close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ברכת מי שברך

הרב אייל גריינר

הרב אייל גריינר
ישבטתשסד02/02/2004

שאלה:

כאשר לדוגמא עושים מי שברך לאדם בשם חיים, ולא יודעים מה שם אמו. האם יש לברכו בשם חיים בן שרה, או שיש לברכו בשם חיים בן חווה?

תשובה:

שלום ! ניצן לברכו באחד משני האופנים, לי נראה יותר לברכו בשם שרה כל טוב.