close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ח"כ אלעזר שטרן על השר אורי אריאל: "הוא שחקן, דבריו הזוים"

מערכת שורשח אב, תשעג15/07/2013

ח"כ אלעזר שטרן, שהיה בתפקיד ראש אכ"א בגירוש קטיף, תוקף את דבריו של שר השיכון אורי אריאל, כי אלעזר שטרן התייחס לאירוע בחוסר רגישות.

צילום: מסך
בשבוע שעבר הופיע שר השיכון אורי אריאל (הבית היהודי) באירוע לציון 8 שנים לגירוש קטיף. השר אריאל פרץ בבכי, כשנזכר בדו שיח בינו לבין מפקד כוח אדם דאז, בימי הגירוש מקטיף, אלעזר שטרן, המכהן כיום כח"כ במפלגת התנועה.


ח"כ שטרן (התנועה) הגיב לדברים שנשא השר אורי אריאל (הבית היהודי) ואמר כי אורי אריאל "שחקן ושקרן". בסטטוס בפייסבוק כותב שטרן כי הוא מאשים את אריאל בשקרים: "בתור
חבר דירקטוריון 'הבימה' לשעבר, תמיד תהיתי כיצד שחקן תיאטרון מצליח לבכות על הבמה במקום שבו צריך לבכות. עכשיו אני מבין. הדברים של אורי אריאל הזויים ושקריים.", כותב שטרן."העובדות הן שבהיותי ראש אכ"א יזמתי את ההנחיה שכל חייל המתגורר בגוש קטיף ישוחרר לביתו בימי הפינוי. זו הייתה המדיניות, אלה היו ההוראות שנתתי אישית למח"טים ואך וידאתי את ביצוען. אני משוכנע שמפוני גוש קטיף עצמם יאשרו את גרסתי. זה לא סוד שאורי אריאל מייצג ציונות דתית חרדית וקיצונית שאני נמצא איתה במחלוקת. הבכי השקרי הזה תוך ניצול מצוקתם הכואבת האמיתית של מתיישבי גוש קטיף הוא ביטוי למנהיגות זולה שאינה בוחלת בשום אמצעי על מנת להפיק רווחים פוליטיים".

שטרן הוסיף כי "במהלך סוף השבוע האחרון בדקתי עם תושבי כפר דרום וכמו שידעתי, נאמר לי שלא הייתה בעיה עם אף חייל באשר ליכולתו לשהות בביתו במהלך ימי ההתנתקות כפי שנטען על ידי השר אריאל."

על פי שטרן בשבוע שלפני ההתנתקות הגיעה אליו פנייה ממפקד שלא כיבד את ההנחיות ובהתערבות מיידית, שוחרר החייל לביתו ושהה שם כשבוע לפני ההתנתקות ואף נשאר מספר ימים לאחריה.

"לצערי הרב, אין זאת הפעם הראשונה שאני נתקל בדרכי פעולה נלוזים דווקא מחברי הבית היהודי כאשר הם נאלצים להתמודד עם ציונות דתית אחרת המוצגת בפניהם. חבל שבזמן שבכה על (חורבן) גוש קטיף, שכח השר אריאל לבכות גם על חורבן בית המקדש אותו אנחנו מציינים השבוע. אם היה זוכר מדוע נחרב אותו בית מקדש אולי היה נמנע מהסתה פרועה, שנאת חינם וריב אחים.". כותב שטרן. עד כה אין תגובה משר השיכון אורי אריאל לדברים של שטרן.

הוסף תגובה
צילום: מסך
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה