close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אביחי פז גרינוולד- אלבום בכורה!

מערכת שורשכה אדר ב, תשעא31/03/2011

אחרי מספר סינגלים והרבה הכנות אביחי פז גרינוולד מוציא לאור את אלבום הבכורה שלו. כולל סינגל שלישי- אתה איתי... הופעת הבכורה במוצאי שבת הקרובה.

לאחר שני סינגלים מוצלחים ("אמונתי" ו"לצאת אל העולם"-דואט עם יהודה סעדו) אביחי פז גרינוולד מוציא לאור את אלבום הבכורה שלו, עליו החל לעבוד לפני שלוש וחצי שנים וסיים להקליטו לאחרונה. האלבום הופק מוסיקלית בידי נאור כרמי בשילוב נגנים בכירים מסצינת מוזיקת העולם בארץ. אורן צור בכינור, אייל סלע בקלרינט-טורקי ובחלילים,אלון יופה בתופים וכלי הקשה,גרשון ויסרפירר בעוד ודורון טוייסטר בצ'לו. אביחי מנגן בפסנתר וקלידים, כתב והלחין את כל השירים.

כתיבתו של אביחי מאוד אישית ונכתבה כהתמודדות וכעיבוד לקשיים שעבר ויחד עם זאת היא נותנת
שמחה ותקווה. בעשיית המוסיקה שלו אביחי מנסה לחבר בין הדברים שנראים במלחמה כיום. בין “אשכנזיות " למזרחיות ובין יהדות למוסיקה ישראלית מודרנית ולהראות שהשילוב בין מה שנראה כביכול כניגוד מושלם יכול להפוך לדבר אחד שלם מגוון ומיוחד.

במוסיקה של אביחי ישנן השפעות רבות שאסף במשך השנים. מהרב קרליבך דרך בוב מרלי , מוסיקה אירית, גדולי הפסנתר של המוסיקה הישראלית – גרוניך, כספי ורכטר, גא'ז אמריקאי מחד ועד עמיר בניון ומוסיקה אנדלוסית, וטורקית עממית.

הסינגל השלישי שיצא כעת לאור הוא "אתה איתי"...
 


אביחי כתב את השיר בתקופה של צומת דרכים שבה חיפש ותהה מהו הנתיב הנכון עבורו. למרות כל הבלבול הפנימי וההערות של הסובבים אותו, אביחי הרגיש בתוכו כל הזמן שיש מי שמלווה ומכוון אותו מלמעלה (אביו שנהרג במלחמת שלום הגליל חודשים ספורים לפני שאביחי נולד ובורא עולם שמנתב את הכל) ולהם הוא שר "אתה איתי". מהמקום הזה, ברגעים שהכל לא ברור וללא כיוון הוא יודע שיסתדר ויצליח לעשות את הדברים שמחכים במיוחד עבורו.

במוצאי שבת הקרובה יתקיים מופע השקה חגיגי לאלבום בבית העם (ז'ראר בכר) בירושלים. במופע יתארחו בין היתר: יהודה סעדו, חיליק פרנק ("הלב והמעיין", אמן קלרינט בינלאומי), יקיר ששון ("התפוחים").
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה