close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אספרסו בר איטליקו מגיעה לישראל

מערכת שורשכד סיוון, תשע06/06/2010

חברת אספרסו בר איטליקו, זכיינית חברת איטליקו, נכנסת לשוק הקפה בארץ ומעניקה הזדמנות עסקית נדירה למעוניינים להיות חלק מהחדירה המסיבית של החברה.

קבוצת "אספרסו בר איטליקו בע"מ" הינה הזכיינית הבלעדית בישראל של מותג הקפה האיטלקי Italico שבשנים האחרונות מרחיב את פעילותו למדינות נוספות ברחבי העולם.
הסניף הישראלי הינו שלב נוסף בהתפתחות של החברה מחוץ לגבולות אירופה, מתוך שאיפה להשתלב באזור זה לטווח הרחוק ולהוות גורם מוביל בעל נתח שוק משמעותי בשוק הקפה המקומי.
את הקפה מייצרים במפעלי איטליקו שבאיטליה בלבד, תחת פיקוח מוקפד על תהליך הייצור והאריזה
, להבדיל מחברות קפה שונות בהן חברת האם יושבת באיטליה אך הקפה לעיתים רבות מיוצר במדינות זרות כגון סין, או מדינות ערב השונות.

"איטליקו" הינה אחת מחברות הקפה הבינלאומיות היחידות בעולם המחזיקות בתעודת הכשר של ה- O.U ובעקבות כך גם בבד"ץ הישראלי ובפיקוח הרבנות הראשית בישראל. ולפיכך המוצר מותאם גם לשומרי הכשרות, מה שמקנה לחברה בישראל את האפשרות להחשף לקהל רב השומר על כשרות ומונה כ- 65% מכלל האוכלוסיה בישראל.

את הצלחת "איטליקו" יש לזקוף בעיקר לקו מכונות הקפה החצי מקצועיות שזוכה לשבחים רבים.גולת הכותרת של קו זה היא המכונה מסדרת CUBE שנבחרה לאחרונה לאחת מהמכונות המצליחות והמובילות בתחום.מכונה זו הינה מכונת הדגל של החברה - בעלת נתונים מכניים גבוהיים במיוחד, חזקה ביותר ועם זאת בעלת עיצוב מודרני וקלה לתפעול כך שאין צורך בידע או ניסיון קודם.
המכונות מתופעלות ע"י קפסולות קפה - קופסאות קטנות ואטומות המכילות תערובות שונות של קפה טחון, אשר שומרות על טריות הקפה לאורך זמן.הקפסולות מוכנסות אל מכונות הקפה ובלחיצה אחת דואגות שתקבלו את הקפה המשובח שרציתם במהירות (תוך פחות מדקה) חם ומריח נפלא.
השילוב של הטעם האיכותי וקלות ההכנה תרמו לצבירת פופולאריות רבה וגוברת במשרדים, חברות,בתי עסק ולקוחות פרטיים שהבינו כי הקפה מקפסולה איכותי כמו קפה בבתי קפה.

קבוצת "אספרסו בר איטליקו בע"מ" נכנסת לשוק הישראלי במטרה להפוך לחברה המצליחה ביותר בתחומה כאשר לנגד עיני קברניטי הקבוצה מתנוסס החזון של פיתוח ושדרוג תחום הקפה בישראל ולחשוף את הקהל הישראלי לתרבות קפה איכותי בשלל אמצעים - במתן קווי זכיינות לעצמאים, בתי קפה, ארועי קפה יוקרתיים וזאת על מנת לבסס את המותג "איטליקו" כמותג המוביל בישראל.

לפרטים נוספים או הצטרפות למהלך
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה