close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מתנות לחתונה

חיים ולדומירסקיכה סיוון, תשסט17/06/2009

עברו חלפו הימים המאושרים של הביייינישיות שבהם המתנה שהיית מביא לחתן המאושר היתה עצם נוכחותך + 5 ש"ח להסעה וכעת סוגיית המתנות צצה ועולה בכל חתונה מחדש. לטובת המצטרפים החדשים לקהל המוזמנים וגם אלו הותיקים מוקדש המדריך הבא (בקרוב בכריכה קשה – מתנה נהדרת אגב לחתונות).

תגיות:
עברו חלפו הימים המאושרים של הביייינישיות שבהם המתנה שהיית מביא לחתן המאושר היתה עצם נוכחותך + 5 ש"ח להסעה וכעת סוגיית המתנות צצה ועולה בכל חתונה מחדש. לטובת המצטרפים החדשים לקהל המוזמנים וגם אלו הותיקים מוקדש המדריך הבא (בקרוב בכריכה קשה – מתנה נהדרת אגב לחתונות).

סוחבי הצ'קים

כל אדם בקירבת דם ראשונה לחתן מוגדר כתיבת שירות בנקאית מהלכת לכל העצלנים שלא היה להם כח למצוא את הכספת. אז אם תהיתם למה אבי החתן המיוזע לא מוריד את החליפה כל החתונה זה בגלל הצ'קים התחובים בכל כיס אפשרי .

הממחזר
מאחר שהעולם כולו הצטרף במלוא הקיטור לטרנד המיחזור אין סיבה שגם אתה לא תתרום את חלקך לאיכות הסביבה ותמחזר ... אכן, אין יותר חסכוני מלהנות אחרים במתנה שקיבלת בעצמך, במיוחד לאור העובדה שנתת להם מתנה אידיאלית בשביל למחזר בעצמם. דורשי רשומות אף טענו כי משה היה הממחזר הראשון, שנאמר "משה קיבל תורה מסיני ומסרה ליהושע ".

טוסטר
תת קבוצה : טוסטר משולשים. עד היום במקום לא ידוע שוכבים כ 20 טוסטרים בביתי. (לגבי ה10 הנותרים ראה ערך מיחזור)

המצטרף
אודה ואף אבוש כי בימים צעירים וקמצניים יותר נהגתי אף אני בנוהג הקלוקל של ה"הצטרפות". אם גם אצלכם בבית שוכבת מתנה עם ברכת "מאלעד ומיכל ליסון וחיים" מחילה, הייתי צעיר ועול ימים .

מתנה מקורית
כן,כן, כולנו גילינו באיזה שלב את ה start-up הגאוני : במקום להביא צ'ק בסכום מוגדר ללא שום משחקים עדיף להביא מתנה בתקוה שהזוג המאושר לא שולט במחירי השוק ומגלה שטוסטר בעצם עולה 50 ש"ח היום. רצוי לתבל זאת באמירת : "צ'ק זה כ"כ לא אישי ..."

מתנה עוברת
אין ספק שאחת מהסיבות המרכזיות שבגללם החלטתי להתחתן היא בשביל לקבל את המתנה העוברת השבטית. אך אבוי לאחר יום שמחתי גיליתי שהיא פשוט נעלמה אצל אחד הקודמים ומאז שמחתי אינה שלמה .

1+1

אם שפר מזלך וביקרת לפני החתונה אליה הוזמנת בצומת ספרים תוכל כמובן לצ'פר את עצמך באיזה ספר טוב ולקבל מתנת חתונה חינם אין כסף (הזולה מביניהם ).

מתנה משותפת
קצת קרדיט לזוג הצעיר. סביר להניח שחילוק בסיסי הוא יודע ...

הדוד מאמריקה
הדוד מאמריקה שונא את הרגע שהוא הגיע לארץ, בעוד לחתונה של ביתו הוא היה צריך לממן את הטיסות של המשפחה מישראל אליו, בחתונה של קרוביו הישראלים אם הוא נותן פחות מ1000 דולר הוא מרגיש מבטי שטנה ננעצים בגבו .

ספירת הצ'קים
גם ר' לוי יצחק מרדיצ'ב לא יוכל לסנגר על המנהג הקטנוני והנקמני של פתיחת קובץ ה excel המפרט את כל המתנות שקיבל הזוג לחתונה. איזו כונה טובה יכולה להסתתר מאחורי הטבלה הנ"ל? האם קידמת את העולם בטבלה הזו? כן, אני יודע שההורים שלכם הכריחו אתכם לעשות טבלה. זה בסדר אתם גם תכריחו את הילדים שלכם כנראה .

כלל אצבע
מי שרוקד יותר קרוב למרכז המעגל יביא מתנה זולה יותר .

כיסוי עלויות
ידועה גם הגישה שהמתנה שתביאו צריכה לכסות את המנה שלכם. כלומר, בעל כרחך הלכת למסעדה יוקרתית ועתה עליך לשאת בהוצאות כולל טיפ (כמובן שלמלצר בחתונה לא תשאיר טיפ אתה הרי דתי ).

מפיק האירוע
החבר הזה שחושב שהוא בעל חברה להפקת אירועים ודואג לסידורי הישיבה של האורחים, משום שבכך הוא סבור שימחלו לו על המעטפה שהוא "שכח" בבית.

תודה
לא יודע מה איתכם אותי עדיין מרגש לקבל את מכתב ה "תודה ששמחתם איתנו ותודה על המתנה ה ייחודית / שימושית / יוקרתית / קמצנית ". אבל היי, מצאנו לפחות שימוש חיובי בטבלת ה excel.


לסיכום תובנה עבור הזוג הצעיר – ספרתם את הצ'קים וגיליתם לשמחתכם שקיבלתם סכום מכובד ? אל תשמחו מדי - הסכום שקיבלתם בחתונתכם הוא בעצם הלואה בתנאים די גרועים ובפריסה לא הכי נוחה, אז שיהיה במזל טוב ואל תשכחו שהכל חרטא והכי חשוב שקיבלתם ברכה יפה ומרגשת (די! גם לכם כתבו שתקימו בית נאמן בישראל? איזו מקוריות)
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה