close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

היתרונות של נופש חורפי

מערכת שורשג כסליו, תשעה25/11/2014

יש מספר יתרונות ליציאה לחופשה באתרי התיירות הפופולאריים ביותר בעולם, בעונת החורף, ולא בעונה הבוערת. הנה כמה סיבות שיעודדו גם אתכם לצאת לחופשה שכזאת.

תגיות:
יש מספר יתרונות ליציאה לחופשה באתרי התיירות הפופולאריים ביותר בעולם, בעונת החורף, ולא בעונה הבוערת. הנה כמה סיבות שיעודדו גם אתכם לצאת לחופשה שכזאת.

סיבה 1: פחות תיירים
בדרך כלל, אנשים מעדיפים לצאת לחופשה בקיץ, בעיקר כשמדובר בחופשה משפחתית והילדים בחופשה. אבל, קחו בחשבון שכאשר אתם בוחנים חבילות נופש בשיא עונת התיירות – יולי עד אוגוסט – ועולים על אחת מאותן טיסות לאמסטרדם או לברצלונה, אתם לא לבד. יחד אתכם ינחתו בערים אלה ואחרות, רבבות תיירים מכול רחבי העולם.

זו כבר סיבה טובה לחרוג מהנוהג המקובל, ולבחון חבילות נופש שמוצעות דווקא בחורף.

סיבה 2: מחירים יותר זולים
מחירים זולים הם תוצאה טבעית של ירידה במספר התיירים בחורף. הדבר משפיע על המחירים של כרטיסי הטיסה, בתי המלון, השכרת הרכב, כרטיסי הרכבת, כניסות לאתרים ועוד (אם כי לא בתקופת חג המולד וראש השנה).

בדרך כלל, תמצאו שההנחות משמעותיות יותר בערים הקטנות ובאזורים שבהם התיירות היא מקור הפרנסה העיקרי (לפעמים אתרי תיירות אלה נסגרים לחלוטין בתקופת החורף). הערים הגדולות והפופולאריות צריכות, בדרך כלל, להתאמץ הרבה פחות כדי למשוך אליהן תיירים ומבקרים.

סיבה 3: שווקים ופסטיבלים
באירופה, למשל, מתקיימים שווקים ופסטיבלים מדליקים במהלך חודש דצמבר. זוהי מסורת שהתחילה עוד במאה ה-15 והתיירים המקומיים והאזוריים מכירים אותה.

תוכלו למצוא אירועים שנתיים שמתקיימים בימים הקרים, כמו פסטיבל הסרטים הבינלאומי של דבלין שמתקיים בפברואר ופסטיבל השלג של Kiruna, בלפלנד השוודית, שמתקיים בינואר.

סיבה 4: אווירה מיוחדת
תארו לעצמכם את פתיתי השלג נושרים אל מול מגדל אייפל המואר, את נטיפי הקרח התלויים על שולי גגות הצימר שלכם בבוואריה, או את רשרוש צמיגי הרכב על השלג שמכסה את הכבישים במרכז אוסלו, נורבגיה, בוורשה, פולין או בעיר הולנדית מקסימה, אם בחרתם באחת מאותן טיסות לאמסטרדם בחורף.

כישראלים, שרגילים לימי שמש רבים, תוכלו להעריך את קסם החורף האמיתי באזורים שהם הרבה יותר קרים משלנו.

סיבה 5: ספורט החורף
באירופה עצמה ממתין לכם מספר גדול של אתרי סקי, שלא לדבר על סקי בקולורדו ארה"ב ועוד.

אגב, יבשת אירופה היא זו שהעניקה שמות לשתי דיסציפלינות הסקי: סקי נורדי וסקי אלפיני. באשר לסנובורד, הוא אמנם פחות פופולארי באירופה מאשר בארצות הברית, אבל הוא קיים.

סוגי ספורט אחרים שזמינים בחורף, הם: snowkiting, דיג בקרח, מזחלות אקסטרים ומרוץ קרח. בדקו גם חבילות נופש לסקי בהרים.

סיבה 6: אטרקציות Indoor
העובדה שהנופש הוא בחורף לא אומרת שאי אפשר ליהנות ממוזיאונים, גלריות לאומנות, ארמונות וקתדרלות. אדרבא, חללים אלה מחוממים, מוארים היטב, ומושכים את המבקרים כשהשמש שוקעת בשעה מוקדמת והטמפרטורות צונחות. גם התיאטראות ואולמות הקונצרטים נוטים לקיים יותר הופעות בעונת החורף.

אם נתקלתם ביום שבו מזג האוויר ממש לא נחמד, תוכלו ללכת לבלות בפאב, או במועדון לילה שפתוח לקהל הרחב גם בחורף.

סיבה 7: הזוהר הצפוני
 המשמעות של ימים אפלים יותר היא שיש לכם הזדמנות לחזות בזוהר הצפוני. לשם כך עליכם לבקר בצפון סקנדינביה, למרות שגם בסקוטלנד יש סיכוי לחוות חוויה זאת. בכל אופן, המקומות הטובים ביותר לראות את הזוהר הצפוני, מלבד אירופה, הם קנדה ואלסקה.

המאמר באדיבות – דיזנהאוז – חברת התיירות של ישראל
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה