close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

בת מצווה- רעיונות לתכנון

רבקה פרידמן-בגנוכ סיוון, תשעא22/06/2011

הילדה שלכם הגיעה בשעה טובה לגיל בת מצווה. אמנם, אתם חושבים על חגיגת בת המצווה שלה כמעט מהיום שבו נולדה, וכבר שתים עשרה שנים עברו מאז, אך עדיין המסיבה דורשת תכנון, תכנון ותכנון.

ארגון הוא מילת המפתח לקיום אירוע בת מצווה בלתי נשכח וצריך להתחיל אותו שנתיים או שלוש קודם לקיום החגיגה.
 
בין אם תבחרו בקבלת פנים פשוטה כדי לחגוג את האירוע, ובין אם תעדיפו לערוך ארוחת ערב לשלוש מאות איש – המטרה היא דומה. אתם רוצים אירוע משמעותי ובלתי נשכח שכל בני המשפחה יזכרו למשך כל החיים.
ראשית, כדאי להחליט על אופי האירוע – עדיף לבחור בסוג של אירוע שיתאים לסגנון החיים וכמובן גם לתקציב שלכם. כשנתיים לפני האירוע, מומלץ ליצור קשר עם חברות שמספקות שירותי קייטרינג כשר ובידור הולם ומכובד למסיבות בת מצווה. אם אתם מתלבטים בין החברות, הדרך הטובה ביותר היא לבחור באותם נותני שירות ששמם עובר מפה לאוזן, מה שגם מצמצם את מבחר האפשרויות שעומדות בפניכם. כעת החליטו אם אתם מעדיפים לשכור את שירותיו של מתכנן מסיבות שיתאם עבורכם בין כל ספקי השירות למסיבת בת המצווה.
כשנה לפני האירוע, כדאי כבר להזמין מקום, בדרנים, צלם סטילס, צלם וידיאו, וכדומה. כיוון שבדרך כלל יהיה עליכם לשלם מראש דמי רצינות שלא יוחזרו, חשוב שתעשו את הבחירות הנכונות עבורכם.

כדאי שגם תבחרו נושא מרכזי לאירוע. אפשר לבחור בגווני צבע שישלטו בעיצוב המקום, או אולי באירוע היסטורי שבהשראתו תוכן התפאורה כולה. מומלץ לשתף את הילדה בתכנון זה ולהתחשב בהעדפות שלה.
משפחות רבות מנסות לשלב בשנת הבת מצווה גם פרויקט משמעותי שבו תהיה מעורבת הנערה. ניתן לבחור בשירות כלשהו לקהילה, או אפילו לבחור בפרויקט צדקה שהנערה תייסד, מה שיעצים עוד יותר את המשמעות של שנת הבת מצווה בעולמה ובחייה של הבת שלכם שתרגיש שהיא זכתה למצווה.

כחצי שנה לפני האירוע, אפשר להתחיל להפיק רשימת אורחים עם כתובותיהם המעודכנות. זה הזמן לבחור את סגנון ההזמנה ולהפיק בנוסף להזמנות גם כרטיסי תודה לאורחים על השתתפותם, מפת דרכים שמסבירה כיצד להגיע למקום האירוע ומפיות לפי בחירתכם. כדאי תמיד להכין מלאי גדול יותר של הזמנות ממה שאתם מתכננים כיוון שהדפסת מספר קטן של הזמנות יכולה להיות יקרה יותר. אגב, ניתן לבחור גם בבולים מיוחדים לאירוע. היום חברת הדואר מספקת שירות שמאפשר לכם להפיק בול עם כל תמונה שתבחרו (של הבת בלבד, של כל המשפחה, של הבת כשהיא תינוקת או של הבת כפי שהיא היום...). אפשר לעשות זאת בקלות דרך האינטרנט והשירות אינו יקר כלל וכלל. בול שכזה ישמש גם כמזכרת מיוחדת מאד, וגם כשעשוע, תארו לעצמכם את המוזמן כשהוא מקבל לתא הדואר שלו מעטפה שעליה מתנוסס בול שממנו מציצים אליו פני הילדה...

זה גם הזמן לבחור את האלמנטים הקישוטיים שיקשטו את השולחנות באירוע, ייתכן ויהיה עליכם לדאוג גם להלנת האורחים שמגיעים מחוץ לעיר. אם כך, דעו שניתן למצוא מלונות שמציעים מחירים מיוחדים כאשר יש הזמנה של מספר חדרים במלון באותו יום. קחו זאת לתשומת לבכם.

עד כאן, הורים יקרים, ההכנות שמקדימות את האירוע. וכמובן שעדיין משימות רבות לפניכם עד לסיומה המוצלח של מסיבת בת המצווה לשביעות רצונכם המלאה. שיהיה במזל טוב!

באדיבות פורטל בני מצווה – אינדקס ספקים לחגיגת בר / בת מצווה
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה