close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

רה"מ נתניהו: "על כל הסכם שיושג להיות מובא לאישור העם"

מערכת שורשכב תמוז, תשעג30/06/2013

רה"מ נתניהו מרגיע: אם תושג פריצת דרך במו"מ ואחריה הסדר מדיני - הוא יביא אותו להכרעת העם. כמו כן נתניהו אמר כי ישראל מוכנה להיכנס למו"מ ללא דיחוי, וללא תנאים מוקדמים.

צילום: צילום: מסך
בפתיחת ישיבת הממשלה השבועית אמר נתניהו כי בכל הסדר מדיני שכולל הסכם, אם יושג יובא למשאל עם:  "קיימתי פגישה שלישית עם מזכיר המדינה קרי אתמול עד לפנות בוקר, יחד עם עמיתיי לצוות המו"מ. ישראל מוכנה להיכנס למו"מ ללא דיחוי, ללא תנאים מוקדמים". אומר ראש הממשלה נתניהו. "אנחנו לא מערימים שום חסמים על חידוש שיחות הקבע והסדר שלום בינינו לבין הפלסטינים, ויש דברים שאנחנו נעמוד עליהם בעוצמה בשיחות עצמן, ובראשם הביטחון. לא נתפשר על הביטחון ולא יהיה שום הסכם שיסכן את ביטחונם של אזרחי ישראל, ואני מאמין, אני חושב שזה הכרחי, שכלל הסכם, אם יושג, יובא להכרעת העם".
/>
הלילה (ראשון) אמר שר בכיר בליכוד כי נתניהו מתנגד להכרזה על הקפאת הבנייה. מנגד ברשות הערבית טוענים,  ממשלת ישראל בראשות נתניהו אינה מתכוונת ברצינות להקים מדינה פלסטינית בקווי 67' או להגיע לפתרונות קבע ברורים.

בראיון לרדיו "קול פלסטין" אמר עזאם אלאחמד, חבר בהנהגת הפת"ח כי עד כה לא נרשמה התקדמות במאמצים שמוביל שר החוץ האמריקני. הוא הביע תקווה שהיום יוכל השר קרי לבשר לפלסטינים על דבר מה חדש בפגישתו עם אבו מאזן ברמאללה.
לדבריו, הפלסטינים מסכימים שקרי ימשיך לדלג בין הצדדים בלי לכבול עצמו ללוחות זמנים. עם זה ציין כי הפלסטינים לא יוכלו להמתין עד אין קץ.


הוסף תגובה
צילום: צילום: מסך
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה