close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

גברים בקניות- חוויות

אלירן ביתן  ז ניסן, תשעד  4/7/2014

מה גברים חשים כשהם עושים קניות...

תגיות:
1. גברים אלופים בדחיפת העגלה עם הבטן, הסיבה לכך: ביד אחת רשימה וביד השנייה הפלאפון.

2. אחת משיטות הסדיזם הנשיות זה לרשום לגבר באותה רשימה: חמאה, ריצ' ושמנת... הוא יכול לשבת שבועיים מול המדפים עם תהילים ולעולם לא יבין מי זה מי. (אם רוצים לעשות וידוא הריגה, אז להוסיף ברשימה לאחד מהמוצרים הארורים הללו את המילה: פרווה...) 

3. גיליתי שאני לא היחיד שמחפש בעמדה של הגמבות הירוקות הכהות (הכי זולות) כמה כאלה שהם קצת בהירים ו\או עם קטעים אדמדמים (מהסוג היקר יותר) ומרגיש שעקצתי את העולם...

4. "במוצרי ההגיינה" יש את החגיגה
הגברית הכי גדולה - ניתן לראות את הגברים עוברים ושבים במהירות ובלחיים סמוקות, בסוף כל מעבר מרימים טלפון להבין איזה צבע הוא צריך להביא ושוב עוברים מהר לנסות לזהות "ממעוף הציפור" את היעד... וחוזר חלילה...

5. הביטחון העצמי שלנו הגברים - מתרכז באזור הירקות והפירות - שם ברור לנו בדיוק מי זה מי (העגבניה זה העיגול האדום, הקישוא זה המלפפון השמן והבהיר, חציל זה מלפפון ממש שמן וסגול וכו'). באזור הירקות נענה לכל הטלפונים ונתפקד "על טייס אוטומטי" - עם בטחון שיא. ברגע שעוברים שלב - מסיימים את הירקות - אנו מרוכזים כמו מנתח לב; אין טלפונים, נשימה איטית, זיעה קרה, יש רשימה!

6. כשנגיע לאזור "הדמדומים" - של החמאה, ריצ' והשמנת... שם באזור הארור אף פעם אבל אף פעם לא תהיה קליטה...
  
7. בסופי שבוע עד שמגיע התור שלך אתה צריך להחליף חלק מהמוצרים כי כבר עבר להם התוקף... בפעם האחרונה כ"כ התחברתי לאנשים בתור שפתחנו קבוצה בפייסבוק...
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה