כמה צרכים במקביל. אם כן, רגע לפני שאתם רוכשים מדפסת חדשה וגם מצטיידים בכמויות של דיו למדפסת, יש שלוש שאלות שממש חשוב לשאול.

1 – האם הצורך שלכם פרטי או עסקי?
השאלה הזו היא הבסיסית והחשובה מכולן, משום שהיא תשפיע על החלטות רבות אחרות, לרבות בחירת המדפסת וההחלטה מהיכן לרכוש דיו למדפסת. אם אתם מחפשים פתרון ביתי, מדפסת פשוטה שתוכלו להיעזר בה כשתרצו להדפיס מתכון, מכתב לביטוח לאומי או ברכה יפה לחתונה של השכנה – אפשר לחסוך בעלויות ולמצוא פתרון זול למדי, גם אם מדובר בחלופה קצת פחות איכותית. לעומת זאת, מדפסת שתשרת את העסק שלכם היא מדפסת חזקה ועוצמתית יותר, שתעבוד בקצב מהיר ותעשה את העבודה בתוך זמן קצר יותר. בואו נודה, לעסק שלכם אין זמן לחכות. אתם צריכים הכל מהר, גם את הניירת שלכם.

2 – מדפסת בלבד או פתרונות נוספים?
האם אתם סורקים מסמכים, מצלמים ניירות או שולחים פקסים מפעם לפעם? אם התשובה היא כן (גם אם רק לסעיף אחד) בהחלט ייתכן שעדיף לכם לבחור מדפסת משולבת. היתרון המשמעותי ביותר של המדפסת הזו היא החיסכון במקום, בטח אם מדובר במשרד קטן. חוץ מזה, במקום לשלם על כמה מכשירים חשמליים נפרדים תוכלו לרכוש מכשיר אחד שעושה הכל. דרך אגב, אל תשכחו לבדוק מראש האם ההדפסה, הסריקה והצילום מאפשרים לכם להשתמש בצבעים או מגבילים אתכם לשחור ולבן. זו שאלה חשובה אם אתם מעדיפים להדפיס בצבע, וזה גם יעזור לכם לתכנן רכישת דיו למדפסת HP או לכל מדפסת אחרת שבה בחרתם.

3 – מדפסת רשת או חיבור קווי?
השאלה האחרונה היא שאלת החיבור, והיא קריטית בעיקר במשרדים ובמקומות שבהם משתמשים שונים שולחים קבצים להדפסה. באופן כללי אתם יכולים לבחור במדפסת מקומית שמחוברת ישירות למחשב שלכם ותלויה בעיקר בו. כל עוד המחשב כבוי, המדפסת איננה שמישה. לחלופין תוכלו להתקין גם מדפסת רשת שמחוברת ישירות לרשת ולא למחשב. אליה תוכלו לחבר כמה מכשירים שתרצו ולהדפיס בלי להיתלות בזמינותו של אף קולגה או מנהל. השאלה היא מה נכון ונוח יותר עבורכם, והתשובה היא זו שתכריע את הכף.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה