close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

גלי הלם - טיפול חדשני דוחה ניתוח

אלטרנטיבהי אב, תשעא10/08/2011

אודות טיפול חדשני, גלי הלם, שיכול לפתור מגוון רחב של בעיות אורטופדיות ועוד... עד כדי דחיית ניתוחים.

אם אתם סובלים מכאב כרוני שלא מחלים או מבעיות פרקים מטרידות כגון כתף קפואה, מרפק טניס, דורבן בכף הרגל, כאבים בכפות הרגליים, דלקות גידים וכתפיים ולמעשה כל בעייה מפרקית שאינה מקבלת מזור גם לאחר טיפולי פיזיותרפיה ואפילו זריקות קורטיזון, כתבה זו היא הבשורה עבורכם.

מהם גלי הלם ?
הטכנולוגיה המתקדמת המאפיינת את העולם המודרני במאה העשרים ואחת מביאה לשינויים רבים ותכופים בחיים שלנו, במגוון תחומים שונים. אחד התחומים החשובים ביותר בהם ניתן להרגיש את חידושי הטכנולוגיה ולהיעזר בהם, הוא תחום הרפואה כמובן. מלבד לפיתוחה של הרפואה המערבית במאות השנים האחרונות אשר הביאה כמעט להכפלת תוחלת החיים הממוצעת של בני אדם, ניתן להצביע גם על שיטות ומכשירים ספציפיים המפותחים באמצעות פלאי הטכנולוגיה האחרונים, ומסייעים למטופלים רבים הסובלים מבעיות שונות כאלו ואחרות. אחד מאותם מכשירים הוא מכשיר לטיפול בגלי הלם.

גלי הלם הם למעשה גלים אקוסטיים (גלי קול) בתדירויות כאלו ואחרות, הנשלחים באופן ייחודי לאזור הבעייתי בגופו של המטופל על ידי מכשיר מיוחד, וכך ללא כל פלישה לגוף מסייעים בפתרון בעיות שונות דוגמת התגבשויות בלתי רצויות (אחת הדוגמאות הבולטות בהקשר זה היא דורבן בעקב..), בעיות אורטופדיות שונות, אבנים בכליות ועוד.
קיימים כיום מכשירים שונים לטיפול בגלי הלם, כאשר מכשירים מסוימים עושים שימוש גם בגלים מסוג אחר – גלי אור וגלי חום, גלים אלקטרו מגנטיים וגם גלים אקוסטיים בתדירויות משתנות.

למה טובים גלי הלם ?
• דורבן בכף הרגל (דורבן), כאבים בכפות הרגליים וקרסול
• דלקות בכתף, כתף קפואה
• מרפק טניס, טניס אלבו, דלקות בגידים בידיים שאינן מחלימות
• בורסיטיס בירך, דחיית ניתוח להחלפת מפרק הירך
• כל בעיית גידים או מפרקים כרונית שלא משתפרת בעקבות טיפולים אחרים
• כאבי גב ניווניים
גלי הלם – טיפול חדשני לא פולשני

למעשה, השימוש בגלי הלם כשיטת טיפול בלתי פולשנית מוכח שוב ושוב כיעיל ביותר, על ידי סיוע למספר גדול של מטופלים הסובלים מבעיות שונות להתמודד עם הבעיות שלהם ולפתור אותם, ללא צורך בניתוח או בכל הליך פולשני אחר, כאשר כידוע להליכים פולשניים שונים גם השפעות שליליות ותופעות לווי בלתי רצויות על הגוף.

חברות הביטוח וחלק מקופות החולים מכירות בגלי הלם כטיפול דוחה ניתוח

למעשה, השימוש בגלי הלם כדרך אלטרנטיבית, בלתי פולשנית ויעילה ומוצלחת הוכיח את עצמו בהזדמנויות רבות ושונות, עד כי כיום מוכרת שיטת טיפול זו כשיטה הדוחה ניתוחים ומבטלת את הצורך בהם. הכרה זו אינה ניתנת עבור טיפול בגלי הלם אך ורק על ידי המטפלים בגלי הלם (אשר להם מן הסתם אינטרס להכתיר שיטה זו כדוחה ניתוח..), אלא גם ובעיקר על ידי חברות ביטוח שונות, אשר הגיעו לא מכבר למסקנה כי השימוש של המבוטחים שלהם בטיפולי גלי הלם יכול לחסוך לכולם כסף וכאב בסופו של דבר – במקרים רבים טיפול בגלי הלם מבטל את הצורך בניתוח, מה שחוסך כסף לחברת הביטוח וחשוב מכך – חוסך הרבה כאב ואי נעימות הכרוכה בניתוח, למטופל עצמו. לדוגמה, מבוטחי קופת חולים לאומית אפילו מקבלים כיום החזרים מחברת הביטוח בעברו התשלומים לטיפול באמצעות גלי הלם, כאשר גם קופות החולים האחרות מכירות בצורה כזו או אחרת בטיפול באמצעות גלי הלם כטיפול מומלץ, רצוי ויעיל ביותר.

לסיכום, עבור כל מי שסובל מבעיה אורטופדית כזו או אחרת, הידבקויות כאלו ואחרות (למשל באזור הכתף..) ועוד מגוון רחב של בעיות רפואיות, מומלץ לברר אודות טיפול בגלי הלם. זה יכול לחסוך לכם ניתוח, והרבה כסף, מאמץ ואי נעימות...

באדיבות אופיר שגב פרימן, B.A' La.c, מומחה מרפאות אלטרנטיבה
למידע נוסף על טיפול בגלי הלם

לאתר אלטרנטיבה: http://www.drpriman.co.il
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה