ברכת מי שברך

הרב אייל גריינרישבטתשסד02/02/2004
שאלה:
כאשר לדוגמא עושים מי שברך לאדם בשם חיים, ולא יודעים מה שם אמו. האם יש לברכו בשם חיים בן שרה, או שיש לברכו בשם חיים בן חווה?
תשובה:
שלום ! ניצן לברכו באחד משני האופנים, לי נראה יותר לברכו בשם שרה כל טוב.עוד תוכן בשורש
שיעורי תורה
עוד מהרב אייל גריינר
עוד בנושא תפילה
מוצרים








