close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

עורך דין מקרקעין: מה הוא יעשה עבורכם?

מערכת שורשכה חשוון, תשפא12/11/2020

ברכישת נדל"ן אתם הולכים לקראת אחד מהצעדים המשמעותיים שתעשו בחיים, אם תתנהלו נכון ותשקיעו את מירב המאמצים בבחירת עורך הדין המתאים לכם

תגיות:
עומדים לרכוש או למכור נכס? אין ספק שאתם הולכים לקראת אחת מהעסקאות הגדולות בחיים שלכם. במצב כזה, אנחנו בטוחים שתרצו שדמות מקצועית תלווה אתכם בתהליך ותגרום לכם להיות רגועים ובראש שקט.

במאמר הבא נסביר מה החשיבות של עורך דין מקרקעין, מתי תצטרכו אותו וגם, איך בוחרים עורך דין אמין? כל התשובות לפניכם.

מתי תצטרכו עורך דין מקרקעין?
תפקידו של עורך הדין הוא לטפל במקרים בהם אתם צריכים למכור למישהו נכס, לקנות ממישהו נכס, להשכיר את הדירה שלכם
לדיירים או
לבצע פרויקט של תמ"א 38.

לא משנה באיזו עסקה מתוך אלה שציינו מדובר, אנחנו מניחים שמדובר באחת העסקאות הגדולות שתבצעו בחיים שלכם.
לכן מומלץ מאד להיעזר בפונקציה מקצועית שמכירה את תחום המקרקעין, כזו שתוכל ללוות אתכם לאורך כל התהליך ולהבהיר לכם איך כדאי לפעול ומה הדברים שלא כדאי לעשות.

מה תפקידו של עורך הדין?
באופן כללי מטרתו של עורך הדין היא ללוות אתכם לאורך כל הדרך ולדאוג לאינטרסים שלכם בעסקה, ולשלכם בלבד. תפקידו לבצע עבורכם את כל הבדיקות הנדרשות להשלמת העסקה, לבדוק בבעלות מי הקרקע של הנכס שאתם מעוניינים לרכוש, לוודא שאין הערות אזהרה על הנכס ועוד.

עורך הדין שתבחרו יצטרך גם לנהל בשמכם את המשא ומתן במהלך העסקה וכמובן ללוות אתכם החל משלב החתימה על העסקה ועד לרישום בטאבו ובגורמים רלוונטיים נוספים.

מעבר לתחושת הביטחון, זה אמור לחסוך מכם גם המון אנרגיה וזמן. תנו לעורך הדין להתעסק בדברים שהוא מבין בהם, השקיעו את האנרגיה במקומות הנכונים.

כך תבחרו עורך דין אמין
לפני שאתם מתקשרים וממהרים לסגור עם עורך דין, ודאו שמדובר בעורך דין בעל ניסיון ומוניטין ארוך שנים בתחום המקרקעין. זכרו, עליו להכיר את כל הדקויות ואת כל האותיות הקטנות, אחרת זה פתח לצרות ולהפתעות לא נעימות שלא תמיד ניתן יהיה לחזור מהן אחורה.

בנוסף, הימנעו מהצעות מחיר זולות מידי של עורכי דין, שכן דווקא הן עלולות לעלות לכם בסופו של דבר ביוקר. בחרו בעורך הדין שנותן לכם את הצעת המחיר במקצועית ביותר, כזו שמעבירה מסר שמדובר בעורך דין אמין שאתם יכולים לסמוך עליו ולצאת איתו לדרך הארוכה.

אל תתביישו לשאול את השאלות שעליהן אתם רוצים תשובות. בררו איתו ה הניסיון שלו בתחום, באילו תיקים הוא הצליח יותר, באילו תיקים הוא הצליח פחות.

דרשו ממנו להפנות אתכם ללקוחות קודמים שלו על מנת שתוכלו לבדוק איתם האם הם שבעי רצון מהשירות שקיבלו, האם עמד בזמנים, פעל במקצועיות והכי חשוב, ידאג לאינטרסים שלהם בעסקה.

זכרו, אתם הולכים לקראת אחד מהצעדים המשמעותיים שתעשו בחיים, אם תתנהלו נכון ותשקיעו את מירב המאמצים בבחירת עורך הדין המתאים לכם, אתם בדרך הנכונה להצלחה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה