close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

טיפים לכתיבת עבודת סמינריון במנהל עסקים

מערכת שורשטו אדר א, תשעט20/02/2019

עבודת גמר ועבודות אקדמיות הן מפתח להצלחה בלימודים גבוהים. כמה טיפים בעניין

תגיות:
אחד מתחומי הלימוד המעניינים והפופולאריים ביותר בשני העשורים האחרונים, ללא צל של ספק, הוא מנהל עסקים. אנחנו יכולים למצוא לא מעט צעירים וצעירות ניגשים ללמוד תואר ראשון בתחום, לא מעט אנשי ציבור ואנשי צבא בקבע שמבקשים לרכוש לעצמם השכלה אקדמית בוחרים במסלול זה, ורבים מגיעים ללמוד את התואר אחרי שכבר סיימו תואר אקדמי במקצוע אחר.

הסיבות בגללן רבים בוחרים ללמוד מנהל עסקים הן מאוד פשוטות. מדובר במקצוע שמספק יריעה מאוד רחבה שמאפשרת להשתלב במגוון תחומים, מדובר בתחום מאוד מבוקש היום בשוק העבודה, הוא מכין את הסטודנטים לעבודות ניהול ברמה הגבוהה ביותר.
כמו כן, אפשר לשלב עם תחום לימודים זה, תחומים רבים נוספים.

מה שכן, מדובר בתחום מאתגר. מאחר והוא דורש למידה משמעותית, דורש ביצוע עבודות סמינריון מושקעות, דורש הכרות רחבה עם מגוון תחומים שונים ומן הסתם, עוד לפני כל זה, מאחר והביקוש לתחום הוא גבוה, אז מלכתחילה צריך להיות בעל יכולות גבוהות ומיוחדות גם אחרי שמתקבלים, זה לא מבטיח דבר. הרבה תלמדים שלומדים מנהל עסקים מגלים שהם צריכים לקבל עזרה על מנת לבצע עבודות אקדמיות בתחום, הם מקבלים סיוע בלימודים בכלל ובפרט בנושא של עבודות סמינריון כשיש צורך להגיש. אם הם לא מצליחים לעמוד ביעד, הם נדרשים לחזור שוב על הקורס, ואם הציון לא מספיק טוב, זה יכול לפגוע להם בממוצע.

לפני שנספק מספר טיפים שיכולים להעניק סיוע בכתיבת עבודות אקדמיות במנהל עסקים, צריך להדגיש, אומנם מדובר בתחום לימודים לא פשוט, אך אם לומדים היטב את החומר במהלך השנה, אין שום סיבה אמתית להתקשות בבחירת נושא, מחקר וניתוח שלו. בכל הקשור לכתיבה, כאמור יש דרכים שונות כיצד להתגבר על הקושי במטרה לספק עבודת גמר איכותית וטובה.

אילו טיפים יכולים לעזור לכם?
טיפ ראשון, תבחרו נושא שאתם אוהבים, שקרוב לליבכם. אומנם הכלים בהם תצטרכו להשתמש במהלך עבודת סמינריון יהיו הכלים שלמדתם אך הנושא, יהיה מישהו שתוכלו לבחור בעצמכם (תוכלו להתחיל בכתיבת העבודה, אחרי שתקבלו אישור על הנושא שבחרתם). המלצה, לפני שאתם בוחרים נושא, תקראו עליו, תבחנו אם יש מספיק חומר לבסס עליו את העבודה. אין טעם לבחור נושא שאין עליו שום חומר מדעי. 
טיפ שני, תאספו כמה שיותר חומר, גם אם בחלקו לא תשתמשו בהמשך. ככל שיהיה לכם יותר חומר מראש, תוכלו למצוא הרבה יותר תוכן ממשי להשתמש בו.
טיפ שלישי, תציירו לעצמכם בקווים כלכליים מה אתם רוצים להציג בעבודה, מה ההשערות, הנחות היסוד וכיצד אתם יכולים להוכיח אותן. אל תגיעו למסקנה לפני שיש להם דרך לבסס אותה.
טיפ רביעי, כשאתם כותבים במנהל עסקים תשתמשו בדוגמאות, בנתונים מעודכנים, גרפים, טבלאות, דברים שיוכיחו שהבנתם את החומר.
טיפ חמישי, כשאתם מסיימים, תראו את העבודה למישהו שמכיר את הנושא ומבין אותו. בצורה כזו, תוכלו לקבל פידבק ולדעת אם עשיתם נכון, או לא.

נכתב באדיבות: אקדמיה מאסטר המעניקים סיוע אקדמי בעבודות סמינריוניות ואקדמיות
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה