close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

לילה טוב- תוכנית חדשה מערוץ מאיר לילדים

מערכת שורשכג ניסן, תשעא27/04/2011

לאחר הצלחה של תוכנית הילדים של אסי טוביה ופולקע המיועדת לגילאי בית ספר החליטו בערוץ מאיר לילדים להעלות תוכנית לגיל הרך- "לילה טוב"

לאחר הצלחה של תוכנית הילדים של אסי טוביה ופולקע המיועדת לגילאי בית ספר החליטו בערוץ מאיר לילדים להעלות תוכנית לגיל הרך. התוכנית נקראת "לילה טוב" והיא סיפור לפני השינה עם בובה מתוקה (שאלתיאל) המופעלת ע"י רענן זיו. שימת הדגש היא ע סיפורים פשוטים- אך בעלי מסר שיהיו מובנים לילדים בגילאי 3 עד 6

יוזמה של הרב ביגון
התוכנית היא פרי יוזמתו של הרב דב ביגון שליט"א ראש מכון מאיר. שהציב את היעד של "שינוי תרבות ההשכבה" מזמן לחוץ לזמן איכות. מטרתו של הרב היא שהילדים ירצו לחקות זמן השכבה רגוע ומחוייך. הרב ביקש מהכותבים והשחקנים לדבר עם הילדים ברכות ובשפה המובנת להם ונתן לבובה את השם שאלתיאל- כי טבעם של ילדים לשאול הרבה שאלות.
הרב מספר חלק מהסיפורים בעצמו "סבא דב" כמו כן משתתפים בתפקיד מספרים טוביה רוזנפלד ואבישי שטרית. ("ניסים")

תג איכות
רף האיכות של התוכנית גבוה במיוחד החל בצילום דרך הבימוי (יואב אליצור, צבי יהודה הרלינג) והעריכה וכן צוות כותבים מיומן (אסתי רמתי המוכרת מיתון בשבע, ציפי פינגלה המוכרת לחלק מהילדים מערוץ אורות ורענן זיו המוכר לילדים מרכבת המצוות תחת עריכתה של פנינה גפן ) ואיורים מרהיבים.

קהל מפרגן
סיפר לשורש רענן זיו מפעיל הבובה וכותב בסדרה: העבודה עם ערוץ מאיר היא פשוט תענוג ליוצר. אולפן איכותי, צוות מצוין, יחסי אנוש טובים והעיקר, העיקר הקהל המפרגן. לערוץ מאיר אלפי מנויים וכל סרט שעולה זוכה מייד להמון תגובות וזה בהחלט מחזק ונותן כוח להמשך.

אז למי שעדיין לא צפה זה הזמן להצטרף.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה