close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מתחילים את הקיץ בכיף! ככה תסדרו את סביבת המחייה שלכם

מערכת שורשא סיוון, תשעט04/06/2019

עונת הקיץ מאפשרת יציאות, בילוי בטיולים ויציאה לחופשות. עם זאת, הבית בו אתם חיים חייב להיות נקי ונעים כל הזמן וזאת כדי שתוכלו לעבור את העונה החמה

תגיות:
הקיץ כבר כאן, ועמו מגיעות פריחות יפות, מזג אוויר נעים, ערבים חמימים, כמו גם מגוון אטרקציות ופעילויות. ולמרות שהעונה החמה כיפית ואטרקטיבית - עדיין חשוב להיערך אליה בהתאם, וזאת בנוגע למזג האוויר שעלול להיות קיצוני, כמו גם להתמודדות עם מזיקים ועם החום הגדול. אבל כיצד מכינים את הדירה לקראת הקיץ? הנה כמה טיפים טובים:

ניקיון מעל הכל
כדי שתוכלו לעבור את הקיץ בשלום, חשוב בתחילה לשמור על סביבה נקייה. נקו את הדירה באופן יסודי, בצעו ניקוי מזרונים על ידי חברות
ניקיון מקצועיות, כבסו כיסויי מושבים וכלי טקסטיל, נקו אבק מהמדפים, והבריקו כלים סניטריים. בכך הדירה שלכם תהיה נקייה ולא תמשוך אליה חרקים, מכרסמים או שאר מזיקים.

הכינו את המקרר
כדי ליהנות מהעונה החמה, מומלץ לאכול קצת פחות, ובריא יותר. בקיץ אנו מרגישים כי הגוף שלנו "כבד" יותר בשל החום וקרני השמש שקופחות על גופינו. לכן רצוי להתאים תפריט קיצי. תפריט כזה מורכב מפירות העונה, ירקות ירוקים, עלים ירוקים, מיצים בריאותיים עשוי פירות או ירקות, לחמי כוסמין, גבינות רזות ושאר מאכלים קלים. העדר הכבדה על מערכת העיכול, תעזור לכם לעבור את ימי הקיץ בשלום.

החלפת המלתחה
מי שטרם החליף את מלתחת הקיץ בחורף, כדאי שיעשה זאת, כבר עכשיו. מיינו את הבגדים שלכם, נסו להוציא מן הארון ביגוד שאתם כבר לא לובשים, ותרמו את הפריטים לצדקה. רצוי לאוורר שמיכות פוך ששימשו אתכם בימי החורף ולייבשן בחוץ בשמש, ולאחר מכן לאחסן שמיכות חורף, במעלה הארון. בזמן שאתם מחליפים מצעים למצעי קיץ, בצעו ניקוי מזרונים כדי לחדש אותם ולהקנות הרגשה נעימה יותר.

פנו את החצר
אם יש לכם חצר, גינה או מרפסת, רצוי לבצע גם במרחב זה ניקיון יסודי ולהשליך פסולת אל מיכלים ייעודיים. השלכת פסולת וניקוי החצר, ישמשו דרך טובה למנוע הגעה של נחשים או זוחלים אחרים למקום, ובכך יאפשרו לכם לעבור את העונה בשלום. לאחר פינוי החצר, נסו לבדוק כיצד תוכלו להצל על מרחבים חיצוניים, בעוד שמומלץ לבנות פרגולה עבור חודשי הקיץ, או להשתמש בפתרונות הצללה אחרים.

הכינו את חיות המחמד
אם יש לכם כלב או חתול בעל שיער ארוך או פרווה מלאה וסמיכה, קחו אותם לספר. תספורת לכלב בחודשי הקיץ תקל עליו מאד, ותהפוך אותו לבעל חיים מאושר יותר. כמו כן יש לבדוק האם קיימת תזונה נכונה יותר לבעלי חיים בקיץ, כמו מזון יבש בעל מרכיבים קלילים יותר, או חטיפים שמתאימים לעונה.

לסיכום, עונת הקיץ מאפשרת בילוי בים, בילוי בטיולים עם כל המשפחה, ויציאה לחופשות. עם זאת, הבית בו אתם חיים חייב להיות נקי ונעים כל הזמן וזאת כדי שתוכלו לעבור את העונה החמה - בקלות!
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה