close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

סינגל חדש לאוריאל מאור- בדרך אליך

מערכת שורשיא תמוז, תשעא13/07/2011

סינגל חדש ליוצר אוריאל מאור, בקצב רוקיסטי לא רגיל... מה דעתכם?

תגיות:
אוריאל מאור, המוכר לרבים כמי שחתום על אחד מאלבומי המופת של המוסיקה היהודית המקורית "אוריאל מאור וצוות 26" (נענע דיסק 2004) משחרר את הסינגל הראשון "בדרך אליך" מתוך אלבום חדש עליו הוא שוקד בימים אלו יחד עם המעבד והמפיק המוסיקלי אבי טל.

"בדרך אליך" הוא שיר רוק- פופ קצבי וסוחף, שמצליח "לתפוס" את האוזן כבר משמיעה ראשונה. הסאונד העכשווי לצד המלודיה הקליטה משתלבים היטב עם הכתיבה העמוקה, הישירה והכנה של אוריאל, שמצליח בפשטות לגעת במקומות עמוקים וליצוק רגש ותוכן באופן כל כך אינטליגנטי ובהיר. השיר נכתב בעקבות חוויה אישית - רוחנית, שהשאירה את חותמה על אוריאל במסגרת מסע בהודו. והתוצאה הבלתי מתפשרת מדברת בעד עצמה...

אוריאל מאור (35) גדל והתחנך במושב "אבני איתן" ברמת הגולן, את שירותו הצבאי עשה כלוחם בחטיבת גולני, לאחר מכן עבר להתגורר בירושלים, למוסיקה הוא נחשף עוד בצעירותו, הוא למד לנגן על פסנתר וקלידים, בשיטה מיוחדת שעזרה לו להתמודד עם הדיסלקציה לתווים. בשנת 2004 הוא הוציא את אלבום הביכורים "אוריאל מאור וצוות 26" הכלל הרכב נגנים מקצועי וביניהם את המפיק המוסיקלי אבי טל, הדיסק נחשב לפורץ דרך במוסיקה היהודית המקורית, למרות שבפועל אוריאל, נחשב ליוצר חריג בנוף המוסיקה הדתית הן בצבע המוסיקלי כרוקר מובהק והן בטקסטים העוסקים בעולם פנימי עשיר ומגוון, ובחוויות רוחניות אישיות ולאו דווקא דתיות. לדבריו: " אמונה וחוויות נפש הם מקום ששייך לכולם ולא רק לחובשי כיפה, הוא אינו מתיימר להעביר סיסמאות אלא לגעת במקום הפנימי והרגשי השייך לכלל ".

בשלב מסוים, החליט לקחת פסק זמן וטס לטיול בהודו שבמסגרתו עבר מסע אישי של שינוי. לאחר חזרתו לארץ ובעקבות השינוי שעבר החליט לשנות כיוון מקצועי, הוא עבר להתגורר בצפת, והחל לעבוד כמדריך שיקומי לנפגעי נפש. במקביל לעבודתו על אלבום הסולו הוא כותב לאמנים נוספים ביניהם: אבישי רוזן ("תן לי סימן"), אודי אולמן ועוד.
 
לשמיעת הסינגל-
 
 
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה