close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אליעזר שמידוב מלחין את פסקאות הרב קוק

מערכת שורשכז אייר, תשעא31/05/2011

75 שנה לפטירת הרב קוק, אליעזר שמידוב מלחין את שיריו. המתוך האלבום האמור לצאת באלול אנו מביאים את "למעלה עלה".

בשנת ה75 לפטירתו של הרב קוק זצ"ל, התבשרנו על יציאתם לאור של שני אלבומים עם שירי הרב קוק; עובדיה חממה וישיבת ירושלים לצעירים. כעת אנו מתבשרים על סינגל ראשון מאלבום נוסף עם שירי הרב קוק של אומן חדש- אליעזר שמידוב.

אליעזר שמידוב למד בישיבה באלון מורה שבע שנים, לאחר מכן עבר לגרעין התורני בשוהם ושם עסוק כחמש שנים בהפצת תורה ויהדות לכל סוגי האוכלסיה. מאז ומתמיד היה שמידוב מחובר לתורתו של הרב קוק, רבה הראשי של ארץ ישראל ומחדש התורה הגואלת ומאידך גם התחום המוסיקלי לא היה זר לו, היות והוא משתייך למשפחה מוסיקלית ענפה ואף למד פיתוח קול בצעירותו, כך שאלבום מוסיקלי המשלב את השניים רק היה עניין של זמן.

שנה וחצי ארכו העבודות על האלבום בהפקתו המוסיקלית ובעיבודו של ערן קליין, והוא צפוי לראות אור אי"ה בחודש אלול הקרוב לקראת יום השנה לפטירתו של הרב קוק. בנוסף לשירים מתורת הרב קוק, כלולים באלבום שירים נוספים ובתוכם שיר שחובר במיוחד בעבור שחרורו המהיר של יהונתן פולארד הכוללת הקלטה מרגשת במיוחד של רבו של פולארד, הרב מרדכי אליהו זצ"ל.

שם האלבום שיקרא 'משאת נפשי', לקוח מתוך שם של אחד השירים של הרב קוק. הרב ידע היטב שבדורו מעטים היו אלו שירדו לעומק כוונותיו, ועל כן התפלל שמחשבותיו עוד יזכו להגיע להרבה אנשים. בחוברת המצורפת צפויים להופיע קטעי הסבר מתוך תורת הרב קוק. אליעזר רואה בזה אידיאל- "הלוואי ואזכה להיות חלק מתוך תלמידי תלמידיו של הרב קוק, שמפיצים את תורתו כל אחד בדרכיו הוא" – הוא מסכם.

לשמיעת הרצועה "למעלה עלה", מתוך האלבום-

 
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה