close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

בר מים לשבת - כל מה שחובה לדעת!

מערכת שורשיח כסליו, תשפא04/12/2020

גם משפחות שומרות מצוות ומסורת יכולות ליהנות מכל היתרונות של הפיתוחים הטכנולוגים שקיימים בשוק טיהור המים

תגיות:
כדי לקיים את מצוות השבת יש להימנע מביצוע פעולות ומלאכות שונות, אחת מהן היא חימום
מים. השימוש במים בשבת מאוד חשוב וחיוני, ובבתים שומרים מצוות ומסורת לעיתים האיסורים השונים החלים לגבי מים מציבים מעט אתגר ודורשים לחמם מים לפני כניסת השבת או להצטייד מבעוד מועד בכמות גדולה של בקבוקי מים, כדי שלא להיתקע בלי. בעיות כאלו ודומות ברי מים לשבת מגיעים לפתור. ברי מים אלו משלבים בתוכם טכנולוגיות מתקדמות אשר מאפשרות להניע את המנגנון החשמלי ללא לחיצת כפתור ובכך מונעות את חילול השבת.

ברי מים שחושבים על שומרי המסורת
בר מים לשבת משלב בתוכו משאבות מים מיוחדות ומובנות כך שאפשר למזוג כוסות מים בכל שעה של היום, ואפילו לחמם מים ללא הגבלה. בעת כניסת השבת ניתן לנטרל את המערכת החשמלית ולהכניס את בר המים למצב מנוחה ועדיין ליהנות ממים קרים וחמים ללא הגבלה וללא פגיעה באיכות המים ובטמפרטורה שלהם. היתרון המשמעותי והגדול מכולם בא לידי ביטוי באפשרות להשתמש במים חמים במהלך השבת, מה שמשפר את איכות החיים במידה משמעותית. יחד עם זאת ישנם סוגים שונים של ברי מים לשבת, וחשוב שתבחרו את הדגם המתאים שעונה בצורה מדויקת על הצרכים שלכם.

גם העלות משתלמת
מעבר לעובדה שבר מים לשבת מקל עליכם ומאפשר לכם להשתמש במים קרים וחמים מבלי לחלל את השבת, ברי המים זמינים בתמחור מיוחד, כך שכל משפחה יכולה להרשות לעצמה להחזיק מתקן כזה, מבלי לשבור את הכיס. ברי המים לשבת מגיעים בעלויות שונות החל מ- 800 שקלים ועד 3,000 בהתאם לפונקציות, הטכנולוגיות והחברה שממנה קונים. בר מים ממוצע יספק לכם 5 ליטר מים חמים במהלך השבת וכמות בלתי מוגבלת של מים קרים או פושרים. אם רוצים מוצר מתקדם יותר, אשר מעבר למים כולל גם שירותים נוספים כמו ביטוח, שירת לקוחות או תמיכה, העלות אולי תהיה גבוהה יותר אך תוכלו ליהנות משימוש נוח ומשקט תעשייתי לאורך זמן.

איך יודעים שבר המים כשר?
כמובן שלא מספיקה רק ההגדרה "בר מים לשבת" כדי לדעת שהמתקן אכן כשר, עליכם באמת לוודא שמדובר במוצר כשר נמצא תחת פיקוח, כדי שתוכלו לקנות אותו בלב שלם וללא דאגות מיותרות. לכן מומלץ לבדוק את חותמת הכשרות שיש על בר המים ולראות אם היא מוכרת ועונה על הדרישות של הקהילה שלכם. אם אתם מרגישים מעט מהוססים, תמיד תוכלו לפנות אל מוקד שירות הלקוחות של החברה כדי באמת לבדוק שיש על בר המים פיקוח הלכתי, או לחלופין לשאול את הרב שלכם.

לסיכום, גם משפחות שומרות מצוות ומסורת יכולות ליהנות מכל היתרונות של הפיתוחים הטכנולוגים שקיימים בשוק טיהור המים, ולקבל מענה מושלם התואם לצרכים שלהן ואינו פוגע בשום צורה באורח החיים הייחודי להן.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה