close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

רנו לוגאן במבצע מיוחד למשפחות גדולות

מערכת שורשיד אייר, תשע28/04/2010

לפני שנה נולד לנו ילד מקסים שהגדיל אותנו למשפחה של 6 נפשות. ילדים זה כמובן שמחה, אולם במקביל גם חיפשתי רכב שיכיל את השמחה הזאת כי ברכב שלנו נהיה צפוף.

לפני שנה נולד לנו ילד מקסים שהגדיל אותנו למשפחה של 6 נפשות.  ילדים זה כמובן שמחה, אולם במקביל גם חיפשתי רכב שיכיל את השמחה הזאת כי ברכב שלנו נהיה צפוף. אתם בטח מכירים את זה, ילדים, הצעצועים שלהם, האישה, הקניות וכו'.
בקיצור- רציתי רכב בעל 7 מקומות שיעניק לנו נסיעה בטוחה ושקטה עם מרחב פנימי גדול. עשיתי סקר שוק והתברר שהמחירים פשוט בשמיים, הייתי ב4 סוכנויות והגעתי למסקנה שלמצוא רכב בעל 7 מקומות בפחות מ130 אלף ₪ זו משימה לא פשוטה, מה גם שלא היה בידי את כל הסכום והייתי צריך פריסה נוחה של תשלומים בלי ריבית והצמדה.

אחרי חיפושים אינטנסיביים מצאתי את ה"לוגאן" של רנו שענה בדיוק על הצרכים שחיפשתי.
הלוגאן הוא רכב בעל 7 מקומות עם מנוע 1600, אפשרות לגיר אוטומטי ויש בו כל כך הרבה מקום מבלי להתפשר על בטיחות או אבזור ומחיר... בדיוק בתקציב שלי (לוגאן אוט' עולה רק 125,000 ש"ח ומי שמעדיף ידני ישלם רק 117,000 ש"ח).

החלטתי שאין כמו לעשות נסיעת מבחן עם כל המשפחה. ולכן לקחתי את כל בני משפחתי לאולם התצוגה של רנו הקרוב לביתי. איש המכירות של רנו הציג לי את הרכב, והלוגאן נראתה יותר מרשימה במציאות, נסיעת המבחן הבהירה לי באופן חד משמעי שזה הרכב שאני רוצה ושמתאים לצרכי.

הוא מצויד בכל אביזרי הבטיחות האחרונים ABS EBA EBD כריות אוויר והוא גם מעניק נסיעה מפנקת.
הרכב כרגע גם במבצע שלא השאיר לי תהיות: רנו לוגאן עכשיו במבצע מדהים, שלם רק 25,000 ₪ והיתרה ב- 60 תשלומים.

אחרי מחיר משתלם ותנאי תשלום כל כך נוחים אין ספק שעכשיו נותר רק לבחור את הצבע...

ניתן להיכנס להתרשמות נוספת למיניסייט של המבצע
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה