close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מכתב גלוי לשר החינוך

הגר אמיר בורקמןיב אייר, תשע26/04/2010

אנחנו מעלים מכתב שכתבה אמא מודאגת לשר החינוך. לצערנו, נאלצנו לצנזר את רוב הציטוטים שהיא מביאה מספרים ומשירים שהילדים חשופים אליהם. אולם תאמינו לנו שצנזרנו הרבה...

לכבוד,
שר התקשורת מר משה כחלון
שר החינוך מר גדעון סער
הרשות השניה לטלוויזיה ולרדיו

הנדון: ילדיי (וגם וילדיכם/נכדיכם!)

בכל פעם שהתקשורת זועקת גוועלט על הנוער האלים שלנו ומה נהיה?? ואיך זה קרה?? ואחריות הורית!!
אני מרגישה איך הכעס גואה בי ואני בעצמי נהיית אלימה. הרי זו אותה תקשורת שמפוצצת את לוח השידורים ב...! וצר לי שאני לא מוצאת מילים בוטות פחות לתאר את לוח השידורים הזה...

איך נוער יכול לצאת נורמלי כשהאח הגדול, הישרדות והרווק, הם פסגת התרבות שלו! מה יכול לצאת מנער שכמודל לחיקוי מגישים לו חבורת עבריינים אוכלי חינם, שיושבים ומהמרים בין ג'ויינט לג'ויינט בסדרה עספור שגם אותה כבר הוצאתי אל מחוץ לתחום (ולא רק בגלל המשחק האיך לומר... לא משהו). ומה על הנערות שפסגת שאיפותיהן היא להגיע בעקבות המחנכת שלהן לבית הרווק. לרכל זו על זו ולחבק אותו כל אחת בתורה לעיני כל עם ישראל!

כמודל אינטילגנטי הם מקבלים אנשים אינטיליגנטים כאילו (כן, מסתבר שרק כאילו) דוגמת מנחם בן, שיושבים בתוכניות הבוקר השונות וברוב חשיבות מחלקים ציונים לדיירי האח הגדול, שעסוקים כל העת במשימות המשפילות שאירגנה להם ההפקה. אה ושלא אשכח חלילה את הרשע והנתעב שהוא הוא... השורד האחרון!...

אז אצלנו בבית שמונה היא שעת השין': ילדיי הולכים למיטה כדי שחלילה לא יחשפו לרעה החולה הזאת, מקסימום ישמעו עליה מחר בביה"ס ויתבאסו על שכולם כן ורק הם לא.

וזה לא שבמהלך היום אני זוכה לקצת נחת: לילדים יש לוח שידורים מטופש משלהם. טלנובלות עלובות, סרטי מלחמה אלימים, הרבה דם ויצורים מפחידים שלא נדע, (ראה "ערוץ הילדים"!) ובין לבין יש להם את הזכות לראות את נועה תישבי...

ומה קורה ברדיו בשעות היום? ברדיו מאלצים אותי להתמודד עם שאלות כמו לשמוע את בתי רק בת עשר וכבר גונחת בקולי קולות עם אפרת גוש שמעכשיו תהיה "...מופקרת ותיתן אה אה אה אה אהבה לכולם..."??

כן, כן. כל אלה מילים אמיתיות מתוך שירים אמיתיים שמתנגנים בכל שעות היום ברדיו שלי! ואם אתם לא מאמינים תפתחו גלגל"צ, אבל תסגרו מהר, כי זה מה שמגיע להם!

ואפרופו לחסום... הרשות השניה לטלוויזיה ולרדיו שבטובה איפשרה לנו לחסום ערוצים שאינם ראויים לצפייה של ילדים, מציגה בכל שעות היום חשפנית שמתערטלת על העמוד שלה כדי לספר לי על זה.

ושמישהו יגיד לי איך לעזאזל אני חוסמת את זה?!

באחת מתוכניות הבוקר בשבועות האחרונים שוב התקיים דיון בנוגע לאונס הקבוצתי.

איזה מהם? אחד מהם.................

לא יכולתי שלא לחשוב שבעוד הם מתדיינים על האונס הזה היום, מתבצע אונס אחר עליו ידונו מחר...

אז נכון, כמה מאיתנו אכן לוקים בחולשה הורית, אבל מה באמת הסיכוי שלנו בזירה הזאת כשאויב עצום מימדים כזה סוגר עלינו מכל הכיוונים ומאיים למחוץ את ילדינו!!!

אני שולחת אליכם את המכתב בתקווה שיפגע לגוליית בול בפוני...

ואנקדוטה לסיום:
אתמול בערב חזרה בתי מסבתא עם חולצה חדשה שקיבלה מתנה.
רק שסבתא לא שמה לב להדפס שהיה על החולצה "..."
על חולצה של ילדה בת עשר!
מזל שאמא שמה לב...

הגר אמיר בורקמן


העתקים:
המועצה לשלום הילד
המרכז לנפגעות תקיפה מינית
הציבור הרחב
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה