close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך לרזות? 3 דרכים להרזיה

מערכת שורשטו כסליו, תשעז15/12/2016

כל אחד יכול להגיע לגוף בריא, כל שעליכם לעשות הוא להאמין בעצמכם, להציב לעצמכם את הגבולות ולפעול בהתאם, זכרו תמיד, השינוי מתחיל בכם.

תגיות:

עולם הכושר והבריאות הגופנית התפתח במהירות שנות אור בשנים האחרונות, רמת החשיבות של הנושא ידוע לכל, ישנם המון דרכים לשמור ולדאוג לגוף שלנו, אך כדי לעשות זאת עלינו לפעול על מנת שזה יקרה, אם נמשיך בהרגלים ישנים אז כמובן שלא נוכל לראות שינוי לעולם. בכתבה הבאה נסקור שלושה דרכים עיקריות ומומלצות כדי לחזור לגזרה חטובה ובריאה, בהצלחה!

תזונה נכונה ובריאה יותר ואכילה מופחתת

הרי זה ידוע שמשקל עודף מגיע הישר מהאוכל אשר אנחנו צורכים. ישנם


כל כך הרבה סוגים של דיאטות שונות ומשונות, אך אחד הדברים הכי חשובים אשר אמור לאחד בין כל הדיאטות האלו הוא אכילה מופחתת. אכילה מופרזת לעתים מגיעה בעקבות לחץ גובר, אשר יכולה להגיע למצב של הפרעת אכילה ועלינו להימנע מכך.

השיטה לנצח ולהפחית את כמויות האוכל היומית שלנו, ולהתמיד בהרזיה היא דרך משטר קבוע ומסודר, לדוגמא: אם תאכלו 5 ארוחות ביום אשר יכללו מנות עוף או דגים במשקלים של עד 100 גרם, פירות וירקות, ביצים וכדומה, מדובר במנות קטנות אך משביעות למהלך היום, תוכלו להקטין את כמות הקלוריות והאוכל שנצרך בזמן שתשמרו על האנרגיה ותסדירו את נושא הדיאטה. שימו לב שישנם המון צעדים אשר נצטרך לקחת כדי להשיג תזונה נכונה ובריאה יותר, בין היתר הפחתת השמן והמלח, שתיים מים בכמות של לפחות 2 ליטר ליום ולהוריד את השתייה המתוקה, להימנע מממתקים ועוד.

עשיית ספורט וכושר

כאשר אנחנו דואגים לעובדה שלא נעלה עוד במשקל, כעת עלינו יהיה לשפר את גופנו ולחזור לגזרה חטובה ובריאה יותר. בתקופה הראשונית בה נתחיל להתאמן ולעשות ספורט, לפחות בין חודש לשלושה חודשים, נשתדל לבצע אימון של לא פחות מ-45 דקות לפחות שלושה פעמים בשבוע.

כך נוכל לחזור בהדרגה לגוף בריא יותר. אימוני הכושר השונים יכולים להיות הליכה, ריצה, רכיבה על אופניים, אימוני ליבה כמו יוגה ופילאטיס ועוד. זהו עוד שלב קריטי אשר תראה לנו איך לרזות. עשיית כושר בצורה נכונה תעזור לנו להשיג גזרה חטובה במהירות רבה. זכרו, הרזיה היא שלב חובה כדי לשפר את הבריאות שלנו, גם גופנית וגם פנימית.

ניתוח שאיבת שומן

לעתים שינוי הרגלי התזונה ועשיית הספורט והכושר זקוקים לדחיפה ממריצה, משום שאצל חלקינו העיתוי הנכון להתחיל לעשות זאת כבר חלף, או שמדובר באזורים בעייתיים אשר קשה להחזיר אותם למוטב, ואין לנו ברירה אלא לבצע פעולה אשר תנסה לעזור לנו להשיג את המטרה שלנו. שאיבת שומן יכולה לעזור לנו להתניע את הגוף שלנו בדרך החשובה אל גוף בריא וחטוב. שאיבת שומן באזור הבטן הוא הניתוח הנפוץ ביותר, מכיוון שהוא בדרך כלל מסמל את השינוי אשר אנחנו מבצעים. נסו לשמור לעצמכם מזכרת או תמונה אשר תזכיר לכם איך נראיתם לפני הניתוח, כדי שלעולם לא תחזרו למצב ההוא.

 

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה