close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מהם מטבחים כפריים מעוצבים בהתאמה אישית ללקוח? מטבחי דניאל

מערכת שורשכח אב, תשפ18/08/2020

מטבחים כפריים מבית מטבחי דניאל מעמידים לרשותו של הדייר פתרונות עבודה נוחים, אחסון נגיש ועיצוב ייחודי

תגיות:

מטבחי דניאל מתמחים בתכנון מטבחים כפריים אותנטיים בהתאמה אישית ללקוח. במטבחים אלו, אתם, בעלי הבית, קובעים כיצד ייראו הארונות, המגירות, השיש, והאצטבות השונות, ביניהן אי המטבח. במטבחי דניאל מיישמים עבורכם את העיצובים הנדרשים ואת ההתקנות הטובות ביותר בענף המטבחים, כאלו שיבטיחו לכם חדר שירות איכותי לשנים רבות. כיצד נעשית בחירת המטבח ומהן התוצאות בסיום התהליך.

פשוט לבחור במטבח החלומות שלכם

ידוע כי

לא כל אחד יודע מהו מטבח החלומות שלו. אנשים המגיעים למטבחי דניאל עם ידע וניסיון בעיצוב אמנם מקבלים את מה שהם ציפו לו, ולרוב בסטנדרטים שהם לא ציפו להם, אבל מה יעשו אלו שרכשו את דירתם הראשונה או פשוט מעולם לא עיצבו מטבח בעצמם? עבורם, מטבחי דניאל משתפת קטלוג עם מטבחים מוכנים הניתנים לשינוי בצבעים ובגימורים השונים בכל קונסטרוקציה. לכן, כל צרכן יקבל את הבסיס הכי טוב שהוא יכול לבחירת המטבח, ומשם צוות המכירות והשירות של מטבחי דניאל יסייע לו להגשים את החדר המעוצב ביותר והאיכותי ביותר לשימוש ביתי.

ליהנות משימוש נוח, יציב ובטוח בכל מטבח

מטבחים כפריים הם מטבחים בקונסטרוקציות עץ אותנטיות המשלבות פיתוחים וגימורים עתיקים עם דלתות מגולפות. איכות העצים, רמתו הגבוהה של הפרזול בכל דלת ובכל מגירה, ושילוב הגוונים בכל קונסטרוקציה – מאפשרים לדייר חוויה עיצובית ושימושית מן המעלה הראשונה. הדייר נהנה משימוש נוח ביותר, יציב ביותר, ללא חשש מבלאי מהיר עקב לחות או עומסי חום. המטבח פשוט עמיד לשנים רבות לשירות הדייר, גם אם מדובר במשתמש אינטנסיבי מאד, אשר צפוי לבלות בכל יום שעות ארוכות בחדר שירות זה.

להעמיד עבור ביתכם סטנדרטים אחרים

הייתם מעוניינים לשתות בירה במטבח כמו בפאב בעיר הגדולה? במטבחי דניאל – זה אפשרי! מטבחים כפריים במטבחי דניאל מכילים אי למטבח, מזנון מרכזי המאפשר ישיבה מוגבהת עם כסאות בר והתקני אחסון תחתונים באזור הבסיס. הדייר נהנה מעוד עמדת עבודה, עוד עמדת ישיבה, ועוד מקומות אחסון שימושיים ביותר. בנוסף, בכל מקוםבמטבח תוכלו ליהנות ממקומות ייעודיים להטמעת מכשירים חשמליים, מקררים, תנורים ומדיחים.

להתאים את המטבח לבית שלכם

במטבחי דניאל יסייעו לכם להגשים את בחירתו של המטבח המושלם לבית, זה אשר ישתלב עם יתר החדרים מבחוץ וייראה מהמם מבפנים. מטבחים כפריים של מטבחי דניאל מייצרים עבור הדייר את כל אפשרויות ההתנהלות הנוחות והנגישות ביותר על בסיס עיצובים מקוריים ויצירתיים שייקחו את הבית שלכם למעלה שלא הכרתם.

המטבחים שלא תרצו לצאת מהם

מטבחים כפריים מבית מטבחי דניאל מעמידים לרשותו של הדייר פתרונות עבודה נוחים, אחסון נגיש ועיצוב ייחודי. מטבחים אלו נחשבים ארגונומיים ביותר, בטוחים לשימוש ועמידים לאורך שנים רבות. מטבחים של מטבחי דניאל הם חדרי שירות שבוודאות לא תרצו לעזוב. אכן, ניתן לבלות בהם שעות ארוכות, החל מהכנת המזון, ועד לישיבה מענגת באי המטבח!

המאמר בחסות BeMarketing

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה